تبلیغات

تکنولوژی های به کار رفته در سیستم کنفرانس مجهز

برگزاری همایش و کنفرانس های مختلف نیاز به تجهیزات مهم و تکنولوژی روز دارد. تجهیزات سالن کنفرانس به برگزاری هر چه بهتر کنفرانس کمک می کند. با تکنولوژی ها به کار رفته در سیستم کنفرانس امکان تحقق اهداف، جذب مخاطب بیشتر، جلب توجه حاضرین و نتیجه گیری مثبت فراهم می گردد.

ضرورت تجهیز سالن کنفرانس

با شروع کسب و کار و راه اندازی فضای اداری یا تجاری، نیاز به سالن کنفرانس مجهز را بیش از قبل احساس خواهید کرد.

تجهیز سالن کنفرانس نشان می دهد که شما به کارمندان، مشتریان و سایر پرسنل خود اهمیت می دهید. طراحی اتاق مجهز کنفرانس ضرورت دارد. کارمندان و پرسنل کاری شما زمان زیادی را در اتاق کنفرانس می گذرانند. بنابراین باید سطح تکنولوژی لوازم کنسول سیستم کنفرانس، سیستم صوتی سالن، سیستم تصویری سالن و … از هر نظر مجهز و پیشرفته باشد. شرکت های Bosch، LEM، Televic از معتبرترین برندهای بازار ایران هستند. مبلمان راحت، تکنولوژی مناسب و … می تواند احساس مثبتی را در حاضرین  همایش یا کنفرانس به وجود آورد. وجود یک احساس مثبت برای به دست آوردن نتایج کاربردی موثر خواهد بود. احساس مطلوب در اتاق کنفرانس مجهز به همراهی حاضران تا پایان کنفرانس منتهی می گردد.

نکات مهم در تجهیز سالن کنفرانس

برای تجهیز سالن و سیستم کنفرانس نکات مهمی را مورد توجه قرار دهید.

  آشنایی با انواع یراق آلات کابینت

برای اتاق کنفرانس از طرح های مناسب با نیاز مشتری بهره مند شوید. اتاق کنفرانس نیاز به یک میز بزرگ دارد. برای طراحی میز کنفرانس معمولاً سبک U را به کار می برند.

نکات مهم در تجهیز سالن کنفرانس

فضای اتاق کنفرانس و ابعاد آن نیز تاثیر زیادی در انتخاب نوع میزان و سایر تجهیزات دارد.

استفاده شما از سالن کنفرانس می تواند نوع طراحی سالن را مشخص نماید. به عنوان مثال اگر از سالن کنفرانس برای سخنرانی استفاده می شود، باید تریبون و ردیف های صندلی را به کار ببرید.

اگر جلسات تعاملی بسیاری در تجهیز کردن اتاق کنفرانس برگزار می گردد، بهتر است فضا سالن را طوری بچینید که حاضرین جلسه یکدیگر را ببینند.

برای تجهیز سالن کنفرانس نیاز به رایانه، پروژکتور، دیسک یا درایو USB دارید. کابل ها، بلندگوها، ریموت کنترل، چاپگرها تخته وایت برد و … نیز اجزای مهم برای تجهیز سالن کنفرانس می باشند.

گرایش های جدید تکنولوژی، سازمان ها، ادارات، شرکت ها و … اتاق کنفرانس را به سمت مجهز شدن سوق می دهد. در سیستم کنفرانس مجهز امکان نتیجه بخشی جلسات را بیشتر می کند.

تجهیزات سالن کنفرانس

فناوری کنفرانس ویدیویی

فناوری کنفرانس ویدیویی HD از مهم ترین تکنولوژی های تجهیز سالن کنفرانس است. کنفرانس ویدیویی روشی مناسب برای برقراری ارتباط چشمی با مخاطبان است. پرسنل می توانند در موقعیت و مکان های مختلف محتوا و تصویر، صدای واضح و … را دریافت کنند. با تکنولوژی کنفرانس ویدیویی می توان احساس مشابهی را در افراد جلسه ایجاد کرد.

با بهره مندی از فناوری کنفرانس ویدیویی سایت طنین سیما می توان هزینه TCO(هزینه نصب، خرید و راه اندازی) فناوری کنفرانس ویدیویی را کاهش داد. در این صورت بخش اعظمی از سرمایه به شما بر می گردد.

  نورپردازی دکوراسیون داخلی با وال واشر ال ای دی (LED)

دستگاه های سوییچر

دستگاه های سوییچر از VGA، DVI، HDMI  و ورودی های آنالوگ پشتیبانی می نماید. با اتصال به سوییچر می توان به طیف گسترده ای از منابع سیستم نمایش AV دسترسی پیدا کرد. در نتیجه این تکنولوژی کیفیت تصویر و صدا فراهم خواهد شد.

تخته سفید هوشمند نیز از تجهیزات سیستم کنفرانس مجهز می باشد. با تخته سفید می توان ایده ها را در جلسات مختلف توضیح داد و مطالب را به اشتراک گذاشت. تخته های سفید هوشمند قابلیت لمس دارند و به کنفرانس های برگزار شده ارزش افزوده می دهند. تخته های سفید هوشمند به راحتی به لپ تاپ متصل می گردند. کلیه اشتراکات تخته هوشمند با اتصال شما به وب دریافت می گردد.

اشتراک گذاری تولید محتوا

کلیه فعالیت سیستم کنفرانس در راستای اشتراک گذاری مطلوب محتوا انجام می شود. دستگاه های اشتراک محتوای مجهز برای تجهیز سالن کنفرانس استفاده می شود. در ادامه دستگاه های تولید محتوا به لپ تاپ و … متصل و محتوا در صفحه بزرگ تری نمایش داده می شود.

ویژگی های سیستم کنفرانس مجهز

با نصب سیستم کنفرانس مجهز و تکنولوژی های پیشرفته می توان به تجارت جهانی متصل شد. اتصال به تجارت جهانی برای بسیاری از شرکت ها و سازمان ها اهمیت دارد. برای اشتراک گذاری محتوا نیز از فناوری و نرم افزارهای مجهز همچون Office 365 یا Google Doc استفاده می شود. گزینه های ویرایش چت و ویرایش در زمان واقعی امکان بروز رسانی آخرین اطلاعات شرکت را فراهم می کند. اشتراک اسناد در اتاق کنفرانس باعث می شود افرادی که در جلسه حضور ندارند، از نتیجه کار مطلع گردند. از مطرح ترین برندهای تولید کننده این تجهیزات شرکت بوش است.

  معرفی کانکس فانتزی و لوکس پیشرو کانکس

تجهیزات کنفرانس

کیفیت صوتی سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس با کیفیت صوتی همراه است. صدای واضح و با کیفیت در تجهیز سالن همایش، سینمای خصوصی یا کنفرانس اهمیت زیادی دارد. کیفیت صدا باید در سیستم کنفرانس، کنفرانس ویدیویی، تماس کنفرانسی و وبینار فراهم شود. سیستم کنفرانس مجهز می تواند سیستم های ارتباطی تکامل یافته ای ایجاد نماید. سیستم کنفرانس باید با کاهش اکو همراه باشد و صدای واضح و با کیفیت فراهم نماید. چنین دستگاه های صوتی مجهز در سیستم های شما ادغام می شوند و با هر اتاقی سازگار هستند.

برای تهیه لوازم اتاق کنفرانس به کجا مراجعه کنیم؟

لوازم مورد استفاده در سالن کنفرانس شامل تجهیزات وسیعی از دستگاه‌های صوتی و تصویری و مصنوعات دکوری می‌شود. این محصولات در بخش دکور اکثرا تولید داخل و در بخش الکترونیکی مانند میکروفون، پنل VSP، پروژکتور، دوربین تصویربرداری سالن اکثرا وارداتی هستند. شرکت طنین سیما تجهیز کننده حرفه ای سالن همایش و کنفرانس و با تکیه بر تجربه و با موجود داشتن کالاها و برندهای مطرح موجود در ایران آماده خدمت رسانی به مجموعه‌ها و سازمان‌های ایرانی و خارج از ایران است. این شرکت سابقه کار در سالن جلسه سفارت ژاپن، بیمارستان لبافی نژاد، سالن جلسه شعبه مرکزی بانک سامان، سالن کنفرانس شرکت سایپا، سیستم های حرفه ای بیمارستان لبافی نژاد و بسیاری از پروژه های مهم دولتی و خصوصی را در کارنامه خود دارد.

** متن تبلیغاتی بوده و تیم تحریریه مجله دکوراسیون دکونیوز در تهیه آن نقشی نداشته و سلب اختیار میکند.

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

  1. تا حالا از این زاویه به سیستم کنفرانس نگاه نکرده بودم. تجهیزات الکترونیکی واقعا اهمیت زیادی توی سالن دارن و همین میکروفون و بلندگوی ساده نقش زیادی توی راحتی صحبت کردن و ارسال پیام دارن. ممنون از مقاله خوبتون

    1. بله. تجهیزات در سالن کنفرانس به شدت بر کیفیت جلسه و رضایت افراد حاضر در جلسه تاثیرگذار هست. ممنون از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا