طراحی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون با آینه کاری مدرن + 50 مدل و عکس جدید

دکوراسیون با آینه کاری مدرن یکی از انواع مدل های زیباسازی محیط است که این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. می توان گفت شیشه و آینه هر دو متریالی هستند که باعث درخشش و جذابیت خاص خانه ها می شوند. استفاده از آینه در معماری داخلی در گذشته نیز سابقه داشته است و امروز هم در ترکیب با ویژگی های مدرن و با همان اهداف مورد استفاده قرار می گیرد. شاید بتوان گفت که تفاوت اصلی در آینه کاری امروز نحوه اجرای آن است که به شکل مدرن انجام می شود. در این مطلب از دکوراسیون منزل دکونیوز به آینه کاری مدرن در درکوراسیون داخلی خانه ها می پردازیم و بیش از 50 مدل و عکس و ایده جدید در این زمینه ارائه خواهیم داد.

دکوراسیون مدرن با آینه کاری

چرا دکوراسیون با آینه کاری مدرن؟

در معماری سنتی ایرانی آینه نقش بسیار مهمی داشته است. احتمالا این نوع آینه کاری ها را تا کنون در اماکن مذهبی و کاخ های قدیمی پادشاهان ایرانی را دیده باشید. این کار علاوه بر اینکه با هدف تلالو و درخشش نور در آینه ها و ایجاد محیطی جذاب ایجاد می شده، با هدف افزایش بازتاب نور و روشن تر دیده شدن محیط نیز انجام می شده است. امروز نیز به دلیل افزایش جمعیت و آپارتمان نشینی با هدف بزرگنمایی در نور و ابعاد از دکوراسیون آینه کاری مدرن استفاده می شود. با ورود آینه های مدرن به کشورمان بسیاری از شرکت های ارایه دهنده خدمات دکوراسیون داخلی به سراغ استفاده از آن در معماری داخلی رفته اند.

  18 سبک دکوراسیون اتاق خواب جذاب و پرطرفدار

عکس دکوراسیون با آینه کاری مدرن

دکوراسیون با آینه کاری مدرن در پذیرایی

یکی از مکان هایی که در خانه های مدرن از اینه کاری استفاده می شود اتاق پذیرایی یا نشیمن است. آینه کاری ها در پذیرایی به طور معمول در پشت مبلمان یا پشت میز ناهار خوری انجام می شود. ستون های موجود در خانه نیز یکی دیگر از قسمت های محبوب برای آینه کاری مدرن در دکوراسیون منزل است. نصب آینه بر روی ستون باعث کمتر در چشم بودن آن می شود. کارشناسان پیشنهاد می دهند آینه کاری ها در نزدیکی منابع نور طبیعی انجام شود تا بازتاب نور، بخش بیشتری از منزل را نورانی کند.

دکوراسیون با آینه کاری مدرن در پذیرایی

مدل دکوراسیون با آینه کاری مدرن در پذیرایی

عکس دکوراسیون با آینه کاری مدرن در پذیرایی

دکوراسیون با آینه کاری مدرن در پذیرایی جدید

دکوراسیون با آینه کاری مدرن در اتاق خواب

شاید قصد داشته باشید علاوه بر پذیرایی در بخش های دیگر خانه، از مزایای آینه ها در سایر قسمت ها نیز استفاده کنید. شما می توانید حتی در اتاق خواب خود نیز از آینه کاری مدرن استفاده نمایید. اگر اتاق خواب شما کوچک است و یا نورگیر محدودی دارد، آینه ها می توانند فضا را در دید هر ناظری بزرگتر و روشن تر نشان دهند. اما در کدام قسمت اتاق و به چه شکل از آینه ها استفاده کنیم؟ یکی از مکان هایی که برای قرار گرفتن آینه توصیه می شود، بالای سرویس خواب یا در کنار آن است. اگر فضای کافی در اختیار دارید در دو طرف تخت از آینه کاری مدرن در دکوراسیون اتاق خواب منزل استفاده کنید.

دکوراسیون با آینه کاری مدرن در اتاق خواب

مدل دکوراسیون با آینه کاری مدرن در اتاق خواب

عکس دکوراسیون با آینه کاری مدرن در اتاق خواب

دکوراسیون با آینه کاری مدرن در راهرو

با ورود به خانه ورودی اولین جایی است که با آن مواجه می شویم. بسیاری از مواقع در توجه به این قسمت خانه کم کاری صورت می گیرد. در حالی که بخش ورودی هر خانه می تواند تاثیر زیادی در زیبایی خانه ایفا کند ودر هنگام ورود، افراد را غافلگیر کند. به کار بردن آینه در ترکیب با جا کفشی و یا جالباسی در کنار در ورودی یکی از ایده ها است. اگر خانه شما دارای یک راهرو می باشد، استفاده از آینه کاری مدرن در درکوراسیون راهرو باعث دلباز شدن و زیبا شدن آن می شود.

  فنگ شویی اتاق خواب کودک و نوجوان (16 اصل فنگشویی اتاق کودک)

دکوراسیون با آینه کاری مدرن در راهرو

دکوراسیون آشپزخانه با آینه کاری مدرن

آشپزخانه یکی از مهمترین مکان ها در هر خانه است. می توان به جای کاشی و دیوارپوش ها از آینه های مدرن در طرح های مختلف استفاده کرد. با توجه به اینکه رنگ های مختلفی برای اینه ها وجود دارد امکان سفارش رنگ های مختلف مناسب با طرح دکوراسیون آشپزخانه وجود دارد. برای مثال اگر رنگ کابینت ها کرم رنگ است، آینه هایی به رنگ نسکافه ای، برنز و قهوه ای نمای زیبایی به آشپزخانه شما می بخشد. فراموش نکنید که اینه ها در آشپزخانه زودتر کثیف می شوند؛ بنابراین برای داشتن جلوه ی زیبا همیشه آینه های موجود در آشپزخانه را تمیز نگه دارید.

دکوراسیون آشپزخانه با آینه کاری مدرن

مدل دکوراسیون آشپزخانه با آینه کاری مدرن

مدل دکوراسیون آشپزخانه با آینه کاری مدرن

دکوراسیون آشپزخانه با آینه کاری مدرن شیک

دکوراسیون با آینه کاری مدرن در حمام و سرویس بهداشتی

به طور معمول در حمام و سرویس های بهداشتی از آینه استفاه می شود. اما نصب آینه کاری مدرن برای زیبایی و تلالو بیشتر نور انجام می شود. می توانید اطراف آینه اصلی را با طرح های مدرن آینه بپوشانید. توجه داشته باشید که آینه کاری در این مکان باید به شکلی انجام بگیرد که باعث دید به داخل فضای خصوصی حمام یا سرویس نشود. برای حمام نیز دیوار پشت وان یکی از معمول ترین مکان ها برای آینه کاری مدرن در دکوراسیون حمام منزل است. آینه ها در حمام باید همیشه تمیز به نظر برسند در غیر این صورت با خشک شدن رطوبت موجود در محیط ظاهر زشتی را به وجود می آورد.

دکوراسیون با آینه کاری مدرن در حمام

دکوراسیون با آینه کاری مدرن در سرویس بهداشتی

مدل دکوراسیون با آینه کاری مدرن در حمام

انواع آینه ها برای آینه کاری مدرن دکوراسیون منزل

طرح آینه کاری های مدرن متفاوت با آینه کاری های سنتی است. سبک مدرن آینه کاری در دکوراسیون منزل تشکیل شده از انواع، شکل ها و رنگ های مختلف می باشد که به شکل منظم و بعضا نامنظم در کنار هم چیده می شوند. از جمله روش های چینش این اینه ها این موارد قابل اشاره هستند.

  50 مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک (ایده و عکس)

دیوارپوش های آینه ای

دیوارپوش های آینه ای یکی از انواع آینه کاری های مدرن است. در این روش تمام دیوار را با چینش آینه ها می پوشانند. این روش برای دیوارهای اتاق خواب و پذیرایی مناسب است. در هتل ها و رستوران ها از این مدل اینه کاری استفاده می شود.

دیوارپوش های آینه ای

مدل دیوارپوش های آینه ای

آینه کاری گرد

آینه های گرد یکی دیگر از انواع آینه ها در دکوراسیون با آینه کاری مدرن شناخته می شود. برش های دایره ای از اینه ها در کنار هم سبکی جالب و حباب شکل بر روی دیوار خانه شما ایجاد می کنند.

دکوراسیون با آینه کاری گرد

مدل دکوراسیون با آینه کاری گرد

آینه کاری پازلی

در این سبک یک طرح کلی به وسیله آینه هایی ایجاد می شود که در کنار هم معنا وشکلی خاص پیدا می کنند. به همین دلیل نیز به آن آینه های پازلی می گویند. از این سبک می توان در تزیین اتاق ها استفاده کرد. این اینه کاری علاوه بر درخشش می تواند زیبایی خاصی به محیط اطراف خود ببخشد.

آینه کاری پازلی

مدل آینه کاری پازلی

آینه کاری تایل

این نوع را می توان پر استفاده ترین نوع از اینه کاری های مدرن در دکوراسیون منازل دانست. تعداد زیادی از اینه ها که شبیه به کاشی کاری در کنار هم چیده شده اند به عنوان کاشی کاری تایل شناخته می شوند. تکرار منظم الگوی چینش می زیبایی خاصی به اینه ها می بخشد و حتی بازتاب نور را تحت تاثیر این الگو قرار می دهد.

دکوراسیون با تایل آینه کاری

آینه کاری تایلی در دکوراسیون

جدیدترین مدل و عکس دکوراسیون با آینه کاری مدرن

دکوراسیون با آینه کاری جدید

پذیرایی با آینه کاری مدرن

دکوراسیون اتاق نشیمن با آینه کاری مدرن

حمام با دکوراسیون آینه کاری شده

مدل دکوراسیون آینه کاری شده مدرن

عکس آشپزخانه آینه کاری شده مدرن

مدل آینه کاری مدرن در دکوراسیون

عکس دکوراسیون با آینه کاری جدید

عکس آشپزخانه با آینه کاری مدرن

دکوراسیون شیک با اینه کاری مدرن

دکوراسیون شیک حمام با اینه کاری مدرن

دکوراسیون شیک با اینه کاری جدید

سالن پذیرایی با اینه کاری مدرن

عکس آشپزخانه جدید با آینه کاری مدرن

دکوراسیون لوکس با اینه کاری مدرن

دکوراسیون جدید با اینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن در دکوراسیون منزل

آینه کاری جدید در دکوراسیون منزل

عکس دکوراسیون شیک با اینه کاری مدرن

خانه لوکس با آینه کاری مدرن

پذیرایی لوکس با اینه کاری مدرن

عکس خانه جدید با آینه کاری

منبع: homesandgardens

 

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. بسیار عالی و مفید نوشتید و ایده هاتون برای تزیین با آینه و دکوراینه ای خیلی قشنگن ممنون ازتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا