تبلیغات

برای اطلاع از قیمت سنگ های ساختمانی با ما همراه باشید

سنگ ها از قدیم الایام یکی از کاربردی ترین مصالح ساختمانی هستند و به دلیل استحکام بسیار بالای سنگ، اغلب آثاری که از گذشتگان به جای مانده اند از این ماده ساخته شده اند. سنگ ها به دلیل ساختار مستحکمی که دارند سالیان سال بدون تغییر باقی خواهند ماند و از این رو در صنعت ساختمان سازی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند. سنگ ها به انواع اقسام مختلف دسته بندی می شوند که هریک از آنها ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته و در بخش های منحصر به فردی به کار می روند. برخی سنگ ها تنها جنبه تزیینی دارند و از این رو برای بخش های نما و کفپوش ساختمان به کار می روند اما در مقابل سنگ هایی هستند که استحکام بسیار زیادی داشته و از آنها برای پی ریزی ساختمان استفاده می شود. انتخاب سنگ مناسب اهمیت بسزایی در زیبایی و استحکام سازه شما خواهد داشت و به همین دلیل قبل از خرید سنگ باید با موارد مختلفی آشنایی داشته باشید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

انواع سنگ تراورتن

سنگ تراورتن

یکی از پرکاربردترین نوع سنگ های ساختمانی مربوط به سنگ تراورتن می شود. سنگ های تراورتن در طول تاریخ مورد استفاده قرار گرفته اند و به دلیل صیقل پذیری بالایی که دارند گذشتگان از آن برای ساخت مجسمه های سنگی استفاده می کردند. اهرام مصر نمونه بارزی از سنگ های تراورتن است که سالیان سال بر جای خود باقی مانده و یکی از عجایب گیتی است. تراورتن بر اثر رسوب گذاری چشمه های آبگرم به وجود می آید و در جای جای نقاط جهان شاهد معادن مختلفی از سنگ تراورتن هستیم. سنگ های تراورتن در انواع اقسام مدل ها و رنگ های مختلف روانه بازار شده اند که هر یک از آنها خاصیت های منحصر به فرد خود را داشته و در بخش های مختلف ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند. سنگ های تراورتن به دلیل وزن مناسب خود اغلب به عنوان سنگ نما به کار می روند و زیبایی چشمگیری را به این بخش از ساختمان خواهند بخشید.

خرید سنگ تراورتن

خرید مهمترین مرحله ای است که باید به آن توجه داشته باشید. برخی سنگ ها کیفیت مطلوبی ندارند و به همین دلیل در هنگام خرید حتما باید از باکیفیت بودن سنگ اطمینان حاصل کنید. انتخاب مرکز خرید معتبر این اطمینان را به شما خواهد داد که بهترین سنگ ها را انتخاب می کنید و از این رو در انتخاب مرکز خرید باید نهایت دقت را داشته باشید. شرکت ما به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید سنگ به شمار می رود چرا که هم امکان خرید در کوتاه ترین زمان را به شما داده و هم می توانید بهترین سنگ ها را انتخاب و خریداری کنید. برای خرید سنگ تراورتن تنها کافی است به وب سایت شرکت ما مراجعه کرده و لیست کاملی از انواع سنگ های مختلف را مشاهده کنید.

خرید سنگ تراورتن

سنگ مرمریت

مرمریت را بسیاری با سنگ مرمر اشتباه می گیرند اما باید بدانید که مرمریت نوعی سنگ آهکی است و با مرمر تفاوت های بسیاری دارد. سنگ های مرمریت به 3 دسته مختلف: کلسیتی، دولومیتی و منیزیتی تقسیم می شوند که هرکدام از آنها ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و می توانید متناسب با کاربرد خود نسبت به خرید بهترین مورد اقدام کنید. این سنگ با اینکه قابلیت صیقل و ساب پذیری بالایی دارد در برابر حرارت و فرسایش نیز مقاومت بالایی دارد. با توجه به قیمت سنگ مرمریت، این سنگ ها زیبایی منحصر به فردی دارند و به مانند سنگ تراورتن از جمله سنگ های متخلخل به شمار می رود. مرمریت را می توانید در انواع اقسام رنگ های مختلف مشاهده نمایید.

کاربرد سنگ مرمریت

سنگ های مرمریت با توجه به ویژگی های خاص و همچنین رنگ بندی های متنوع خود قابل استفاده در بخش های مختلفی از ساختمان سازی هستند. این سنگ وزن پایینی داشته و اغلب به عنوان سنگ نما به کار گرفته می شود. سنگ های مرمریت به دلیل متخلخل بودن به بهترین شکل ممکن به ملات متصل شده و مقاومت زیادی ایجاد خواهند کرد. مرمریت به دلیل شفافیت دل انگیز خود برای بخش های داخلی ساختمان نیز مناسب است و می توانید فضاهای مختلف داخل ساختمان را با این نوع سنگ تزیین کنید. به دلیل مقاومت بالای سنگ مرمریت، می توان از آن در بخش های داخلی و خارجی ساختمان استفاده نمود.

خرید انواع سنگ ساختمانی

شناخت انواع سنگ

سنگ ها در هر نقطه از طبیعت به چشم می خورند و با توجه به نوع معدنی که از آن استخراج می شوند ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر خواهند داشت. برخی سنگ ها مانند گرانیت، مقاومت بسیار بالایی دارند و به همین دلیل می توان در پرترددترین بخش ها نیز از آن استفاده کرد. برخی سنگ ها مانند: مرمریت و تراورتن نیز دارای درجه سختی پایین تری بوده و تخلخل زیادی دارند. به همین دلیل این سنگ ها معمولا برای بخش هایی کاربرد دارند که اصلی ترین مورد حائز اهمیت، زیبایی آن باشد.

قیمت سنگ

عوامل متعددی بر میزان قیمت سنگ تاثیر می گذارند و یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر میزان قیمت سنگ را می توان نوع سنگ انتخابی شما دانست. سنگ ها تنوع بسیار زیادی دارند و از این رو می توانید مناسب ترین سنگ را با توجه به قیمت و ویژگی های آن خریداری کنید. زیبایی سنگ ها نیز بر میزان قیمت آن تاثیرگذار خواهند بود. برای مثال: سنگ مرمر یکی از زیباترین سنگ هایی است که می توانید برای بخش های مختلف ساختمان خود استفاده کنید. قیمت این سنگ نیز با توجه به سایر سنگ ها بالاتر است. شرکت ما به منظور جلب رضایت مشتریان خود اقدام به ارائه بهترین سنگ ها با قیمت های مناسب نموده اند. میزان کاری که بر روی سنگ ها انجام می شود یکی از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار بر میزان قیمت سنگ است اما مسئولین شرکت ما اقدام به ارائه سنگ به صورت از تولید به مصرف نموده اند و به همین دلیل می توانید بهترین سنگ ها را با قیمت های مناسب خریداری کنید.

برگرفته از وب سایت سنگ وزین https://sangevazin.com/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا