طراحی دکوراسیون اتاق کودکطراحی دکوراسیون داخلی

جدیدترین مدل مبل اتاق کودک ( نکات مهم در خرید مبل کودک )

مبل کودک که در چند سال اخیر جایگاه مهمی در طراحی دکوراسیون اتاق کودک پیدا کرده است، از تنوع بالایی برخوردار می باشد. به طوریکه می توان با توجه به سبک طراحی دکوراسیون داخلی محیط ، انتخاب های متعددی برای مبل اتاق کودک داشت. نکته مهم این است که آیا تمام مدل های مبل اتاق بچگانه برای محیط های مختلف مناسب است؟ به عبارت دیگر، چه نکاتی را برای خرید مبل کودک ارزان و شیک و کاربردی در حین خرید مد نظر داشت. برای پاسخ دادن به این سوالات و مشاهده جدیدترین مدل مبل بچگانه در ادامه با مجله دکوراسیون دکونیوز همراه باشید.

مبل کودک

چطور بهترین مدل کودک را انتخاب کنیم؟

طراحی دکوراسیون اتاق کودک در تمام بخش ها نیاز به رعایت اصول خاصی دارد که در نهایت باعث زیباتر شدن محیط و همچنین مدیریت هزینه ها می گردد. بدون شک خرید مبل اتاق کودک نیز از این مساله مستثنی نخواهد بود. برای داشتن انتخاب های عالی در خرید مبل کودک، لازم است چند مساله مهم را نکته کنید که عبارتند از:

مبل کودک دخترانه جدید

خرید مبل بچگانه بر اساس فضای اتاق

قبل از انتخاب مبل کودک، لازم است اندازه و میزان بزرگی فضا را مد نظر قرار دهید. مبل های موجود در بازار که برای اتاق کودک طراحی می گردند، دارای ابعاد مختلفی می باشند. در نتیجه بهتر است از خرید مبل های بزرگ با تعداد زیاد برای فضاهای کوچک جدا خودداری کنید. شلوغ بودن فضای اتاق کودک، مخصوصا در سال های ابتدایی زندگی باعث میشود تا تحرک آنها را با مشکل مواجه کند و آزادی عمل برای دویدن و راه رفتن نداشته باشند.

  جدیدترین مدل طراحی دکوراسیون اتاق کودک پسرانه

مبل اتاق کودک

انتخاب مبل اتاق با توجه به سن کودک

مبل عروسکی کودک، مبل های فانتزی با طرح های کودکانه و حتی مبل های مخصوص نوجوانان در طرح و مدل های مختلف در بازار موجود می باشد. سعی کنید ابتدا گروه سنی کودک را مد نظر قرار دهید و بر همین اساس انتخاب خوبی داشته باشید. توجه داشته باشید که برای مبل اتاق نوجوان بهتر است از مبل های با سایز بزرگ و مخصوص بزرگسالان خریداری کنید. چون فاصله نوجوانی و جوانی زیاد نیست و فرزند شما خیلی زود رشد می کند و مبل باید بتواند در این شرایط قابل استفاده باشد.

مبل اتاق بچگانه

خرید مبل کودک ارزان

اگر از آن دسته افردی هستید که عاشق تغییر و تحول هستید و مدام در دکوراسیون اتاق کودک دختر یا پسر خود تنوع ایجاد می کنید، بهتر از مبل کودک ارزان را خریداری کنید. مدل های متنوع و بسیار زیادی در بازار موجود می باشند که از نظر قیمت در سطح بالایی قرار ندارند. با این انتخاب می توانید مبل را عوض کنید و مدل های جدید و متناسب با طراحی داخلی اتاق خریداری کنید.

پیشنهاد می کنیم مطلب بهترین کفپوش اتاق کودک را مطالعه کنید.

مبل اتاق بچه

جنس روکش مبل

یکی از بزرگترین نگرانی های مادران خانواده، خراش هایی می باشد که روی مبلمان منزل ایجاد میشوند. کودکان با وسایل نوک تیز و یا پرش های متعدد و حتی ریختن نوشیدنی ها و مواد خوراکی بر روی مبلمان باعث میشوند تا خیلی زود ظاهر آنها زیبایی روز اول را نداشته باشد. به همین خاطر لازم است در زمان خرید مبل اتاق کودک به جنس پارچه رومبلی دقت داشته باشید.

بسیاری از انواع مبل اتاق بچگانه دارای روکش قابل شستشو هستند و در برابر خراش و پارگی مقاوم می باشند. در زمان خرید حتما از فروشنده درباره این مساله بپرسید تا انتخاب خوبی داشته باشید.

  16 تا از بهترین رنگ های مینیمال در دکوراسیون (پالت رنگی مینیمال)

مبل بچگانه

انتخاب رنگ مبل بچگانه

رنگ از مهم ترین فاکتورها در اتاق پسر و دختر می باشد که در اغلب مواقع با توجه به روحیات آنها انتخاب میشود. سعی کنید مبلمان های اتاق کودک را با در رنگ هایی خریداری کنید که متناسب با سایر وسایل موجود در اتاق باشند. علاوه براین، حتی الامکان رنگ هایی را انتخاب کنید که کثیفی و لک را کمتر نشان دهند. البته در مبل اتاق سایر افراد خانواده می توانید از رنگ های سفید و روشن نیز استفاده کنید، چون به اندازه کافی فرزندتان بزرگ شده است و خیالتان بابت کثیف شدن مبلمان راحت خواهد بود.

53 مدل کتابخانه خانگی را ببینید

مدل مبل کودک شیک

انتخاب مبل اتاق کودک پسر یا دختر؟

مبل فانتزی اتاق کودک و طرح های عروسکی متنوعی که در بازار موجود می باشند، هر یک با توجه به شرایط روحی فرزندتان می تواند انتخاب شوند. به عنوان مثال، مبل عروسکی که بیشتر بر اساس شخصیت های کارتونی دخترانه طراحی شده اند، برای اتاق پسر گزینه مناسبی نخواهد بود. در مقابل، مبل بچگانه با طرح مرد عنکبوتی بیشتر برای اتاق پسر کاربرد دارد. توجه داشته باشید که انتخاب هر یک از وسایل موجود در اتاق کودک، به شدت بر روحیات فرزندتان تاثیرگذار می باشد. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم که طرح های زیبا و جذاب را برای مبلمان مناسب کودک انتخاب کنید.

پیشنهاد میکنیم ویدئو آموزش ساخت مبل کودک را ببینید و از مبل های خلاقانه برای اتاق کودک خود بسازید.

عکس مبل بچگانه شیک

مبل کودک ارزان

کدام مدل های مبل بچگانه طرفدارن بیشتری دارد؟

به طور کلی نمی توان مشخص کرد که چه مدل مبلمان بچگانه برای اتاق کودک بیشترین طرفدار را دارد. چون هر یک از انواع مدل های مبلمان دارای ویژگی های خاصی بوده که ممکن است برای اتاق کودک شما مناسب باشد و برای اتاق دیگری خیر. اما می توان از بهترین مدل های مبلمان بچگانه به گزینه های زیر اشاره نمود:

  • مبل عروسکی کودک
  • مبل فانتزی کودک
  • مبل فرفورژه طرح دار
  • مبل کودک تابی و معلق
  • مبل تک نفره و ساده
  40 مدل اتاق کودک طوسی صورتی دخترانه و پسرانه 2023

70 مدل تخت کودک و نوجوان را ببینید

عکس مبل کودک جدید

مبل اتاق کودک شیک

قیمت مبل اتاق دخترانه و پسرانه چقدر است؟

قیمت مبل اتاق کودک با توجه به ابعاد، جنس روکش، طرح کلی آنها و همچنین تعداد مبلمان تعیین میشود. به عنوان مثال مبل تابی و معلق دو نوع بسیار جذابی می باشند که اغلب افراد آنها را میپسندند. اما قیمت مبل اتاق بچگانه با این طرح ها گران تر از مبل بچگانه ساده می باشد. علاوه براین، قیمت مبل کلاسیک کودک بخاطر سادگی و سبک طراحی و ساخت آن ممکن است از مبل های فانتزی و عروسکی ارزان تر باشد.

مبل کودک قشنگ

مبل کودک لوکس

جنس به کار رفته برای اسکلت کلی مبلمان از دیگر مواردی می باشد که می تواند در تعیین قیمت مبل بچگانه تاثیرگذار باشد. برخی از مبلمان های اتاق کودک تماما از پارچه بوده که با الیاف های مختلف پر میشوند و قیمت ارزان تری از مبل های چوبی دارند. علاوه براین، برند تولید کننده مبلمان نیز می تواند در قیمت مبل بچگانه نقش داشته باشد و این مساله در سایر لوازم خانه نیز وجود دارد. برخی از برندهای خارجی و نام آشنا قیمت های بالاتری را برای مبلمان خود تعیین می کنند که دلایل مختلفی برای این تفاوت قیمت ها وجود دارد.

مبل بچه گانه شیک قیمت مبل اتاق کودک

جدیدترین مدل های مبل اتاق کودک

مبل اتاق پسرانه

مبل صندلی دخترانه

مبل کودکانه

مدل مبل اتاق کودک

مبل اتاق شیک کودک

صندلی نوزاد

مدل مبل مهدکودک

مبل بچگانه لاکچری

مدل مبل نوزاد

مبل اتاق بچگانه

مبل کودکانه شیک

مبل عروسکی کودک

مبل بچگانه ساده

مبل فانتزی کودکانه

مبل کودک صورتی

مبل عروسکی پسرانه

مبل کودک میکی

مبل کودک

 

مبل عروسکی کودکانه

صندلی عروسکی کودکانه

مدل جدید مبل کودک

مدل مبل اتاق کودکانه

صندلی عروسکی اتاق کودک

مبل کودک دخترانه

مبل کودک پسرانه

مبل کودکانه شیک

مهم ترین نکات در خرید مبل اتاق کودک، قیمت مبل بچگانه و انواع مدل های موجود در بازار و هر آنچه که برای خرید این گروه از لوازم اتاق کودک مورد نیاز است را معرفی کردیم. در نهایت مدل های بسیار متنوع و زیبا از مبل اتاق کودک شیک و لاکچری و حتی ارزان را نمایش دادیم. برای مرور اصول مهم در خرید مبلمان و سرویس چوب، طراحی فضای سبز منزل و طراحی داخلی و هر آنچه که به زیباتر شدن محیط اطرافتان مرتبط می باشد، با مجله تخصصی طراحی دکوراسیون دکونیوز همراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا