تبلیغات

انتخاب کمپرسور بر اساس ابزارهای بادی

کمپرسور یکی از دستگاه‌های مکانیکی است که امروزه در صنایع کوچک و بزرگ کاربرد فراوانی دارد. در واقع کار کمپرسور، ایجاد نیروی مکش لازم برای مکیدن گاز مبرد از اواپراتور، متراکم کردن گاز و سپس فرستادن آن به کندانسور است، که در آن گاز به مایع تبدیل می شود. مکندگی کمپرسور گاز را از سمت راست فشار قوی منتقل می کند و حجم گازی که باید متراکم شود، بستگی به میزان جابجایی پیستون کمپرسور دارد. کمپرسور ها به دو دسته دینامیکی و جابجایی مثبت تقسیم می شوند. از پمپ باد در حوزه‌های مختلف مانند خودروسازی، صنعت چوب و مبلمان سازی، صنایع پزشکی، معدن و… استفاده می‌شود. تهیه هوای فشرده با فشار بالا برای پر کردن سیلندر گاز، خنک کردن اجزا یا قطعات در طول ساخت مثل خنک کننده لوله‌های انتقال مواد غذایی و مواد دارویی در کارخانه‌ها، تهیه هوای لازم برای غواصی، استفاده در صنعت هواپیمایی برای تغذیه هوای فشرده موتور توربین، جابجایی قطعات و سیالات مانند واتر جت و رنگ پاش، استفاده در بخش درمانی مانند انواع دریل‌های جراحی یا دستگاه‌های برش و جدا سازی مواد اضافی مانند انواع سند بلاست برخی از کاربردهای پمپ باد است. کمپرسور هوا باید بر اساس نوع ابزار بادی انتخاب و خرید شود. میزان فشار و حجم باد مورد نیاز در ابزار بادی متفاوت است. فشار هوا در ابزارهای بادی برحسب bar و psi و حجم باد برحسب cfm سنجیده می‌شود. اگر قصد سفارش پمپ دارید باید در وهله اول فشار و حجم باد ابزارهای بادی خود را بررسی کنید، سپس برای خرید کمپرسور اقدام کنید

کمپرسور

خرید انواع چسب گرانول

تصور بسیاری از ما این است که ترمیم وسایل شکسته شده را باید به افراد متخصص سپرد؛ اما واقعیت این است که به لطف وجود انواع و اقسام چسب‌ها در بازار هر کسی می‌تواند به راحتی این کار را انجام دهد و وسایل آسیب دیده را تعمیر یا ترمیم کند. به همین دلیل باید در هر خانه‌ای چندین مدل چسب برای چسباندن وسایل شکسته وجود داشته باشد. برای اینکه همیشه در خانه چسب مناسب سطوح مختلف وجود داشته باشد باید از انواع چسب و کارایی هرکدام به خوبی آگاه بود؛ از آن جا که تنوع چسب بسیار گیج‌کننده است، بهتر است هنگام خرید دقت بیشتری به خرج داد و همیشه این نکته را در نظر گرفت که یک نوع چسب برای همه‌ کار مناسب نیست و انتخاب اشتباه چسب باعث خرابی کار می‌شود. از مهم ترین ویژگی های چسب گرانول که باعث شده تا در صنعت چوب طرفداران بسیاری داشته باشد می توان به این اشاره کرد که رنگ موادی که می خواهند به قطعه کار چسپانده شوند تغییر نمی کند همچنین از دیگر خاصیت آن لخته نبودن و بسته به نوع کاربرد دارای غلظت و برای هرکاربرد دارای یک فرمول متناسب با آن است. باید گفت که چسب گرانول به گونه ای ساخته شده که پس از استعمال سریعا سخت نخواهد شد همچنین خاصیت ارتجاعی داشته و در برابر رطوبت مقاوم است.

انواع چسب گرانول

فروشگاه ابزار و یراق سازوکار

فرقی نمی کند سفارشتان اینترنتی ثبت شود یا حضوری نکته مهم میزان اطمینان شما به فروشنده است. فروشگاه ابزار و یراق سازوکار نامی آشنا در حوزه ابزار و یراق است که پس از سال ها توانسته در بازار به نامی معتبر تبدیل شود. یراق آلات موجود در فروشگاه ابزار و یراق سازوکار شامل لولا و لوازم جانبی لولا، جک و پاوریونیت، مکانیزم، ریل و لوازم جانبی ریل، اکسسوری و ارگانایزر، هنگر، گالری کابینت، پیچ، اتصالات و نگهدارنده طبقه، قفل، پایه کابینت و کلیپس پایه، مگنت، دستگیره، چراغ و پریز و داکت و قاب داکت تنها بخشی از کالاهایی است که در گروه یراق‌آلات فروشگاه اینترنتی سازوکار موجود است. فروشگاه ابزار و یراق سازوکار محصولات را طبق استانداردهای روز بسته‌بندی و ارسال می‌کند. ضمانت اصالت کالا و تعویض ۴۸ ساعته، امکان پرداخت وجه در محل (ویژه شهر تهران) و ضمانت بازگشت ۷ روزه کالا از خدماتی است که این فروشگاه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای خرید ابزار آلات، یراق آلات، ماشین آلات و محصولات چسب و پتروشیمی از برندهای با کیفیت و مطرح دنیا تنها کافی است به آدرس sazokar.com مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا