تبلیغات

نصب کرکره هوشمند

با نصب کرکره هوشمند، تردد در راحت‌ترین حالت ممکن و تنها با کمک ریموت انجام می‌شود و برای باز و بسته کردن کرکره نیازی به نیروی انسانی و روش فیزیکی نبوده و این‌ نکته برای اماکنی با رفت و آمد زیاد بسیار حائز اهمیت است

همانطور که می‌دانید حفظ و حراست از اماکن مختلف تا حد زیادی به ایمنی و استحکام درب ورودی بستگی دارد و علاوه‌براین راحتی در تردد نیز ویژگی بسیار مهمی برای درب‌های ورودی محسوب می‌شود؛ به همین منظور است که امروزه درب‌های اتوماتیک را به عنوان کالاهایی ایمن و استاندارد می‌شناسند.

با نصب کرکره هوشمند، تردد در راحت‌ترین حالت ممکن و تنها با کمک ریموت انجام می‌شود و برای باز و بسته کردن کرکره نیازی به نیروی انسانی و روش فیزیکی نبوده و این‌ نکته برای اماکنی با رفت و آمد زیاد بسیار حائز اهمیت است؛ از طرفی در اماکن مسکونی، فروشگاهی، صنعتی، تجاری و… تنها ‌افراد مجهز به ریموت امکان کنترل باز و بسته کردن درب را داشته و به این ترتیب از ورود افراد غیرمجاز جلوگیری می‌شود.

مجموع ویژگی‌های مثبت فوق، سبب شده‌ تا اغلب افراد تعبیه درب‌های برقی را جایگزین کرکره‌ها و درب‌های قدیمی سازند و به تبع مراکز مختلفی به سمت تولید، توزیع، نصب کرکره هوشمند و عرضه سایر خدمات و تجهیزات مرتبط با این بازار پررونق ترغیب می‌شوند.

مراحل نصب کرکره هوشمند

در خصوص خرید و نصب کرکره برقی هوشمند دقت به چگونگی اجرای مراحل نصب و روش تعبیه آن، به اندازه مشخصات فنی و کیفیت کرکره اهمیت دارد؛ چرا که هرقدر درب مد نظر ساختار عالی و متریال مرغوبی داشته باشد؛ در صورتی که به درستی نصب و چفت نشود کارایی ویژه خود را از دست می‌دهد.

  1. محل نصب: محل قرارگیری چهارچوب و بستر اصلی کرکره باید کاملا مناسب با ساختار و فضای کافی جهت قرارگیری آن باشد؛ اگر درگاه ورودی از هر نظر دچار مشکل باشد؛ تخریب و بازسازی آن وظیفه معمار بوده و تیم نصاب تنها وظیفه نظارت بر نحوه ساخت بستر مطابق با استانداردهای مورد نیاز کرکره برقی را دارند.
  2. بخش الکتریکی: با توجه به مهارت و روش کاری تیم نصاب، تعبیه بخش‌های الکتریکی مانند: برد، ریموت، رسیور و… می‌تواند در ابتدا یا انتهای مراحل نصب کرکره هوشمند انجام شود و آنچه که مهم است؛ دانش و تخصص نصاب در رعایت نکات ایمنی و عوامل تاثیرگذار بر عملکرد مناسب این قطعات است.
  3. بخش مکانیکی: این قسمت از نصب کرکره مهمترین مرحله و آخرین بخش کاری تیم نصاب نیز محسوب می‌شود؛ نحوه پیاده‌ سازی اجزا روی ریل، قرارگیری درست و دقیق تیغه‌ها در کنار هم، مکانسیم حرکت تیغه‌ها توسط اهرم‌های محرک و قرارگیری روی شفت، فرایند تامین انرژی الکتریکی، کنترل باز و بسته شدن و پیشگیری از سقوط کرکره توسط موتور و… برخی از نکات مهم در خصوص نصب این درب‌های اتوماتیک هستند.

توجه داشته باشید که حساسیت و روش اجرای این سه مرحله تنها در گفتار ساده است و هریک مهارت و دانش خاص خود را می‌طلبند؛ به همین منظور است که جهت خرید و یا نصب کرکره هوشمند باید توجه ویژه‌ای به سوابق کاری مرکز عرضه کننده، تخصص و عملکرد کادر اجرایی و نحوه خدمات آن‌ها داشته باشید.

خدمات نصب کرکره هوشمند طهرون در
خرید و نصب کرکره هوشمند - طهرون در

همانطور که اشاره شد نصب کرکره طبق فاکتورهای مختلفی مانند: جنس و نوع تیغه‌ها، نوع موتور، مشخصات فنی و الکتریکی هر یک از اجزای تشکیل دهنده این درب‌های اتوماتیک متفاوت است و این عوامل بر نحوه نصب کرکره‌های مختلف تاثیرگذار خواهند بود.

طهرون در با دانش و تخصص کافی طی ۱۵ سال فعالیت و اطلاعاتی که در خصوص برترین تولیدکنندگان کرکره برقی در سایر کشورها کسب نموده است؛ اکنون کامل‌ترین و مجرب‌ترین تیم کاری در حوزه ارائه خدمات، تجهیزات، نصب و… را دارد.

در کنار سایر پرسنل این شرکت بزرگ و نامدار، تیم اجرایی متخصص و ماهر طهرون در موفق شده‌اند که با نصب انواع کرکره اتوماتیک در بازه زمانی مناسب، کیفیت عالی نصب، برخورد کاری حرفه‌ای، دانش کافی در زمینه چگونگی نصب استاندارد و ایمنی این درب‌ها رضایت تمامی مخاطبان را به خود جلب کنند.

علاوه‌براین تیم نصاب این مرکز شما را از عوامل مخرب و شرایط محیطی که ممکن است در عملکرد و طول عمر کرکره برقی اختلال ایجاد کنند نیز مطلع ساخته و راهنمایی مناسب جهت مساعد سازی شرایط محیطی لازم را انجام می‌دهند.

خرید و نصب ارزان کرکره هوشمند

با وجود تقاضای بالایی که درب‌های اتوماتیک دارند؛ هر روزه بر تعداد مراکز تولید، عرضه، نصب و خدمات این کالا افزوده می‌شود و انتخاب مرکز معتبر با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای مخاطبانی که اطلاعات کافی ندارند دشوار می‌شود.

شرکت بزرگ و معتبر طهرون در با شناخت نیاز مخاطبان برحسب کاربردهای مختلف تمامی لاین‌های خدمات را پوشش می‌دهد و انعطاف در قیمت‌های این مجموعه امکان دریافت کالا و خدمات برای بودجه‌های مختلف را فراهم نموده است.

آنچه که محبوبیت این مرکز را دوچندان می‌کند خدمات در سطح کشور بوده و به این ترتیب برای علاقه‌مندان و مخاطبان درب‌های اتوماتیک و نصب حرفه‌ای این تجهیزات در اقصی کشور هیچ محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد.

کافی است جهت کسب اطلاع از قیمت، شناخت درب مناسب برحسب ابعاد، وزن، شرایط محیطی، میزان تردد و… با مشاوران فروش متخصص طهرون در ارتباط بگیرید و در نهایت درب مناسب با کاربرد و بودجه مدنظر خود را سفارش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا