تبلیغات

ترندهای پرده آشپزخانه 2022

پرده آشپزخانه 2022 از نظر رنگ بندی و شکل ظاهری با کمی تغییر و تحول روبرو شده و بیشتر به سمت سادگی و مینیمالیستی گرایش دارند. این پرده ها دارای انواع مختلف زبرا، شید، پارچه ای ساده، کرکره های برقی و هوشمند بوده و رنگ بندی و طرح های آنها تنوع بالایی دارند. در ادامه به چند مورد از ترند و مدل های پرده آشپزخانه 2022 اشاره خواهیم داشت.

ترندهای پرده برای آشپزخانه 2022

سبک مینیمال پرده آشپزخانه 2022

یکی از پرطرفدارترین سبک ها در سال های اخیر برای طراحی داخلی و دکوراسیون، مینیمال می باشد که در آن تلاش میشود سادگی و زیبایی با هم تلفیق شوند. در میان مدل های متنوع پرده آشپزخانه، طرح های ساده و مینیمال با بیشترین گرایش مواجه شده اند. استفاده از پارچه های ساده و تک رنگ، حذف طرح های شلوغ و پیچیده و صاف و یکدست بودن سطح پرده و کاهش چین خوردگی های روی آن همگی از ویژگی های این مدل پرده های آشپزخانه 2022 به شمار می روند.

مدل پرده برای آشپزخانه 2022

پرده چوبی آشپزخانه

در سال های اخیر بیشتر گرایش به سمت استفاده از المان های طبیعی و چوب و سنگ در فضای خانه وجود دارد. به همین دلیل کرکره های چوبی در آشپزخانه های جدید استفاده زیادی داشته و برای فضاهای مدرن و کلاسیک کاربرد دارند. یکی از بهترین انتخاب ها، استفاده از کرکره و پرده های چوبی با آشپزخانه های سفید و روشن می باشد. برای فضاهایی که دارای کابینت چوب می باشد، استفاده از این مدل پرده می تواند فضا را گرفته و کوچک تر کند. به همین دلیل بیشتر برای سبک های مدرن پرده چوب کاربرد دارد.
علاوه بر کرکره های چوبی، زبرا و شید نیز دارای طرح چوب بوده و از نظر رنگ بندی نیز تنوع دارند. این نوع پرده در کنار سنگ مرمر و گرانیت به کار رفته برای کانتر و فضای بین کابینت ها می تواند نتیجه فوق العاده ای داشته باشد.

مدل پرده 2022 آشپزخانه

پرده زبرا آشپزخانه 2022

اگر به دنبال این هستید که فضایی مدرن در آشپزخانه داشته باشید، زبرا می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. پرده زبرا آشپزخانه به دلیل تنوع بسیار زیاد در رنگ بندی و پارچه های این نوع پرده، در فضاهای بزرگ و کوچک با هر میزان نورپردازی قابل استفاده می باشد.
یکی از مهم ترین دلایلی که این نوع پرده ها در سال 2022 نیز مانند سال های گذشته با گرایش زیادی مواجه میشود، صاف و یکدست بودن طرح و عدم چین خوردگی روی آن می باشد. طرح های ساده و تک رنگ یا دو رنگ این پرده ها با کابینت های جدید به خوبی هماهنگ میشوند.

پرده زبرا آشپزخانه 2022

پرده حریر آشپزخانه 2022

از دیگر مدل و ترندهایی که برای پرده های آشپزخانه در سال جدید وجود دارد، استفاده از پارچه های حریر نازک با رنگ های روشن می باشد. با توجه به اینکه آشپزخانه ها در آپارتمان های امروزی کوچک تر طراحی میشوند، به همین دلیل بهتر است از پرده های نازک برای آنها استفاده شود.

مدل پرده حریر آشپزخانه 2022

پرده مدرن آشپزخانه

به دلیل تفاوت های زیادی که در سلیقه ها وجود دارد، سبک های مختلفی در هر سال برای چیدمان بخش های مختلف منازل معرفی میشوند. به عنوان مثال، مدرن بودن وسایل و نحوه چیدمان آنها طرفداران بسیار زیادی داشته و به همین دلیل پرده آشپزخانه مدرن در سال 2022 نیز جایگاه ویژه ای دارد. این پرده ها علاوه بر شکل ظاهری، از نظر نحوه عملکرد نیز با پرده های حریر و پارچه ای قدیمی متفاوت می باشند.
در این نوع پرده از موتور الکتریکی استفاده شده و قابل کنترل از راه دور می باشند. با فشردن دکمع ریموت از راه دور می توان ارتفاع پرده را بر حسب نور مورد نیاز در محیط تنظیم کرد. این نوع پرده ها با تکنولوژی روز دنیا بسیار همگام بوده و به شدت در خانه های هوشمند با استقبال مواجه شده اند.

مدل پرده مدرن آشپزخانه

پرده کلاسیک آشپزخانه

در دکوراسیون آشپزخانه هایی که فضای بزرگی وجود داشته و لوکس و سلطنتی بودن در آن اهمیت دارد، بیشتر از سبک های کلاسیک برای پرده استفاده میشود. پرده های پارچه ای چین دار چند لایه والان دار از جمله مواردی هستند که در این محیط ها می توان استفاده نمود. یکی از بهترین مدل های ترکیبی که برای پرده آشپزخانه 2022 می توان انتخاب کرد، ترکیب پرده های شید و کلاسیک می باشد. به طوریکه لایه زیرین پرده شید قرار گرفته و والان و قسمت آویز در کنار آنها نصب میشود.

پرده کلاسیک آشپزخانه

رنگ پرده برای آشپزخانه 2022

مساله بسیار مهمی که همیشه در چیدمان و انتخاب وسایل برای خانه و اشپزخانه ها وجود دارد، رنگ بندی می باشد. با توجه به اینکه در سال های اخیر بیشتر به سمت مینیمال گرایش وجود دارد، به همین دلیل از رنگ های سفید، صورتی، گلبهی روشن، آبی، سبز سیج می توان استفاده نمود. در حالت کلی، رنگ های پاستلی برای پرده های آشپزخانه های جدید می توانند گزینه های ایده آلی باشند.
در حالت کلی، در سالهای اخیر بیشتر به رنگ های مات و خنثی گرایش وجود دارد و مواردی از قبیل قرمز و نارنجی و سایر رنگ های گرم و شاد کاربرد زیادی در آشپزخانه ندارند. برای زیباتر شدن محیط کافیست رنگ پرده را با کابینت ها ست کنید و از رنگ هایی از قبیل خاکستری و سبز سیج و همچنین آبی غافل نشوید. با توجه به مدل هایی که طراحان مطرح دنیا برای پرده های آشپزخانه 2022 ارائه داده اند، نشانه هایی از توجه زیاد به سبز و رنگ های خنثی به چشم میخورد که با مدرن بودن فضا کاملا سازگار هستند.
جدیدترین و متنوع ترین پرده های آشپزخانه 2022 را می توانید از مجموعه پرده متین خریداری کنید. این مجموعه، مدل های متنوع از این پرده ها را در سبک های مختلف ارائه داده و به صورت اینترنتی از هر نقطه از ایران قابل خریداری می باشند. لازم به ذکر است، مجموعه محصولات پرده متین به سراسر ایران قابل ارسال بوده و با قیمت نمایندگی ارائه می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس www.pardematin.com مراجعه نموده یا با شماره 02122361050 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا