مبلمان و سرویس چوب

بهترین رنگ برای مبل اتاق نشیمن (14 ترکیب رنگ مبل نشیمن)

بهترین رنگ برای مبل نشیمن به دلیل تاثیر بسیار زیاد آن بر احساسات افراد و جلوه ظاهری محیط از موارد بسیار مهمی می باشد که باید به آن توجه داشت. از آنجا که مبلمان را نمی توان به سرعت عوض کرد باید رنگی را انتخاب کنید که با سایر رنگ های موجود در محیط ست شود و سازگاری خوبی را ایجاد کند. ایده های زیادی برای رنگ مبل نشیمن وجود دارد و در ابتدای همه ی آنها سلیقه شخصی افراد می باشند. اما در طراحی دکوراسیون داخلی فاکتورهای زیادی دخیل می باشند که در انتخاب رنگ و غیره باید مد نظر قرار گیرند. بر همین اساس در ادامه این مطلب با دکونیوز همراه باشید تا بهترین رنگ مناسب مبل نشیمن را بررسی کنیم.

بهترین رنگ مبل برای اتاق نشیمن

اصول انتخاب بهترین رنگ برای مبل اتاق نشیمن

از آنجا که اتاق نشیمن فضایی برای معاشرت با خانواده و دوستان و همچنین محیطی برای مطالعه، استراحت و کارهای زیادی است، بنابراین باید رنگ هایی داشته باشد که به روحیه افراد سازگار باشد. علاوه براین، رنگ مبل باید به گونه ای باشد که در عین آرامش دادن به افراد، جلوه ظاهری خوبی داشته و کاملا منحصر به فرد باشد.
توجه به میزان نور و روشنایی اتاق، بزرگی فضای چیدمان مبل و سبک دکوراسیون داخلی همگی از مواردی هستند که در انتخاب رنگ مبل نشیمن باید مد نظر قرار گیرند. علاوه براین، به دلیل استفاده زیاد از مبل های اتاق نشیمن، تا حد امکان بهتر است از رنگ های روشن برای آنها استفاده نشود. در صورت استفاده از رنگ های روشن، نیاز به مراقبت بیشتری خواهند داشت.

انتخاب بهترین رنگ برای مبل اتاق نشیمن

ترکیب رنگ قهوه ای تیره با روشن

یکی از رنگ هایی که می تواند مورد پسند افراد زیادی واقع شود، قرار دادن تنالیته های قهوه ای در کنار یکدیگر می باشد. استفاده از کاناپه ی قهوه ای روشن در کنار صندلی های قهوه ای تیره به دلیل شباهتشان به هم ترکیب زیبایی را به وجود می آورد که برای نشیمن های با کفپوش چوبی بی نظیر است. پرده ی بژ و فرش های قرمز یا زرشکی در کنار این مبلمان ترکیبی خاص را خواهد ساخت. از مهم ترین دلایل برای انتخاب رنگ قهوه ای تیره و روشن برای مبل اتاق نشیمن، ایجاد احساس آرامش و گرمی آنها می باشد.

ترکیب رنگ قهوه ای تیره با روشن

بهترین رنگ کوسن برای مبل قهوه ای چیست؟

مبلمان آبی برای اتاق نشیمن

یکی دیگر از ترکیب رنگ ها برای مبل نشیمن استفاده از رنگ های آبی در کنار یکدیگر است. این ترکیب می تواند به صورت آبی ساده برای کاناپه و صندلی های آبی طرح دار باشد. تغییر در تن رنگ و روشن و تیره کردن این ترکیب نیز زیبایی خود را داشته و یک انتخاب عالی محسوب می شود. آبی آرامش خوبی را در محیط جاری ساخته و با رنگ های بسیار زیادی از جمله قهوه ای، کرم و سفید قابل ست شدن می باشد.

مبلمان آبی برای اتاق نشیمن

رنگ سفید و قهوه ای تیره برای مبل اتاق نشیمن

تصور یک کاناپه قهوه ای تیره در کنار صندلی های سفید بسیار هیجان انگیز می باشد. این ترکیب با سایه هایی از بنفش بسیار روشن، نشیمنی آرام را به وجود می آورد که کاملا منحصر به فرد و به یاد ماندنی است.

رنگ سفید و قهوه ای تیره برای مبل اتاق نشیمن

سفید؛ بهترین رنگ برای مبل اتاق نشیمن

سفید از رنگ های جذاب و پرطرفداری می باشد که برای تمام وسایل منزل کاربرد دارد. از مهم ترین مزایای این رنگ، قابلیت ست شدن آسان آنها با سایر رنگ ها و همیچنین قدیمی نشدن آن است. البته توجه داشته باشید که استفاده از مبلمان سفید رنگ در اتاق نشیمن نیاز به مراقبت بالایی دارد، در غیر این صورت خیلی زود کثیف خواهد شد. در صورت کثیف شدن می توانید از روش های تمیز کردن مبل رنگ کرم و روشن استفاده کنید.

علاوه براین، سفید یکی از انتخاب های بسیار مناسب به عنوان رنگ مبلمان خانه کوچک به شمار می رود. چون فضا را روشن تر نشان می دهد.

سفید؛ بهترین رنگ برای مبل اتاق نشیمن

قهوه ای و سرمه ای را با هم ترکیب کنید

یکی از دلایلی که رنگ قهوه ای طرفداران زیادی دارد این است که به راحتی می توان رنگ های زیادی را در کنار آن قرار داده و در سبک های مختلف آن را جای داد. صندلی های سرمه ای در کنار کاناپه ی قهوه ای یا بالعکس یک انتخاب منحصر به فرد است . برای این مبلمان کوسن سبز آبی تیره را در نظر بگیرید تا از انتخاب خود رضایت کاملی داشته باشید.

قهوه ای و سرمه ای مبل نشیمن

بهترین رنگ کوسن مبل سرمه ای چیست؟

ترکیب کاناپه و صندلی به رنگ آبی تیره و خاکستری

همان طور که می دانید استفاده از رنگ های خنثی به شما کمک می کند در انتخاب رنگ سایر وسایل موجود در محیط دست بازتری داشته باشید. استفاده از رنگ خاکستری در کنار آبی تیره را برای مبلمان اتاق نشیمن در نظر بگیرید که چقدر زیبا و خاص می باشد. این دو رنگ به نشیمن عمق داده و یک انتخاب قوی می باشد.

آبی تیره و طوسی مبل نشیمن

آبی و زرد بهترین رنگ برای مبل اتاق نشیمن

اگر به دنبال یک انتخاب ظریف و کاملا جسورانه در رنگ برای مبل اتاق نشیمن هستید، مبل های زرد و آبی روشن می توانند شما را کاملا راضی کنند. زیبایی و آرامش را با قرار دادن این دو رنگ به محیط زندگی تان هدیه بدهید تا در زمان معاشرت با دوستان یا نوشیدن یک فنجان چای در کنار همسرتان حال بسیار خوبی داشته باشید. کوسن های این مبلمان را نیز در همین ترکیب رنگ انتخاب نمایید تا جذابیت و جلوه ظاهری را چندین برابر کنید.

آبی و زرد بهترین رنگ برای مبل اتاق نشیمن

بهترین مدل های چیدمان کوسن روی مبل

سبز و خاکستری تیره

جریان رنگ ها در فضا طراوت را به همراه داشته و انتخاب های بسیار خاص و ویژه خواهید داشت. به عنوان مثال، قرار دادن رنگ سبز در کنار خاکستری تیره یکی از ترکیب های عالی برای رنگ مبل اتاق نشیمن به شمار می رود. اگر این دو رنگ را برای کاناپه و صندلی ها در نظر گرفته و آنها را در کنار یکدیگر قرار دهید، متوجه خواهید شد که این جسارت نتیجه ی بسیار خوبی خواهد داشت. یک تضاد بسیار درخشان که محیطی رمانتیک مانند یک نقاشی را خواهد ساخت.

مبل سبز و طوسی نشیمن

مبل سبز یشمی با چه رنگی ست میشه؟

ترکیب قهوه ای روشن، مرجانی و کرم

اگر می خواهید یک فضای مینیمال و زنانه را برای نشیمن به وجود بیاورید استفاده از این سه رنگ را برای مبلمان اتاق نشیمن به شما توصیه می کنیم. کاناپه و صندلی هایی با ترکیب مرجانی و کرم، به همراه کوسن های قهوه ای بسیار روشن بی نظیر است. بر حسب سلیقه و سایر رنگ های موجود در محیط می توانید مرجانی و کرم را برای کاناپه و صندلی ها به شیوه های مختلف به کار ببرید.

رنگ کاراملی و بژ برای مبل نشیمن

 

مبل آبی و قهوه ای موکا برای اتاق نشیمن

ظرافت در برخی از رنگ ها و ترکیب کردن آنها با یکدیگر بسیار واضح است. یکی از این ترکیب رنگ ها استفاده از صندلی های آبی در کنار کاناپه هوه ای می باشد. فضایی که این تضاد زیبا به وجود می آورد کاملا هیجان انگیز بوده و انتخابی فوق العاده خواهد بود.

مبل آبی و قهوه ای موکا برای اتاق نشیمن

با رنگ مبل اتاق نشیمن طبیعت را به منزل بیاورید!

استفاده از رنگ های سبز آرامش را به منزل شما خواهد آمد، پس استفاده از این انتخاب آرام بخش را نادیده نگیرید. رنگ سبز تاثیر بسزایی بر روی شادی و سلامتی روح دارد، از این رو در اتاقی که زمان زیادی را در آن می گذرانید نیز جایگاه خوبی خواهد داشت. این رنگ دارای تنالیته های مختلف و زیبایی بوده و افراد با سلیقه های متفاوت می توانند انتخاب رضایت بخشی از میان آنها داشته باشند.

مبل سبز رنگ برای اتاق نشیمن

مدل های متنوع کوسن برای مبل راحتی

ترکیب کاراملی روشن با رنگ های خاکی

برخی از رنگ های مبل می توانند در کنار رنگ های دیگری که برای دکوراسیون مورد استفاده قرار می دهید کاملا ست شده و در تناسب باشند. از جمله این رنگ ها بژ و کاراملی روشن و رنگ های خاکی هستند. این رنگ ها واقعا آرامش بخش بوده و ظاهری کاملا درخشان و تمیز را به محیط می دهند. برای این مبلمان محدودیتی در رنگ کوسن وجود ندارد، اما رنگ سبز ایده ی بی نظیری خواهد بود.

ترکیب کاراملی و قهوه ای

آبی و سفید برای رنگ مبل اتاق نشیمن

اگر به دنبال یک پالت کلاسیک و ماندگار هستید، به ترکیب سفید با آبی کاملا جدی نگاه کنید. سفید در کنار تن های مختلفی از آبی و نیلی گرفته تا سرمه ای، یک الگوی زیبا و بی نظیر است که اتاق نشیمنی منحصر به فرد را به وجود خواهد آورد. این ترکیب رنگ حتی برای سبک مدرن نیز کاملا مناسب بوده و در دکوراسیون سبک مینیمال نیز خودنمایی خواهد کرد. برای اینکه اتاق نشیمن شما فضایی کاملا دنج را داشته باشد از ترکیب این دو رنگ استفاده کنید. این ترکیب رنگ بهترین عملکرد و خودنمایی را در فضاهایی دارد که دارای نور طبیعی فراوانی هستند.

آبی و سفید برای رنگ مبل اتاق نشیمن

مبل طوسی برای اتاق نشیمن

طوسی به عنوان یک رنگ خنثی که دارای تن های مختلفی می باشد، می تواند در کنار دیگر رنگ ها فضایی کاملا آرام و زیبا را به وجود آورد. وقتی نیاز به یک فضای آرام داشته باشید که بعد از یک روز پر دردسر و کاری شلوغ به آن پناه ببرید، یک نشیمن دنج با مبلمان طوسی پناهگاه عالی شما می شود.

مبل طوسی برای اتاق نشیمن

جمع بندی

در حالت کلی در انتخاب رنگ برای مبل اتاق نشیمن لازم است به مواردی از قبیل سبک چیدمان و متراژ اتاق و میزان نور و روشنایی آن توجه داشته باشید. استفاده از رنگ های تیره برای مبل اتاق نشیمن کوچک فضا را کوچک تر نشان می دهد و در مقابل رنگ های روشن نتیجه بهتری خواهند داشت. برای اتاق نشیمن بزرگ متناسب با رنگ پرده و فرش می توانید رنگ های قهوه ای تیره، سبز، سفید، آبی تیره و روشن، سرمه ای و ترکیبی از رنگ های خنثی و گرم را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا