ویدئوهای طراحی دکوراسیون

ویدئو آموزش ساخت پاف مبل حصیری

آموزش ساخت پاف مبل حصیری به صورت گام به گام و با ساده ترین روش را در ویدئوی زیر مشاهده خواهید کرد. در این ویدئو به شما آموزش داده خواهد شد که طور در منزل با نخ های گونی بافی و یک گره ساده قلاب بافی پاف مبل یا صندلی عثمانی حصیر بافی را با کمترین هزینه بسازید. برای مشاهده مرحله به مرحله آموزش ساخت پاف مبل حصیری در ادامه با مجله دکوراسیون دکونیوز همراه باشید.

پیشنهاد می کنیم ویدئوهای بیشتر درباره نحوه ساخت پاف مبل را در لینک های زیر مشاهده کنید:

آموزش ساخت پاف مبل با لاستیک ماشین

آموزش ساخت پاف مبل صندوق دار

60 مدل پاف مبل 

پاف مبل، نوعی صندلی بدون تکیه گاه می باشد که اغلب از جنس تمام پارچه بوده و دارای پایه های کوتاهی است. با توجه به اینکه این نوع صندلی در دوره عثمانی ها کاربرد زیادی داشته و از قرن هجدهم میلادی به انگلستان و سپس فرانسه راه پیدا نموده است، به صندلی عثمان  یا ottoman نیز معروف می باشد. در فرهنگ عثمانی از پاف مبل در سراسر و گرداگرد منازل استفاده میشد و نقش مبلمان را ایفا می کردند که به مرور اندازه آنها کوچک و کوچکتر شده و در دنیای امروز گاهی اوقات به اندازه یک کوسن طراحی میشوند. در حال حاضر صندلی های عثمانی یکی از اجزای مهم در دکوراسیون منزل به شمار می روند.

یکی از اصلی ترین کاربردهای صندلی پاف، استفاده از آنها به عنوان میز جلومبلی می باشد. پاف های گرد و مستطیل تمام پارچه و بدون پایه بیشترین کاربرد را به عنوان میزهای جلومبلی داشته و می توان وسایل پذیرایی را روی آنها قرار داد. علاوه بر میز اصلی و بزرگ سرویس مبلمان، از پاف با ابعاد کوچکتر نیز می توان به عنوان میز عسلی نیز استفاده نمود که شرایط ایده آلی را برای پذیرایی از مهمانان فراهم خواهد کرد.

  ویدئو آموزش ساخت چراغ خواب با گل و رزین اپوکسی

 منبع: یوتیوب

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. من این پاف رو درست کردم عالی شد. فقط پیشنهاد میکنم حتما در داشته باشه که بتونین ازش برای گذاشتن وسایل کوچیک خونه هم استفاده کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا