تبلیغات

درخشش شرکت فرش یلدای کویر کاشان در نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی 1402

نمایشگاه‌های بین‌المللی، فرصتی ویژه برای درخشش شرکت‌ها و برندهای ایرانی هستند. شرکت‌های ایرانی می‌توانند در این نمایشگاه‌ها، محصولات و خدمات خود را عرضه کنند و جایگاه کشورمان را در صنایع مختلف بهبود و ارتقا ببخشند. یکی از نمایشگاه‌های بین‌المللی که اخیراً در تهران برگزار شد، نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی بود. این نمایشگاه در روزهای 3 تا 6 آبان 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در جریان بود و شرکت‌‌های ایرانی و خارجی گوناگونی در آن حضور یافتند.
یکی از شرکت‌های ایرانی که در این نمایشگاه حضور داشت، شرکت فرش یلدای کویر کاشان بود و غرفه‌ 3 از سالن 9-8 نمایشگاه موردبحث را به خودش اختصاص داد. این شرکت با طیفی از محصولات مختلف و متنوع وارد نمایشگاه شد و توانست نظر مشتریان داخلی و خارجی را به خود جلب کند. در ادامه به صورت مختصر و مفید به فعالیت‌های شرکت مذکور در نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی 1402 اشاره خواهیم کرد.

شرکت فرش یلدای کویر کاشان از 5 کالکشن جدید از محصولاتش رونمایی کرد

در نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی سال 1402، شرکت فرش یلدای کویر کاشان با 15 کالکشن مختلف از محصولات حضور پیدا کرد. 10 کالکشن از محصولات این شرکت، جزو کالکشن‌های قبلی مجموعه بودند و 5 کالکشن، جزو محصولات جدید این شرکت محسوب می‌شدند. شرکت فرش یلدای کویر کاشان تصمیم گرفت که این 5 کالکشن جدید را در نمایشگاه فرش ماشینی رونمایی کند.
کالکشن‌های «صوفیا»، «ونیز»، «غدیر»، «قم» و «تبریز»، محصولات جدید این شرکت را تشکیل می‌دادند. کالکشن صوفیا، کلکسیونی از فرش‌های 700 شانه است و کلکسیون ونیز را فرش‌هایی تشکیل می‌دهند که با ترکیب نخ‌های اکریلیک و میکروفیلامنت تولید شده‌اند. کالکشن غدیر متعلق به فرش‌های 1200 شانه است. کالکشن قم را فرش‌های تمام‌ابریشم و کلکسیون تبریز را فرش‌های کرک و ابریشم تشکیل داده‌اند.

شرکت فرش یلدای کویر کاشان

دستیابی به فناوری نوین در بخش ریسندگی شرکت فرش یلدای کویر کاشان

میلاد فتاحی، مدیرعامل شرکت فرش یلدای کویر کاشان در مورد تغییرات بخش ریسندگی این شرکت اظهار داشت: «شرکت فرش یلدای کویر کاشان، جزء شرکتهایی بود که بالاترین نمرات نخ اکریلیک را برای فرش‌های 1200 تا 1500 شانه، با سیستم کاردینگ و با استفاده از الیاف بایر آلمان تولید می‌کرد. بعد از تعطیلی شرکت بایر آلمان، ما صلاح را بر این دیدیم که از خط تاوبه‌تاپس در مقدمات مجموعه استفاده کنیم و نخ‌های ظریف و هایبالک را تولید کنیم.»
وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: «به لطف خداوند، خط اول تاوبه‌تاپس مجموعه ما در حال نصب است و ظرف چند ماه آینده، خط دوم تاوبه‌تاپس هم در شرکت فرش یلدای کویر کاشان نصب خواهد شد.»
مدیرعامل شرکت فرش یلدای کویر کاشان: «اهدافمان از حضور در نمایشگاه محقق شد.»

شرکت فرش یلدای کویر کاشان در نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی 1402شرکت فرش یلدای کویر کاشان با این هدف در نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی حضور یافت که بتواند حضور خودش را به عنوان یک برند تولیدکننده فرش ایرانی، اعلام کند و نظر مشتریان داخلی و خارجی را جلب نماید.
از دیدگاه مدیرعامل این مجموعه، حضور در نمایشگاه باعث می‌شود که شور و شوق جدیدی در دل تیم فروش و مشتریان شرکت مذکور ایجاد شود. مدیرعامل فرش یلدای کویر در این زمینه اذعان داشت: « نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی به ما این قدرت و قابلیت را می‌دهد که بتوانیم جایگاه برند و محصولاتمان را به صورت نسبی ارزیابی کنیم. خوشبختانه امسال اهداف مجموعه ما از حضور در نمایشگاه به خوبی محقق شد.»

تمرکز شرکت فرش یلدای کویر بر افزایش تنوع و کیفیت محصولات در سال 1403

شرکت فرش یلدای کویر کاشان در سال 1402 تلاش کرد که سه دستگاه بافندگی به خط تولید خود اضافه و خط تاوبه‌تاپس را به خط ریسندگی خود ملحق کند. سه شعبه فروش جدید، برنامه دیگری بود که این شرکت در سال 1402 برای افزایش فروش محصولات خود اجرایی کرد. این شرکت قصد دارد که در سال 1403، تنوع و کیفیت محصولات خود را افزایش دهد و محصولات بهتر و باکیفیت‌تری روانه بازار کند.

کلام پایانی

شرکت فرش یلدای کویر کاشان، 60 تا 70 درصد فروش خود را از طریق شعب عرضه مستقیم و 30 تا 40 درصد فروشش را از طریق صادرات به انجام می‌رساند. لازم به ذکر است که این شرکت در سال 1401، عنوان صادرکننده برتر استانی را کسب کرد و با احداث شعب خارجی و شرکت‌های زیرمجموعه تلاش می‌کند که ارزآوری بیشتری را برای کشورمان رقم بزند.
این شرکت در نمایشگاه فرش ماشینی، توانست تجدید دیداری با همکاران و مشتریان خود داشته باشد و با رونمایی از محصولات جدید، توجه مشتریان را جلب کند. نمایشگاه‌های بین‌المللی مثل نمایشگاه فرش ماشینی، می‌توانند نقش مهمی در افزایش تأثیرگذاری شرکت‌های ایرانی در عرصه بین‌المللی داشته باشند و زمینه تحول در صادرات محصولات ایرانی را رقم بزنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا