دکوراسیون اتاق خواب

۵ اشتباه رایج خرید تشک رویال + راهکار کاربردی آن

۵ اشتباه رایج خرید تشک رویال

خرید تشک رویال هم مانند هر وسیله ضروری دیگری نیاز به تحقیق و مشورت دارد. برخی افراد دچار تصورات اشتباهی در رابطه با خرید تشک هستند که اگر بدون تحقیق و پرس و جو و با همان تصورات اشتباه تشک خود را خریداری کنند، پس از مدت کوتاهی پشیمان شده و پول زیادی را از دست می‌دهند. مهم ترین نکته هنگام خرید تشک رویال از سایت تشک رویال ، گارانتی تشک رویال می‌باشد که باید به آن دقت کنید که در سایت اصلی شرکت تشک رویال به نشانی www.royalmatress.com میتوانید گارانتی تشک رویال خود را فعال کنید.

ما در این مقاله سعی کردیم پنج اشتباه رایج در خرید تشک را که اکثر افراد به آن دچار هستند و راهکار دوری از این اشتباهات را بیان کنیم. امید داریم این مقاله بتواند به شما در خرید یک تشک ایده‌آل که سال‌های سال برایتان قابل استفاده باشد کمک کند.

پنج اشتباه رایج خرید تشک رویال

در زمان خرید تشک ممکن است تصورات اشتباهی در رابطه با تشخیص تشک مناسب داشته باشیم و پس از خرید از انتخابمان پشیمان شویم. برخی از این اشتباهات رایج خرید تشک را می‌توان به راحتی با مشورت و پرس و جو شناخته و از آن‌ها دوری کرد. در ادامه به پنج مورد از این اشتباهات اشاره می‌کنیم.

اشتباه اول: متریال ساخت تشک اهمیتی ندارد!

بهترین تشک رویال

یکی از اولین اشتباهات رایج خرید تشک بی‌توجهی به متریال ساخت تشک است. بسیاری از افراد هنگام خرید تشک ذره‌ای به ساختار و مواد سازنده تشک توجه نمی‌کنند. حتی برخی از افراد سال‌هاست از تشک خود استفاده می‌کنند؛ اما نمی‌دانند که آن تشک از چه موادی ساخته شده و چه ساختاری دارد. بی‌توجهی به ساختار تشک خیلی‌وقت‌ها منجر به انتخاب اشتباه و پشیمانی پس از خرید می‌شود.

هر تشک با توجه به ساختاری که دارد، کارکرد خاص خودش را دارد. مثلا اگر شما وزن بالای ۸۰ کیلو دارید یا سنتان بالاست توصیه می‌کنیم به سراغ تشک‌های طبی بروید که از فنر در ساخت آن استفاده نشده، اما اگر وزن‌تان پایین است، جوان هستید و علاقه دارید تشکتان کمی نرم باشد، بهتر است تشک‌های طبی فنری که در ساخت آنها هم از فنر استفاده شده و هم فوم را امتحان کنید.

اشتباه دوم: هرچه تشک ارزان‌تر، بهتر

قیمت تشک‌ها معمولا با توجه به اندازه، متریال ساخت، کیفیت، برند و عوامل دیگر تعیین می‌شود. ممکن است که تشکی از یک برند خاص گران‌تر از تشک مشابه از برند دیگر باشد؛ اما باید بدانیم که هرچه متریال ساخت یک تشک با کیفیت‌تر باشد، هزینه ساخت تشک و در نتیجه قیمت تشک افزایش می‌یابد.

خرید تشک گران از برندهای معتبر شاید در ابتدای امر برای خریدار کمی سخت باشد؛ اما در درازمدت با توجه به میزان ماندگاری، کیفیت و دوام آن این هزینه خود به خود جبران می‌شود. تشک‌های ارزان‌قیمت از برندهای نامعتبر، به سرعت دچار فرسودگی و خرابی می‌شوند و پس از مدتی مجبور می‌شوید مجددا تشک بخرید. این ضرب‌المثل معروف را یادتان باشد: «هیچ گرانی بی علت، و هیچ ارزانی بی حکمت نیست». البته برند رویال این اطمینان را به مشتریان می‌دهد که با توجه به کیفیت تشک‌های خود، قیمت‌های معقول و منصفانه‌ای را برای تشک‌های خود در نظر گرفته تا مشتریان برای تهیه محصولات این برند دچار مشکل نشوند.

شما با تهیه لیست قیمت تشک رویال می‌توانید از قیمت تمامی تشک‌های موجود مطلع شوید.

اشتباه سوم: هرچه دوستم یا خواهرم بگوید!

حتما برایتان پیش آمده که دوست، فامیل یا یکی از اعضای خانواده با امتحان کردن یک تشک، آن را به شما پیشنهاد دهد. این کار نیز یکی از اشتباهات رایج خرید تشک است. عادات و کیفیت خواب هر فرد با فرد دیگر با هم متفاوت است؛ حتی اگر از اعضای یک خانواده باشند. برخی ترجیح می‌دهند بر روی تشک‌های فنری و کاملا نرم بخوابند؛ اما برخی ترجیح می‌دهند تشک و بالش سفتی داشته باشند. بنابراین شما با توجه به توصیه و عادات خوابیدن دوستان و آشنایان نمی‌توانید تشک مخصوص خود را انتخاب کنید. بلکه باید ابتدا در مورد تشک‌ها تحقیق کرده و در مرحله بعدی از تجربیات و توصیه‌های فروشنده کمک بگیرید تا بتوانید بهترین تشک را انتخاب کنید.

انواع تشک رویال

اشتباه چهارم: هرچه تشک سفت‌تر باشد، بهتر و با دوام‌تر است!

شاید اینطور به نظر برسد که هرچه تشک سفت‌تر باشد با کیفیت‌تر است یا دوام بیشتری دارد؛ اما لزوما اینطور نیست! تشک‌ها به طور معمول دو نوع کلی هستند. یا طبی هستند که در ساختارشان فنر به کار نرفته و از فوم، لاتکس یا اسفنج فشرده ساخته می‌شوند. این تشک‌ها معمولا بسیار سفت هستند و خاصیت درمانی دارند و معمولا توسط پزشکان ارتوپد برای بیماران مبتلا به دردهای ستون فقرات تجویز می‌شوند.

دسته دیگر تشک‌ها در ساختارشان فنر به چشم می‌خورد. این تشک‌ها با توجه به فرآیند ساختشان به دو صورت سفت و نرم قابل تهیه هستند. خوب است بدانید که با توجه به خاصیت فنر، تشک‌هایی که دارای فنر هستند، پس از بلند شدن از روی تخت سریع به حالت اولیه برمی‌گردند؛ اما تشک‌های طبی اینطور نیستند و رفته رفته در قسمتی که معمولا روی آن می‌خوابیم گودتر می‌شوند.

بنابراین به طور کلی می‌توانیم بگوییم تشک‌های بسیار سفت طبی، دوام کمتری نسبت به تشک‌های طبی فنری دارند.

راحتی تشک رویال

اشتباه پنجم: بی توجهی به عادات و نیازهای شخصی در خرید تشک

یکی دیگر از اشتباهات رایج خرید تشک بی‌توجهی به عادت‌ها و نیازهای شخصی است. زمان خرید تشک باید بدانید که دقیقا چه می‌خواهید. تشکی که می‌خواهید بخرید باید نرم باشد یا سفت؟ بزرگ و جادار باشد یا کوچک و کم‌جا؟ می‌خواهید با صرف هزینه بیشتر تشک گران‌تر و مطمئن‌تری بخرید یا با توجه به شرایط مالی‌تان تشک مقرون به‌صرفه می‌خواهید؟

برای خرید تشک باید به فاکتورهای زیادی توجه کنید. مشورت کردن با دیگران، تحقیق در اینترنت و کمک گرفتن از توصیه‌های فروشنده می‌تواند تا حد زیادی به شما کمک کند. اما بهتر است در ابتدا معیارهایی که برای خودتان اولویت بالاتری دارد را لیست کنید تا دیگران بتوانند راحت‌تر به شما مشاوره بدهند.

کلام آخر

حال که این مقاله را خوانده‌اید، دوباره اطلاعات خود را در ذهن مرور کنید. آیا شما هم این اشتباهات رایج خرید تشک را داشتید؟ آیا برایتان پیش آمده که با همین اشتباهات اقدام به خرید تشک کرده و بعد از مدت کوتاهی پشیمان شوید. در این مقاله ما به ۵ مورد از رایج‌ترین اشتباهات خرید تشک پرداختیم. آیا موارد دیگری هم وجود دارد که در این مقاله ذکر نشده است؟ خوشحال می‌شویم اگر تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

در صورتی که نیاز به خرید و مشاوره تشک رویال داشتید می‌توانید با شماره های 09120463685 و 09129532629 و 09120045735 تماس برقرار کنید.

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. بسیار مطلب مفیدی بود.. با تشکر از سایت تشک رویال و مجله دکونیوز بابت انتشار این مطلب مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!