مبلمان و سرویس چوب

کوسن برای مبل سبز چه رنگی خوبه؟ (بیش از 50 مدل و عکس)

کوسن برای مبل سبز یکی از انتخاب های سخت می باشد، زیرا می توانید با یک انتخاب غلط رنگ منزلتان را تیره و دلگیر کنید یا کوسنی را برگزینید که آشفتگی و ناهماهنگی در محیط بوجود بیاورد. به همین دلیل است که اغلب افراد به دنبال پاسخ مناسبی برای این سوال هستند که کوسن برای مبل سبز چه رنگی خوبه؟ در این بخش از مطالب مبلمان دکونیوز جدیدترین عکس و مدل کوسن برای مبل سبز تیره، سبز آبی، زیتونی، یشمی و غیره را برای منزل و محیط های اداری و اتاق خواب ارائه خواهیم داد تا انتخاب ایده آلی داشته باشید.

رنگ کوسن برای مبل سبز

رنگ مناسب کوسن برای مبل سبز

با توجه به اینکه رنگ سبز را می توان با بسیاری از رنگ ها ست کرد، به همین دلیل انتخاب های متعددی پیش رو خواهید داشت. از بهترین رنگ های مناسب در این زمینه می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

کوسن برای مبل سبز تیره

ترکیب کوسن سبز تیره و نقره ای بهترین ترکیب برای کسانی است که علاقه مند به رنگ های خنثی هستند. این رنگ براق در کنار سبز بسیار لوکس بوده و جذابیت را چاشنی مبل ها می کند.

رنگ کوسن برای مبل سبز تیره

70 مدل کوسن برای مبل طوسی را از دست ندهید

کوسن صورتی برای مبل سبز تیره

برای اینکه به مبل سبز تیره ظاهری ظریف و زنانه ببخشید، از کوسن صورتی استفاده کنید. در این محیط باید پرده هایی به رنگ کوسن ها نصب شود تا زیبایی خیره کننده ای را به خود اختصاص دهد.

کوسن صورتی برای مبل سبز تیره

کوسن سفید با مبل سبز

برای ساختن یک ترکیب خیره کننده، کوسن سفید را با مبل سبز ست کنید. این دو رنگ متضاد در کنار یکدیگر نگاه ها را به سمت خود می کشاند. این ترکیب رنگ برای منازلی که دیوارهای سفید و بی رنگ دارند بهترین انتخاب است. بهترین رنگ در کنار سفید، کرم شیری است که می توان به عنوان رنگی برای کوسن بعدی در نظر گرفت یا در دکوراسیون داخلی و بقیه اجزای منزل از آن استفاده کرد. رنگ کرم کمک می کند تا فضای منزل از سردی رنگ های سفید و سبز کسالت بار نشود.

کوسن سفید با مبل سبز

بهترین رنگ کوسن برای مبل سرمه ای چیه؟

کوسن بژ برای مبل سبز

برای استفاده از رنگ های خنثی در کنار مبل سبز باید رنگ های روشن را انتخاب کنید. کوسن بژ با مبل سبز تیره یک ترکیب بسیار عالی می باشد. در پس زمینه این اتاق رنگ های براق و روشن را فراموش نکنید.

کوسن بژ برای مبل سبز

مبل سبز یشمی با چه رنگی ست میشه؟

کوسن برای مبل سبز آبی

برای مبل هایی به رنگ سبزآبی می توانید از ترکیب دو رنگ سبز و آبی در کنار هم استفاده کنید. اگر یکی از این دو رنگ از پارچه های طرح دار باشد و کمی سفید در آن به کار رفته باشد، انتخابی درست برای منازلی با سبک کلاسیک است.

کوسن برای مبل سبز آبی

انواع مدل و رنگ کوسن مبل قهوه ای را ببینید!

کوسن برای مبل سبز زیتونی

برای مبل های سبز زیتونی، کوسن های آبی را با سفید ترکیب کنید، این ترکیب می تواند چاپ یا گلدوزی بر روی کوسن های آبی باشد. همچنین می توان یک کوسن سفید را بین چند کوسن آبی روشن جا داد.

کوسن برای مبل سبز زیتونی

کوسن سیاه سفید

از کوسن های سیاه سفید در کنار سبز زیتونی استفاده کنید. طرفداران خلاقیت و هنر از ترکیب سیاه سفید با رنگ های دیگر پرهیز نمی کنند. آنها به خوبی می دانند که زیبایی و هیجان این جسارت چقدر رضایت بخش بوده و چه زیبایی را به منزلشان هدیه داده اند.

کوسن سیاه سفید برای مبل سبز زیتونی

کوسن مبل کرم چی بخریم؟

کوسن رنگارنگ

روی مبل سبز زیتونی کوسن های رنگارنگ قرار بدهید. کوسن های بنفش، آبی، زرد و سبز را با هم ترکیب کنید تا هیجان و نور را به منزلتان دعوت کرده باشید.

کوسن رنگی برای مبل سبز زیتونی

مبل سبز زیتونی با کوسن برنزی

برای ساختن فضایی شیک همراه با آرامش وزیبایی، کوسن برنزی را انتخاب کنید. این انتخاب کمک می کند که مبل سبز زیتونی برجسته تر شده و بیشتر در معرض دید قرار بگیرد.

کوسن برنزی برای مبل سبز زیتونی

کوسن نارنجی

اگر حس می کنید مبل به رنگ سبز زیتونی آرام و کسالت بار شده، هیجان را با استفاده از کوسن های نارنجی به آن اضافه کنید. این انتخاب جسورانه بدون اینکه از زیبایی سبز زیتونی کم کند، فضا را شادتر و زنده تر نشان می دهد.

کوسن نارنجی برای مبل سبز زیتونی

کوسن برای مبل چرم با چه رنگی ست میشه؟

کوسن برای مبل سبز روشن

کوسن گلبهی یکی از معجزه های زیبایی در کنار رنگ سبز روشن می باشد. لطافت این دو رنگ را در کنار یکدیگر با استفاده از پارچه های مخمل یا ساتن برای کوسن چند برابر کنید.

کوسن برای مبل سبز روشن

کوسن برای مبل سبز لیمویی

همرنگ بودن کوسن و مبل در این شرایط می تواند انتخاب هنرمندانه ای باشد. علاوه براین، ترکیب رنگ قهوه ای برای مبل سبز لیمویی و روشن، انتخابی زیبا با کنتراست بالا است. تعادل بین دو رنگ برقرار است و زیبایی سبز در کنار یکی از پس زمینه های خاک جلوه ای وصف ناپذیر دارد.

کوسن برای مبل سبز لیمویی

مبل سبز با کوسن زرد

برای آوردن انرژی به منزلتان، رنگ زرد را انتخاب کنید. کوسن زرد برای مبل سبز منزل شما را به باغی سرسبز در یک روز آفتابی تبدیل کرده که خنکای سایه اش آرامشی وصف نشدنی را به روح جانتان تقدیم می کند.

مبل سبز با کوسن زرد

کلیک کنید و 50 مدل کوسن برای تخت خواب را ببینید

کوسن قرمز

استفاده از رنگ گرم قرمز در کنار سردی سبز، یعنی ایجاد یک تضاد عمیق. این ترکیب رنگ باید در منزلی انجام شود که یا دارای پس زمینه ای از رنگ های کرم، شیری و بژ باشد یا درآن جزئیاتی با رنگ های سبز و قرمز درخشان تکرار گردد. اتاقی به شکل باغ سیب های سرخ..!

کوسن قرمز برای مبل سبز

کوسن کرم برای مبل سبز

مبل های سبز در هر تنی که باشند، در کنار رنگ کرمی زیباتر می شوند. رنگ کرمی باعث می شود که درخشندگی رنگ سبز بیشتر شده و روشنی و هیجان در منزلتان جاری شود.

کوسن کرم برای مبل سبز

کوسن برای مبل راحتی چی بخریم؟

کوسن بنفش تیره

رنگ بنفش تیره و بادمجانی به خاطر جنب و جوش زیادی که دارد، فقط مناسب مبل سبز روشن می باشد. اگر بر روی مبل های تیره قرار بگیرد، زیبایی هردو از بین رفته و فضایی شلوغ و تیره در منزل حاکم خواهد شد.

کوسن بنفش تیره برای مبل سبز

کوسن بنفش روشن

کوسن بنفش روشن برای هر تنی از سبز مناسب می باشد. بنفش روشن یا یاسی از تاریک شدن فضای اتاق جلوگیری کرده و نور را به محیط تزریق می کند.

کوسن بنفش روشن برای مبل سبز

کوسن برای مبل سبز یشمی

کوسن طلایی برای مبل سبز یشمی یک انتخاب بی نظیر است. این دو رنگ در کنار هم منزل را لوکس نشان می دهند. اکسسوری های طلایی و نورپردازی در کنار این مبل و کوسن فراموش نشود.

کوسن برای مبل یشمی

کوسن طرح دار

برای مبل های سبز می توان از کوسن های طرح دار با رنگ بندی های مختلف استفاده کرد. یکی از بهترین رنگ ها کوسنی با رنگ سبز و سفید است. این کوسن انرژی و جذابیت خوبی داشته و کاملا با رنگ سبز ست می شود.

کوسن طرح دار برای مبل سبز

مبل سبز را با چند کوسن به رنگ های روشن ست کنید

استفاده از چند رنگ روشن برای کوسن از دیگر انتخاب های عالی می باشد که متناسب با سبک دکوراسیون داخلی می توان آنها را در نظر گرفت. به عنوان مثال، روی مبل سبز را با کوسن خاکستری پر کنید. خاکستری کمک می کند که فضای روی مبل شما نقطه ی برجسته و کانونی شده و آرامش بیشتری را به این مکان دنج تزریق می کند. خاکستری برای تمام رنگ های سبز مناسب می باشد.

کوسن رنگ روشن با مبل سبز

عکس و مدل کوسن برای مبل سبز تیره و روشن

مدل کوسن برای مبل سبز

مدل کوسن برای مبل سبز روشن

عکس کوسن برای مبل سبز

مبل سبز با کوسن زرد

کوسن مبل سبز روشن

کوسن گلدار برای مبل سبز تیره

کوسن گلدار برای مبل سبز یشمی

ست کوسن و مبل سبز

ست مبل سبز و کوسن

رنگ مناسب کوسن برای مبل سبز

کوسن برای مبل سبز زیتونی

کوسن برای مبل سبز با چه رنگی ست میشه

کوسن برای مبل سبز پارچه ای

کوسن سرمه ای با مبل سبز

ست کوسن سبز و مبل

کوست راه راه برای مبل سبز رنگ

کوسن خالدار برای مبل سبز تیره

کوسن سفید مشکی با مبل سبز تیره

کوسن پارچه ای با مبل سبز

کوسن زرد با مبل سبز

کوسن قهوه ای مبل سبز

کوسن برای مبل سبز تیره چه رنگی خوبه

کوسن مناسب مبلمان سبز

کوسن مبل سبز جدید

کوسن رنگ روشن برای مبل سبز

کوسن فانتزی برای مبل سبز

کوسن شیک برای مبل سبز

کوسن زرد گلدار برای مبل سبز

کوسن گلدار سبر برای مبلمان راحتی

 

 

نوشته های مشابه

‫13 نظرها

  1. مبل سبز با کوسن گل دار و بهاری خوبه؟ مبل در اتاق خواب کوچیک قرار گرفته و میخوام با کوسن تزئین کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا