ویدئوهای طراحی دکوراسیون

ویدئو آموزش گام به گام ساخت میز چوبی با رزین اپوکسی

ساخت میز چوبی با رزین اپوکسی یکی از بهترین ترفندها برای بخشیدن جلوه ای زیبا و منحصر به فرد به فضاهای مسکونی، اداری و تجاری می باشد که اخیرا با استقبال زیادی مواجه گردیده است. در این ویدئو آموزش ساخت میز چوبی با رزین اپوکسی از ابتدایی ترین مرحله تا آخرین گام ارائه می گردد. با مجله طراحی دکوراسیون داخلی دکونیوز همراه باشید.

اپوکسی چوب در دکوراسیون یکی از بهترین نمونه های استفاده از این ترکیب عالی و زیبا می باشد که تغییر و تحول زیادی را در صنعت دکوراسیون داخلی منزل و محیط های تجاری فراهم نموده است. ترکیب اپوکسی رزین و چوب این فرصت را برای طراحان و فعالان حوزه دکوراسیون و مبلمان و سرویس چوب فراهم نموده است تا ساختار بی نظیری را در چوب ایجاد کنند. ساخت انواع میز چوبی با رزین اپوکسی اگر کمی خلاقانه انجام شود، یکی از هنرمندانه ترین وسایل را در منزل یا محیط های اداری ایجاد می کند و می تواند شرایطی را برای کسب درآمد عالی فراهم کند.

با توجه به اینکه سطوح و وسایل چوبی در برابر رطوبت بسیار حساس می باشند و همچنین به مرور زمان ممکن است بخاطر خوردگی با کرم چوب دچار خرابی گردند، در نتیجه می توان با کمک رزین های اپوکسی مقاومت و طول عمر این وسایل را تا حد زیادی افزایش داد. از جمله مزایای رزین اپوکسی چوب در دکوراسیون می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • زیبایی و جلوه کاملا منحصر به فرد میز چوبی رزین اپوکسی
  • برخورداری از مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه، تماس با رطوبت و مواد شیمیایی اسیدی و باز
  • قیمت مناسب
  • ترکیب اپوکسی رزین و چوب در ابعاد مختلف
  ویدئو آموزش ساخت پاف مبل با سطل پلاستیکی

علاوه بر مشاهده فیلم آموزش ساخت میز با رزین اپوکسی پیشنهاد می کنیم مطلب کاربرد رزین اپوکسی در دکوراسیون داخلی را مطالعه کنید. با مطالعه این مطلب دید و شناخت کافی را نسب به رزین اپوکسی بدست خواهید آورد و با مشاهده این ویدئو براحتی قادر به ساخت میزهای چوبی خلاقانه خواهید بود.

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

    1. سلام. ممنون
      با توجه به اینکه کدوم شهر حضور دارین می تونین جستجو کنین و مراکز آموزش کار با رزین رو پیدا کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا