تبلیغات

قفسه مشبک فلزی بهترین انتخاب برای انباری منزل و دکور مغازه ها

در دکور انباری منزل و مغازه ها استفاده از قفسه بندی اهمیت بسیار زیادی دارد و باعث میشود تا علاوم بر ایجاد نظم در محیط، دسترسی به هر یک از کالاها نیز آسان تر باشد. اما سوال این است که چه نوع قفسه ای باید انتخاب کنیم؟ آیا تمام قفسه های فلزی برای انبار منزل و دکور مغازه ها مناسب است؟ واقعیت این است که بهترین و مناسب ترین انتخاب برای این شرایط قفسه بندی مشبک می باشد که مزایای متعددی را به همراه دارد و سایر انواع قفسه ها بیشتر کاربرد صنعتی دارند. در ادامه به ویژگی های قفسه های پیچ و مهره ای یا مشبک بیشتر اشاره خواهیم داشت و خواهیم گفت که چطور می توان با این قفسه ها دکور انبار خانه را بهتر طراحی کرد.

دکور انبار منزل با قفسه بندی مشبک

یکی از مشکلات بزرگی که در اغلب آپارتمان ها و ساختمان های مسکونی وجود دارد، کمبود فضای اختصاص داده شده به انبار می باشد و به همین دلیل در اغلب مواقع با چهره ای بسیار نامرتب از انبار منزل مواجه هستیم. برای رهایی از این مشکل و طراحی دکور به شیوه ای کاملا هنرمندانه، باید در مرحله اول بتوانید از قفسه های مناسب استفاده کنید. با توجه به ویژگی های مختلفی که هر یک از انواع قفسه ها دارند در نهایت می توان گفت که قفسه های مشبک بهترین انتخاب خواهند بود که دلایل این انتخاب شامل موارد زیر می باشد:

استفاده بهینه از فضا در دکور انبار منزل با قفسه بندی مشبک

برای اینکه بتوانید دکور مغازه یا انبار را به بهترین شکل طراحی کنید، لازم است با راهکارهای مختلف نسبت به غلبه بر محدودیت فضا اقدام نمایید. قفسه های مشبک این قابلیت را دارند که به صورت چند طبقه از کف تا سقف انبار را پوشش دهند و در نهایت استفاده از فضای داخلی محیط به شیوه ای کاملا بهینه انجام خواهد شد. به همین دلیل این قفسه ها انتخابی عالی برای انبار خانه های آپارتمانی می باشد تا حجم بالایی از کالاها و وسایل را در محیطی کوچک قرار داد.

  دلیل ضرورت استفاده از در ضد حریق چیست؟

دکور انبار منزل با قفسه پیچ و مهره ای

طراحی دکور مغازه و انبار منزل با قیمت ارزان

برای اینکه بتوانید در مدیریت اقتصادی به موفقیت دست پیدا کنید، از کوچکترین هزینه ها نباید غافل شوید و به همین دلیل لازم است در زمان انتخاب قفسه ها به قیمت آنها توجه شود. به عنوان مثال، برای دکور مغازه ها در حالت کلی دو انتخاب پیش رو دارید که شامل قفسه بندی سوپرمارکتی و مشبک می باشد که هر یک دارای ویژگی های متفاوتی هستند. برای اینکه بتوانید در هزینه ها تا حد امکان صرفه جویی کنید، قفسه های پیچ و مهره ای از بهترین انتخاب ها برای دکور مغازه ها و انبار خواهد بود.

جا به جایی آسان قفسه های مشبک

یکی از اصلی ترین دلایلی که اغلب افراد برای انبار منزل خود هزینه زیادی را اختصاص نمی دهند، استیجاری بودن منازل می باشد. از مهم ترین دلایلی که باعث شده اند تا قفسه های مشبک با تقاضای زیادی برای دکور انبار منزل و مغازه مورد استفاده قرار گیرند، قابلیت جا به جایی آسان آنها می باشد. طبقات مختلف این قفسه ها با پیچ و مهره به هم متصل شده و به راحتی می توان آنها را باز و ورق های نازک قفسه ها را روی هم قرار داد و در اسباب کشی با مشکل مواجه نخواهید بود. علاوه بر مونتاژ و دمونتاژ کردن آسان، این گروه از قفسه بندی انبار وزن بسیار سبکی داشته و به همین دلیل می توان بدون نیاز به دستگاه های خاص یا نیروهای انسانی زیاد جا به جایی و تغییر دکور را انجام داد.

  تأثیرات محیطی بر چوب ترموود | چگونه طول عمر چوب ترموود را بیشتر کنیم؟

بدنه فلزی و قابل شستشو قفسه پیچ و مهره ای

بخش زیادی از طراحی دکور محیط کار و انبار منازل و مغازه با قفسه مشبک به نظافت و تمیز بودن قفسه ها بستگی دارد و به همین دلیل باید گزینه هایی را انتخاب کنید که دارای بدنه قابل شستشو باشند. لازم به ذکر است که قفسه های پیج و مهره ای همگی دارای بدنه فلزی می باشند و به همین دلیل براحتی می توان آنها را شستشو داد. همچنین لازم به ذکر است که اگر قفسه های گالوانیزه را انتخاب کنید، در برابر مواد خورنده و زنگ زدگی مقاومت بسیار مناسبی دارند و با شستشوهای مداوم بدنه آنها با زنگ خوردگی مواجه نخواهد شد.

علاوه بر مقاومت بالا در برابر تماس با مواد خورنده، این قفسه ها دارای بدنه بسیار مقاوم در برابر ضربه می باشند و به همین دلیل با قرار دادن وسایل با وزن های متوسط به آنها آسیبی وارد نخواهد شد.

طراحی دکور مغازه با قفسه بندی مشبک

نکات دکور انباری منزل و مغازه ها با قفسه مشبک

با توجه به اینکه قفسه ها از ویژگی های مثبت و متعددی برخوردار می باشند و به همین دلیل در دکور انبار و مغازه ها قفسه مشبک مورد استفاده قرار میگیرند. برای قفسه بندی مناسب و کاملا حرفه ای با این قفسه ها لازم است چند نکته را مد نظر داشته باشید که عبارتند از:

  • با توجه به اینکه چیدمان کالاها در قفسه های مشبک توسط اپراتور انسانی انجام میشود، لذا بهتر است تعداد طبقات این قفسه ها را به اندازه استاندارد و کاربردی افزایش دهید. چیدن کالاها در طبقات بالا باعث میشود دسترسی به آنها سخت باشد.
  • به منظور ایجاد نظم بیشتر و زیباتر شدن دکور انبار منزل و مغازه ها، بهتر است کالاها و وسایل را با توجه به اندازه و ابعاد دسته بندی نموده و در ردیف ها قرار گیرند.
  • وسایل کوچک و بدون بسته بندی را بهتر است در جعبه های کارتنی قرار دهید و روی جعبه با برچسب مشخص کنید که چه کالاهایی در بسته بندی قرار گرفته است. استفاده از جعبه های کارتنی نه تنها از گم شدن وسایل خرد و ریزه جلوگیری می کند، بلکه نظم خوبی را در محیط انبار و دکور آن ایجاد می کند.
  • در صورتیکه که از قفسه بندی مشبک برای دکور مغازه استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم به رنگ بندی وسایل و اقلام قرار گرفته در هر ردیف و طبقه توجه داشته باشید. ایجاد هارمونی در کالاهای قرار گرفته در قفسه ها باعث میشود تا جلوه خوبی در محیط ایجاد شود.
  • ارتفاع هر یک از ردیف ها و طبقات قفسه های مشبک براحتی قابل تغییر می باشد. با توجه به نوع و اندازه و ابعاد کالاها ابتدا ارتفاع هر طبقه را مشخص نمایید. با این کار نه تنها از فضای داخلی انبار به صورت بهینه استفاده می کنید، بلکه نظم و ظاهری بهتری را در دکور انبار منزل و مغازه ایجاد خواهید کرد.
  • از دیگر کارهایی که می توانید برای بهتر شدن دکور انبار منزل و مغازه با قفسه های مشبک انجام داد، رنگ آمیزی بدنه قفسه ها می باشد. بدنه این قفسه ها براحتی رنگ را جذب می کنند و می توانید از رنگ های جذاب و متناسب با سایر وسایل موجود در مغازه به زیباتر شدن ظاهر آنها کمک کرد.
  انواع شیر ظرفشویی قهرمان و معرفی بهترین مدل ها

** متن تبلیغاتی بوده و تیم تحریریه مجله دکوراسیون دکونیوز در تهیه آن نقشی نداشته و سلب اختیار میکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا