تبلیغات در دکونیوز

وب سایت دکونیوز با بیش از 60000 بازدید ماهیانه به عنوان مرجع تخصصی دکوراسیون داخلی و صنایع وابسته در ایران شناخته می شود، بیشتر مخاطبین این مجله آنلاین به دنبال ساخت و ساز یا تغییر دکوراسیون منزل یا محل کارشان هستند و این مهم فرصتی بسیار خوب و منحصر به فرد را در اختیار اهالی فن و شرکت ها برای رسیدن به مخاطبان هدف خود قرار می دهد.

راهکارهای دکونیوز جهت معرفی و رشد کسب و کار شما

روش اول: تبلیغات بنری

 تبلیغات بنری برای تولیدکنندگان محصولات و کسانی که می خواهند نام و برند آنها در فضای آنلاین دیده شود بسیار کاربردی هستند. عکس‌های کارها و محصولات خود را در سایت دکونیوز به نمایش بگذارید تا کاربران شما را ببینند و در نهایت مشتریان بیشتری در فضای آنلاین جذب کنید.

مخاطبی که می‌خواهید را هدف بگیرید

دکونیوز به شما کمک می‌کند تا به خریداران و مشتریان فعال دسترسی پیدا کنید: بیشتر کاربران ما کسانی هستند که قصد طراحی فضای خود را دارند، می‌خواهند ساختمان جدیدی بسازند یا فضایی را بازسازی کنند.

برند خود را در قالب‌های مختلف به نمایش بگذارید

3 نوع بنر در سایزهای متفاوت در دکونیوز موجود است که به شرح زیر می باشد:

 1) بنر ثابت هدر که دارای سایز 728 در 90 پیکسل است و در تمامی صفحات سایت نمایش داده می شود.

تبلیغات در دکونیوز

2) بنرهای سایدبار که دارای سایز 320 در 100 پیکسل است و در تمامی صفحات سایت نمایش داده می شود.

تبلیغات در دکونیوز

3) بنر انتهای مطالب که دارای سایز 864 در 110 پیکسل است و تنها در انتهای مطالب نمایش داده می شود.

تبلیغات در دکونیوز

تمامی این بنرها می توانند به صورت تصویر ثابت یا انیمیشن باشند و در بازه زمانی یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و سالانه طبق توافق نمایش داده شوند. لازم بذکر است که طراحی بنر توسط تیم دکونیوز انجام نمی شود و بعهده آگهی دهنده می باشد و حجم فایل ارسالی نباید از 300 کیلوبایت تجاوز کند.

روش دوم: رپورتاژ آگهی

اگر قصد دارید در مورد پروژه ها، محصولات و نمونه کار های خود توضیحات کاملی را در اختیار کاربران بگذارید و آنها را با مشخصات و جزئیات پروژه ها یا ویژگی های محصولات خود آشنا کنید رپورتاژ آگهی در دکونیوز ابزار مناسبی برای این کار است. بی شک با توجه به اهمیت روز افزون بازاریابی محتوا (Content Marketing) و نقش آن در معرفی هر چه بهتر محصولات و خدمات شما، این روش می تواند به عنوان یک ابزار مفید در کنار سایر روش های تبلیغاتی برای کسب و کار شما موثر باشد.

شرایط ارسال رپورتاژ آگهی

  • طول محتوا حداقل 900 کلمه
  • تعداد تصاویر 1 تا 3 تصویر
  • تعداد لینک 3 عدد (فالو)

نکته) در صورت تمایل می توانید نگارش رپورتاژ آگهی خود را به تیم حرفه ای تولید محتوای دکونیوز بسپارید.

جهت دریافت مشاوره و اطلاع از قیمتها با شماره تلفن 09154133164 تماس برقرار کنید

دکمه بازگشت به بالا