تبلیغات

معرفی جدیدترین متریال دکوراسیون داخلی

جدیدترین متریال دکوراسیون داخلی، باعث زیبایی بیشتر محیط منزل یا محل کارتان می شوند. طراحان دکوراسیون داخلی، باید از متریالی استفاده کنند که برای هر بخش از دیزاین، متفاوت باشد. در دنیای امروز و با پیشرفت تکنولوژی، شاهد روی کار آمدن انواع جدیدی از مصالح مورد استفاده در دکوراسیون هستیم که هر کدام جذابیت خاصی دارند. امروزه تولیدکنندگان با دستگاه های پیشرفته و روش های جدید نظیر حکاکی لیزر، این متریال را با کیفیت و تنوع بالا تولید کرده و در بازار عرضه می کنند.

اهمیت استفاده از جدیدترین متریال دکوراسیون داخلی

به دلیل تنوع بالای سلیقه ها و نیازهای مختلف مشتریان، تولیدکنندگان متریال داخلی ساختمان، روز به روز مدل های جدیدی از آن ها را تولید کرده و روانه بازار می کنند. این متریال به خاص تر و زیباتر شدن فضای داخلی ساختمان افزوده و نمای آن را شیک و منحصر به فرد می کنند.
جدیدترین متریال هایی که تولید می شوند، توان پاسخگویی به نیاز بیشتر مشتریان را دارند و دقیقا مطابق با سلیقه و علاقه آن ها هستند. بنابراین با خرید آن ها می توانید دکوراسیون داخلی منزل تان را به دلخواه خود طراحی کنید.
این متریال ها برای بخش های مختلف ساختمان مثل دیوارها یا کف پوش ها تولید می شوند که از جمله آن ها می توان به کاغذ دیواری، تایل های بین کابینتی، پارکت و … اشاره کرد.

معرفی 10 متریال دکوراسیون داخلی جدید و پرفروش

10 متریال دکوراسیون داخلی جدید و پرفروش

در ادامه جدیدترین متریال دکوراسیون داخلی موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم.

کاغذ دیواری، متداول ترین متریال دکوراسیون داخلی

شاید با شنیدن نام کاغذی دیواری با خود بگویید قدمت این متریال بیشتر از متریال های دیگر است، بنابراین نمی توان آن را در لیست جدیدترین ها قرار داد؛ اما طرح ها و مدل های مختلف کاغذ دیواری ها باعث می شود که هیچ وقت قدیمی نشوند و همیشه طرفداران خود را داشته باشند.
کاغذ دیواری ها با ده ها طرح و مدل مختلف، قیمت مقطوع و مقرون به صرفه ای دارند، بنابراین شما با صرف کمترین هزینه می توانید آن ها را برای دکوراسیون داخلی منزل تان تهیه کنید.

استفاده از شیشه های رنگی برای دکوراسیون

یکی دیگر از انواع جدیدترین متریال دکوراسیون داخلی ساختمان ها، شیشه های رنگی هستند که معمولا برای پارتیشن بندی یا ایجاد تشعشعات رنگی زیبا داخل ساختمان بر اثر برخورد نور استفاده می شوند.
طراح های دکوراسیون داخلی از این شیشه ها برای تایل بین کابینتی، پنجره ها یا دیوارپوش ها استفاده می کنند.

دیوارپوش سه بعدی برای دیزاین داخلی

دیوارپوش های سه بعدی از جنس گچ هستند و به محیط داخلی ساختمان زیبایی بی نظیری می بخشند. این دیوارپوش ها علاوه بر زیبا کردن دیوارها، موجب دوام بیشتر آن ها نیز می شوند. پس اگر علاوه بر زیبایی، به فکر افزایش استحکام ساختمان تان هستید، این دیوارپوش ها بهترین گزینه پیش روی تان خواهند بود.

کناف، متریال دکوراسیون داخلی پرکاربرد

طراح های دکوراسیون داخلی از کناف برای ساخت سقف کاذب یا پارتیشن بندی بخش های مختلف ساختمان استفاده می کنند. کناف ها به راحتی روی سطح مورد نظر نصب می شوند و به دلیل قیمت مناسب شان، طرفدارهای زیادی دارند.

آینه کاری برای دکوراسیون داخلی

آینه کاری برای دکوراسیون داخلی

استفاده از آینه برای تزئینات داخلی ساختمان ایده ای بکر است. اگر در کنار آینه کاری، روی نورپردازی منزل تان هم کار کنید، به جذابیت بیشتر محیط اضافه خواهید کرد. در آینه کاری معمولا از آینه های بزرگ با طرح ها و مدل های مختلف استفاده می شود.

پارکت چوبی

هر چند پارکت های چوبی نسبت به دیگر پارکت ها قدیمی تر به نظر می رسند، اما نمی توان از زیبایی خاصی که به خانه هدیه می دهند هم چشم پوشی کرد. این پارکت ها جذابیت بصری فضای داخلی ساختمان را افزایش داده و از کیفیت خیلی خوب و مناسبی هم برخوردار هستند.

پارکت لمینت

پارکت های لمینت انواع مختلفی دارند و در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شوند. طراح ها به راحتی می توانند این پارکت ها را نصب کنند و بابت این کار زمان زیادی از آن ها گرفته نمی شود. پارکت های لمینتی مقاومت بالایی در برابر خراش یا لکه نیز دارند، بنابراین روی کیفیت ظاهری ساختمان هم تاثیر منفی نخواهند گذاشت.

تایل بین کابینتی

تایل بین کابینتی

تایل های بین کابینتی طرح ها و مدل های مختلفی دارند و رنگ بندی متنوع شان باعث شده تا گزینه ای جذاب برای طراحی دکوراسیون خانه باشند. این تایل ها به دلیل داشتن چسب در قسمت پشت شان خیلی زود روی سطح مورد نظر نصب می شوند.
تایل های بین کابینتی از جنس ها و مواد مختلفی تولید می شوند که از جمله آن ها می توان به آلومینیوم، کامپوزیت، استیل و … اشاره کرد.
هر چند نام این متریال به تایل بین کابینتی شهرت دارد، اما شما می توانید از آن برای دکوراسیون محیط های دیگری مثل سرویس بهداشتی یا داخل آسانسور و … هم استفاده کنید. کاشی های تایل به قدری خیره کننده و جذاب هستند که برای هر محیطی زیبایی را به ارمغان می آورند.
تایل های بین کابینتی ابعاد 30 در 30 دارند و اگر بخواهید آن ها را به قسمت های کوچک تر برش دهید، باید به نوع تایل توجه داشته باشید. شما می توانید این کاشی های کوچک را روی هر سطح صاف و تمیز نصب کرده و باعث زیبایی محیط شوید.

المان پلی اورتان

المان پلی اورتان جزو جدیدترین متریال دکوراسیون داخلی است که به گچ بری های قدیمی شبیه است. از جمله مزیت های این نوع متریال می توان به سازگاری با محیط زیست، مقاومت بالا، وزن سبک، نصب راحت و … اشاره کرد.
شما می توانید انواع این متریال را برای ستون ها، سقف ها و … استفاده کنید. ویژگی جذاب پلی اورتان ها، رنگ آمیزی آن ها بعد از نصب است. در واقع شما می توانید المان پلی اورتان را بعد از نصب به رنگ دلخواه درآورده و باعث افزایش جذابیت فضای داخلی منزل تان شوید.
حالا بیشتر طراح ها به جای استفاده از گچ بری های قدیمی، از انواع المان پلی اورتان ها مثل گل سقفی، کنسول و … به دلیل مزیت هایشان استفاده می کنند. از جمله مزیت های پلی اورتان ها می توان به رنگ ثابت بودن، ترک نخوردن، دوام و ماندگاری بالا و قابلیت شستشو اشاره کرد.

چرم مصنوعی، متریال دکوراسیون داخلی مقاوم

از چرم مصنوعی معمولا برای دکوراسیون سرویس بهداشتی یا کابینت ها استفاده می شود. تولیدکنندگان این چرم ها را در سه رنگ مشکی، شکلاتی و طبیعی تولید می کنند که زیبایی و نمایی خاص به منزل تان می بخشند.

کلام آخر

استفاده از جدیدترین متریال دکوراسیون داخلی، باعث زیبایی هر چه بیشتر محیط و فضای داخلی ساختمان می شود. با افزایش چشمگیر مدل های جدید این متریال، کمتر کسی ترجیح می دهد دکوراسیون خانه خود را به شیوه سنتی و قدیمی طراحی کند. از جمله پرکاربردترین متریال دکوراسیون داخلی می توان به کاغذ دیواری، کناف، آینه و شیشه های رنگی اشاره کرد که با استفاده از آن ها، امکان پیاده سازی طرح های خلاقانه فراهم می گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا