تبلیغات

چک لیست خرید جهیزیه عروس برای اتاق خواب

اتاق خواب یکی از مهمترین فضا‌های خانه است و بخش مهمی از آرامش زندگی به امکانات و محیط اتاق خواب بستگی دارد. از طرف دیگر تازه عروس‌ها معمولا توجه ویژه‌ای به دکوراسیون اتاق خواب خودشان دارند و از تجهیزات خاصی برای دکوراسیون داخلی این اتاق استفاده می‌کنند. در ادامه لیستی از مهمترین لوازم جهیزیه برای اتاق خواب عروس را ذکر می‌کنیم.

جهیزیه عروس در اتاق خواب

2 نکته مهم قبل از خرید لوازم جهیزیه برای اتاق خواب عروس

قبل از اینکه لیست جهیزیه اتاق خواب عروس را شرح دهیم لازم است که به 2 نکته مهم توجه جدی داشته باشید. اول جنس و کیفیت لوازمی است که می‌خواهید تهیه کنید. لوازم جهیزیه برای اتاق خواب عروس حساس و مهم است چراکه باید لوازمی که تهیه می‌کنیم برای چندین سال دوام داشته باشند. کیفیت را می‌توانید از روی برند، مواد به کار رفته برای ساخت، ظاهر لوازم و فروشگاه عرضه‌کننده، سنجید.

 دوم قیمت لوازم جهیزیه است. قیمت بالا نشان‌دهنده‌ی کیفیت مرغوب نیست! هر کالایی بهایی دارد و نباید اینگونه فرض کنیم که قیمت بالای لوازم قطعا به دلیل کیفیت بالای لوازم جهیزیه است. از فروشگاهی لوازم جهیزیه برای اتاق خواب عروس خود را تهیه کنید که معتبر بوده و قیمت به‌صرفه و منطقی داشته باشد.

خرید جهیزیه عروس اتاق خواب

1.روتختی؛ تکمیل‌کننده تم رنگی اتاق

لوازم جهیزیه برای اتاق خواب عروس را با روتختی شروع می‌کنیم. روتختی یکی از حساس‌ترین خرید‌ها برای اتاق خواب عروس است. روتختی را باید بر اساس تم رنگی اتاق، از فرش گرفته تا رنگ دیوار، کمد، بالش و میز آرایش انتخاب کرد. رنگ روتختی باید با تم رنگی انتخاب هماهنگی داشته و تکمیل‌کننده همه‌ی رنگ‌های اتاق باشد.

علاوه بر رنگ، جنس روتختی بسیار حائز اهمیت است. پارچه ترک یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین پارچه‌ها برای انواع روتختی عروس است. نحوه دوخت روتختی نیز مهم است و باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. همچنین روتختی باید قابل شستشو بوده و در هنگام شستشو از خود رنگ پس ندهد.

2.لحاف؛ لذت خواب خوش

خواب با کیفیت به عوامل زیادی بستگی دارد. اهمیت داشتن یک خواب با کیفیت برای همه‌ی ما آشکار است. اما بسیار مهم است که از سرویس خوابی استفاده کنیم از مواد حساسیت‌زا در تولید آن‌ها استفاده نشده باشد. قبل از خرید از مواد به کار رفته و جنس لحاف مطئمن شوید و اگر به موادی حساسیت دارید حتما این موضوع را جدی بگیرید که لحاف مناسبی را تهیه کنید.

 ست لحاف و پتو، بسیار جذاب و زیبا است و بهتر است که لحاف، روتختی، پتو را در یک تم رنگی هماهنگی خریداری کنیم. رنگ آبی، طوسی و بنفش رنگ‌های آرامبخشی هستند که می‌توانند خواب آرام را برای شما رقم بزنند.

3.چرخ خیاطی؛ ابزاری مهم در مواقع ضروری

شاید همانند گذشته چرخ خیاطی ضروری به نظر نرسد؛ اما وجود یک چرخ خیاطی در مواقع ضروری می‌تواند کارساز باشد. در هنگام خرید توجه داشته باشید که چرخ خیاطی پارچه را به طرف جلو و عقب بدوزد. چرخ‌هایی که ماکو درازی دارند صدایی زیادی دارند و در هنگام کار با چرخ خیاطی لذت و کیفیت را از شما می‌گیرند. ماکو گرد مناسب است و بطور کلی چرخ خیاطی باید بدون صدا و ارتعاش کار کند.

سعی کنید چرخ خیاطی خود را از برند معتبری خریداری کرده که بتوانید سال‌های طولانی از آن استفاده کنید.

4.میز چرخ خیاطی؛ تمرکز در حین خیاطی و اتو کردن

میز چرخ خیاطی انواع مختلفی دارد. اگر اتاق خواب شما کوچک است می‌توانید از میز چرخ خیاطی چندکاره استفاده کنید که علاوه بر خیاطی بتوانید از میز برای اتو کردن نیز استفاده کنید. میز چرخ خیاطی تاشو بهترین گزینه برای اتاق‌های کوچک است.

5.جعبه جواهر؛ ضروری و مهمترین لوازم جهیزیه

جعبه جواهر برای هر نوعروسی الزامی است. مسلما همیشه نیازی به پوشیدن طلا و جواهرات خود نداریم؛ از طرفی باید بتوانیم جواهرات خود را در جایی در‌دسترس داشته باشیم. استفاده از جعبه جواهر که اندازه‌ای همسو با میزان حجم جواهرات ما داشته باشد الزامی است.

جعبه جواهر دارای قفل است و می‌توانید از جواهرات خود به خوبی محافظت کنید. یکی دیگر از کاربرد‌های جعبه جواهر این است که قبل از حمام برای جلوگیری از گم‌شدن جواهرات، بهتر است جواهرات خود را درون جعبه جواهر بگذارید.

صندوقچه عروس بهترین جا برای لوازم آرایشی و حمام

6.صندوقچه عروس بهترین جا برای لوازم آرایشی و حمام

اگر می‌خواهید به لوازم آرایش و حمام خود نظمی اساسی بدهید، به یک صندوقچه عروس زیبا و کاربردی نیاز دارید. صندوقچه عروس با انواع مدل‌ها و طرح‌های شیک و جذاب در دسترس است که به راحتی بتوانید همسو با دیگر لوازم خود مدل و طرح مناسبی را برای خود تهیه کنید. مهمترین استفاده صندوقچه عروس برای نظم‌دهی به لوازم آرایش و حمام است که نحوه دسترسی سریعی را نیز برای لوازم خود ایجاد می‌کنید.

7.میز آرایش و آینه؛ مهمترین ابزار برای هر اتاق‌ خوابی

میز آرایش سلیقه‌ای است. معمولا سرویس چوب اتاق خواب شامل میز آرایش نیز هست؛ اما گاهی ممکن است باتوجه به متراژ اتاق و حجم لوازم آرایشی خود به میز آرایش متفاوت‌تری نیاز داشته باشید. اگر میز آرایش را جداگانه تهیه می‌کنید، سعی کنید برای حفظ یکپارچگی رنگی در اتاق خواب از رنگی همسو با تختخواب، کمد و دیگر لوازم خود استفاده کنید. به اندازه آینه، صندلی و حجم کلی میز آرایش توجه کنید که میزی متناسب با اتاق خود تهیه کنید.

خرید لوازم جهیزیه برای اتاق خواب عروس از فروشگاه صفائی

لوازم جهیزیه برای اتاق خواب عروس، خرید بسیار خاص و حساسی است. خرید خود را از فروشگاه معتبری انجام دهید که علاوه بر کیفیت بالا دارای تنوع اجناس باشد که بتوانید قدرت انتخاب بالایی داشته باشید. در این مقاله چک لیستی از لوازم مورد نیاز برای اتاق خواب عروس را شرح دادیم که شامل، میز آرایش و آینه، صندوقچه عروس، جعبه جواهر، چرخ‌خیاطی، میز چرخ خیاطی، لحاف، روتختی و… است.

فروشگاه صفائی 80 سال است که به صورت تخصصی انواع ملزومات منزل از لوازم خواب تا حمام و جهیزیه عروس را در فروشگاه خود عرضه می‌کند. درصورتی‌که برای خرید لوازم جهیزیه برای اتاق خواب عروس، سوال یا نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان مجرب فروشگاه صفائی به شماره تلفن 03132230196 تماس گرفته و مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا