طراحی دکوراسیون داخلی

5 نکته مهم استفاده از آبی کلاسیک در دکوراسیون منزل 2020

دکوراسیون منزل 2020 از جنبه های مختلفی دچار تغییر و تحول شده است که از مهم ترین آنها می توان به رنگ آبی کلاسیک در آن اشاره کرد. آبی کلاسیک در دکوراسیون منزل 2020 می تواند زیبایی و آرامش زیادی را به همراه داشته باشد. البته در شرایطی که قوانین استفاده از آن را در حین طراحی در نظر داشته باشید. در ادامه نکات مهم استفاده از آبی کلاسیک در دکوراسیون داخلی را از نگاه طراحان مطرح دنیا معرفی خواهیم کرد. با مجله طراحی دکوراسیون داخلی دکونیوز همراه باشید.

دکوراسیون منزل 2020

ایجاد تعادل برای آبی کلاسیک در دکوراسیون منزل 2020

Mary Maydan یکی از طراحان مطرح کالیفرنیا: آبی کلاسیک رنگ بسیار زیبایی می باشد که نوعی احساس پیچیدگی و تجمل را در بیننده القا می کند. به طوریکه در استفاده از آن در دکوراسیون داخلی باید برای تاریکی و سایه ایجاد شده توسط آن نوعی تعادل را در محیط ایجاد کرد. استفاده از رنگ آبی کلاسیک در دیوار و یا مبلمان باعث برجسته تر شدن این رنگ در فضای داخلی می گردد. در این صورت برای سایر لوازم جانبی موجود در محیط باید از رنگ های مکمل آن استفاده نمود. در حالت کلی پیشنهاد میشود تا از رنگ آبی کلاسیک در دکوراسیون منزل زیاده روی نشود و فضای تک رنگ را با آن ایجاد نکنید.

  ویدئو آموزش 33 مدل رنگ آمیزی دیوار

آبی کلاسیک در دکوراسیون

استفاده از آبی کلاسیک در دکوراسیون اتاق ها

Carleton Varney از طراحان مطرح فلوریدا معتقد است که: آبی کلاسیک رنگ بسیار آرامش بخشی می باشد و بهتر است برای دکوراسیون اتاق و کتابخانه استفاده شود. علاوه براین، استفاده از این رنگ با ترکیب رنگ مناسب باعث میشود تا محیط بزرگتر بنظر برسد. حتی اگر رنگ اصلی و غالب در دکوراسیون اتاق را آبی کلاسیک انتخاب نمی کنید، بهتر است گلدان، کوسن و سایر لوازم جانبی را با رنگ آبی کلاسیک انتخاب کنید. ترکیب رنگ زرد، نارنجی، طلایی و سفید می تواند فضایی بسیار زیبا را در اتاق ایجاد کند.

پیشنهاد می کنیم ترندهای طراحی دکوراسیون داخلی 2020 را مطالعه کنید

آبی کلاسیک در دکوراسیون اتاق خواب

آبی کلاسیک در دکوراسیون منزل بر اساس سبک کلی محیط

Cleveland مدیر بازاریابی رنگ شروین ویلیامز؛ سبک های طراحی دکوراسیون منزل بسیار متنوع بوده و هر یک دارای ویژگی های خاصی می باشند. با توجه به جلوه و ظاهر بسیار زیبا رنگ آبی کلاسیک می توان در اغلب سبک های طراحی از آن استفاده نمود. برای این منظور کافیست مکمل های آبی کلاسیک را با دقت انتخاب کنید تا تناسب خوبی در محیط ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر دکوراسیون منزل شما مدرن می باشد، می توانید در کنار آبی کلاسیک از رنگ زرد و سبز استفاده کنید. در سبک های هنری می توانید از فلزات زرد رنگ در بخش های مختلف محیط استفاده کنید و جلوه مناسبی را در محیط ایجاد نمایید.

آبی کلاسیک در دکوراسیون مدرن

خلاق باشید

آبی کلاسیک در دکوراسیون منزل جذابیت پیچیده ای دارد و می توان آن را با خلاقیت در محیط های مختلف به کار برد. به عنوان مثال می توان از این رنگ در سقف اتاق استفاده نمود و ترکیب رنگ های خلاقانه برای آن در نهایت می تواند محیطی کاملا مجلل را ایجاد کند. استفاده از خطوط و اشکال هندسی و نقاشی های دیواری با ترکیب رنگ آبی کلاسیک و سفید می تواند جلوه خوبی را برایتان فراهم کند.

  دیوار چوبی چیست؟ (40 مدل دیوار چوبی تاشو، تزئینی، جداکننده،پشت تلویزیون)

رنگ سال 2020 در دکوراسیون

دقت در انتخاب مکمل آبی کلاسیک در دکوراسیون منزل 2020

آبی کلاسیک بخاطر تیره بودن آن، با اغلب رنگ ها قابل ست شدن می باشد. اما هنر واقعی آن است که بتوان بهترین انتخاب را برای آن داشت. از بهترین رنگ ها برای ست شدن با آبی کلاسیک، زرد، نارنجی، طلایی، مسی، قهوه ای، سبز، سفید، طوسی و رنگ های پاستیلی و خنثی می باشند. با توجه به سبک کلی دکوراسیون اتاق خواب یا سایر بخش ها، می توانید ترکیب رنگ زیبا و خلاقانه ای داشته باشید.

اگر از آن گروه افرادی هستید که همیشه علاقه مند به بروز بودن می باشید، با کمی هزینه و استفاده از لوازم جانبی با رنگ های آبی کلاسیک می توان محیط را زیباتر کرد. به عنوان مثال اگر رنگ مبلمان شما زرد، سفید، سبز و نارنجی می باشد، کافیست کوسن های آبی کلاسیک را برای آن تهیه کنید. علاوه براین، استفاده از گلدان، قاب عکس و وسایل تزئینی کوچک براحتی و با کمترین هزینه می تواند محیط را با رنگ سال 2020 هماهنگ سازد.

ست آبی کلاسیک در دکوراسیون

مدل های آبی کلاسیک در دکوراسیون منزل 2020

آبی کلاسیک در دکوراسیون خانه

آبی کلاسیک در دکوراسیون

آبی در دکوراسیون داخلی

آبی کلاسیک 2020

دکوراسیون خانه 2020

آبی در دکوراسیون

آبی کلاسیک در دکوراسیون

دکور آبی کلاسیک

دکوراسیون آبی کلاسیک

رنگ مبل 2020

آبی کلاسیک دکوراسیون

نکات مهم استفاده از آبی کلاسیک در دکوراسیون منزل 2020 در این مطلب اشاره شد و مدل های بسیار زیبا از انتخاب این رنگ در دکوراسیون ارائه گردید. برای آشنایی بیشتر با آخرین استانداردها، مدل ها و نکات مهم در طراحی دکوراسیون اتاق کودک، اتاق خواب و سایر بخش های منزل، مبلمان و طراحی فضای سبز با مجله دکوراسیون داخلی دکونیوز همراه باشید.

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا