طراحی دکوراسیون اتاق کودکطراحی دکوراسیون داخلی

40 مدل اتاق کودک طوسی آبی (تم خاکستری آبی اتاق نوزاد و کودک)

اتاق کودک طوسی آبی از جمله انتخاب های مناسب برای پسران بوده و با روحیات آنها سازگاری ایده آلی دارد. البته این ترکیب رنگ را می توان در کنار رنگ های گرم نیز استفاده نمود و فضایی فوق العاده را نه تنها برای پسران، بلکه برای دختران نیز فراهم کرد. مجله طراحی دکوراسیون داخلی دکونیوز در ادامه بیش از 40 عکس و مدل اتاق نوزاد و کودک با تم خاکستری و آبی را ارائه داده و نکات مهم در انتخاب هر یک را شرح خواهد داد.

مدل اتاق کودک طوسی آبی

چرا اتاق کودک طوسی آبی انتخاب کنیم؟

رنگ اهمیت بسیار زیادی در طراحی دکوراسیون اتاق کودک دارد و در انتخاب آنها باید به جلوه ظاهری در کنار اثرات مثبت و منفی بر روحیات افراد نیز توجه شود. طوسی رنگ خنثی و متعادل است و به همین دلیل به خوبی با اغلب رنگ ها ست میشود. استفاده از این رنگ در کنار آبی و سرمه ای باعث میشود فضایی آرام و لوکس داشته باشید. این ترکیب رنگ برای پسر بچه ها گزینه ایده آلی می باشد؛ به شرط اینکه طیف رنگی تیره انتخاب نکنید.

خاکستری تیره در کنار سرمه ای برای رنگ اتاق خواب بزرگسالان می تواند گزینه خوبی باشد، اما برای بچه ها بهتر است تا حد امکان رنگ ها روشن انتخاب شوند.

اتاق نوزاد طوسی آبی

عکس اتاق کودک خاکستری آبی

اتاق بچه خاکستری آبی

چرا اتاق کودک طوسی آبی انتخاب نکنیم؟

استفاده از دو رنگ خنثی و سرد در کنار هم به مرور باعث میشود ذهن کودک خلاقیت خود را از دست بدهد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم در شرایطی تم خاکستری آبی را برای اتاق کودکتان انتخاب کنید که در سایر وسایل از رنگ های گرم استفاده شده باشد. علاوه براین، برای اتاق های بزرگ با نور طبیعی ایده آل طوسی و آبی می تواند جلوه خوبی را به اتاق کودکتان بدهد.

  صفر تا 100 دکوراسیون آشپزخانه سبک بوهو؛ 25 عکس و مدل

پیشنهاد میکنیم جدیدترین مدل اتاق کودک طوسی صورتی برای اتاق دخترانه را از دست ندهید

اتاق نوزاد خاکستری سرمه ای

اتاق کودک خاکستری سرمه ای

اتاق کودک خاکستری آبی کوچک

در شرایطی که اتاق نوزاد یا کودکتان فضای کمی داشته و نورپردازی در آن مناسب نیست، بهتر است از طوسی و آبی روشن برای آن استفاده کنید. به عنوان مثال، رنگ دیوارها را طوسی بسیار روشن انتخاب کنید که تقریبا شبیه به سفید باشد. روتختی و سایر وسایل می توانند آبی باشد و تا حد امکان سرمه ای در این شرایط در کنار خاکستری استفاده نشود.

طرح اتاق طوسی آبی کودک

اتاق کوچک نوزاد طوسی آبی

اتاق کودک طوسی، آبی، زرد

استفاده از سه رنگ خنثی، سرد و گرم در کنار هم می تواند از دیگر انتخاب های بسیار عالی برای اتاق نوزاد و کودکان به شمار رود. میزان استفاده از هر یک از این رنگ ها را می توانید بر اساس قانون رنگ در دکوراسیون انتخاب کنید. به عنوان مثال بر اساس قانون 60، 30 و 10 می توانید 60 درصد از فضا را طوسی روشن، 30 درصد آبی و 10 درصد زرد در نظر گرفته شود. استفاده از صندلی زرد یا کوسن و بالش با رنگ های گرم همگی انتخاب های ایده آلی هستند. در ادامه چند نمونه از تم خاکستری و آبی و زرد برای اتاق کودک و نوزاد را می توانید مشاهده کنید.

اتاق کودک طوسی آبی زرد

اتاق طوسی زرد آبی

جدیدترین مدل اتاق نوزاد و کودک تم طوسی آبی

اتاق کودکان طوسی آبی

اتاق کودک آبی طوسی

اتاق طوسی آبی نارنجی کودک

اتاق ساده طوسی سرمه ای

اتاق ساده نوزاد طوسی سرمه ای

اتاق ساده پسرانه طوسی سرمه ای

اتاق کودک پسرانه طوسی سرمه ای

اتاق کودک پسرانه خاکستری آبی

مدل اتاق کودک خاکستری آبی

مدل اتاق کودک تم خاکستری آبی

تم خاکستری سرمه ای اتاق کودک

تم خاکستری سرمه ای اتاق نوزاد

تم خاکستری آبی اتاق کودک

تم خاکستری آبی سبز اتاق کودک

مدل خاکستری آبی سبز اتاق کودک

عکس خاکستری آبی سبز اتاق کودک

اتاق کودک طوسی آبی شیک

مدل اتاق کودک طوسی آبی لوکس

اتاق نوزاد آبی طوسی

ست طوسی آبی اتاق نوزاد

عکس اتاق طوسی آبی نوزاد

 

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. عالیه طوسی آبی اما متاسفانه اغلب تصور میکنن که این رنگ فقط برای اتاق نوزاد پسر کاربرد داره و برای دختر خوب نیس. با تلفیق نارنجی و زرد میشه فضا رو کاملا دخترونه کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا