اجزای چیدمان و دکوراسیونجاکفشی

بهترین رنگ جاکفشی چیست؟

باور افراد در حین چیدمان داخلی منزل، اغلب بر این است که الزاماً باید به بخش‌های مهم از جمله پذیرایی، اتاق‌خواب و آشپزخانه توجه ویژه‌ای نشان داد. اما نکته بسیار مهم در چیدمان خانه توجه همه‌ جانبه به‌ تمامی وسایل خانه است. خانه‌ای برای مهمان و اعضای خانواده فضای ایده‌آلی دارد که از بدو ورود به آن شاهد سلیقه صاحب‌خانه در انتخاب جاکفشی مناسب با رنگ دلنشین شود. در این مقاله قصد داریم با ارائه نکاتی در زمینه انتخاب بهترین رنگ جاکفشی، به شما کمک کنیم. با مجله دکوراسیون داخلی دکونیوز همراه باشید.

رنگ مناسب جاکفشی

عوامل مهم در انتخاب رنگ جاکفشی مناسب برای محیط خانه

برای انتخاب مدل جاکفشی مناسب برای هر محیطی ابتدا باید به رنگ تمامی وسایل خانه اشراف داشت. البته توجه به این مورد که رنگ جاکفشی با محیط یکسان باشد، امری بسیار ضروری است و باعث هرچه جذاب‌تر شدن محیط می‌شود، بنابراین نباید از این نکته مهم غافل شد. اما انتخاب رنگ جاکفشی الزاماً بستگی به رنگ سایر وسایل خانه ندارد. چراکه این تفاوت در سلیقه‌ها هستند که باعث جذابیت هرچه بیش‌تر محیط خانه و محیط کار می‌شود. پس با عقیده به اینکه الزاماً وسایل خانه باید یکرنگ باشند، هرگز سلیقه شخصی خود را در انتخاب رنگ وسایل خانه زیر پا نگذارید. در ادامه به عوامل مؤثری که در انتخاب رنگ مناسب برای جاکفشی دخیل هستند؛ می‌پردازیم.

جاکفشی سفید

کیفیت رنگ جاکفشی

هر رنگی که برای خرید جاکفشی مدنظرمان است باید باکیفیت‌ترین رنگ باشد. در هنگام خرید جاکفشی به عامل مهمی مانند کم‌رنگ‌شدن محصول در صورت قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب توجه داشته باشید. خش و پریدگی رنگ جاکفشی از عوامل دیگری است که علاوه بر پایین آوردن کیفیت، ارزش خود را برای خرید محصول کاملاً از دست می‌دهد. حال اگر با بررسی‌های کامل جاکفشی مناسبی برای خانه یا محیط کار خود تهیه کردید، بهتر است با اسپری مناسب رنگ آن را حفظ کنید.

32 مدل جاکفشی زیر پله را از دست ندهید!

رنگ جاکفشی مناسب متناسب با نور محیط

همان‌طور که همه شما به انعکاس رنگ در محیط واقف هستید، در انتخاب وسایل مهم خانه از جمله رنگ جاکفشی نیز دقت کنید. جاکفشی چون در ابتدای ورودی خانه‌ها یا مکان‌های اداری قرار می‌گیرد، رنگ آن هم حاٸز اهمیت است و هم حس خوبی به مهمان القا می‌کند. انتخاب رنگ‌های روشن باعث انعکاس نور در محیط و همچنین بزرگ‌تر نشان‌دادن فضای خانه می‌شود. پس با اشراف به فضای محیط خانه یا محل کار خود؛ بهترین رنگ را انتخاب کنید.

رنگ جاکفشی برای محیط کم نور

ارتباط رنگ و نظافت آن

عامل مؤثر دیگری که در انتخاب رنگ جاکفشی برای خانم‌ها بسیار مهم است، نظافت جاکفشی است؛ چرا که در پاک‌ کردن آن هنگام آلودگی مهم است. به‌طورکلی جاکفشی چون در ورودی خانه قرار می‌گیرد و قطعاً آلودگی بیش‌تری نسبت به سایر وسایل دارد، باید حداقل هر روز یکبار تمیز شود. در صورتیکه رنگی را انتخاب کرده باشید که نمایانگر آلودگی‌ها باشد، کار شما سخت‌تر خواهد بود. با انتخاب رنگ مناسب برای جاکفشی، تمیزی را بیش‌تر از گذشته به خانه خود بیاورید.

جاکفشی با رنگ مناسب

تناسب رنگ با طراحی مدرن فضای خانه و اداره

در گذشته کم‌تر در خرید وسایل خانه به جاکفشی توجه می‌شد یا بهتر است بگوییم اصلاً توجه نمی‌شد. اما امروزه یکی از مهم‌ترین وسایل در خرید لوازم خانه، علی‌الخصوص جهیزیه برای نوعروسان انتخاب جاکفشی با بهترین و شیک‌ترین رنگ است. انتخاب رنگ مناسب برای جاکفشی و هماهنگی این رنگ با سایر وسایل خانه، یک جذابیت خاصی را در خانه به وجود می‌آورد. انتخاب رنگ برای جهیزیه اهمیت ویژه‌ای دارد؛ از این باب که اغلب خانه‌ها امروزه متراژ کم‌تری دارند و مهمان تمامی وسایل خانه اعم از جاکفشی را ممکن است حتی در جایی نزدیک به پذیرایی ببیند. پس انتخاب رنگ و طرح آن همچنین تناسب رنگ آن با محیط منزل از اهمیت بالایی برخوردار است.

کلیک کنید و 40 مدل جاکفشی کم جا آپارتمانی را ببینید!

جاکفشی طوسی

رنگ جاکفشی رو با چه وسایلی در خانه هماهنگ کنیم؟

در گذشته هر وسیله‌ای را به طور جداگانه روح خانه تلقی می‌کردند. اما هرچه پیش‌تر می‌رویم، افراد در خرید تک تک وسایل خانه وسواس به خرج می‌دهند و برای خرید آن‌ها به صورت کاملاً یکسان اهمیت قاٸل می‌شوند. این روزها نباید از هماهنگ بودن رنگ وسایل خانه غافل شد، مخصوصاً ورودی خانه یعنی جاکفشی. با اینکه در این مقاله عنوان کردیم ست کردن رنگ تمامی وسایل ممکن است یکنواختی ایجاد کند؛ اما نباید از زیبایی هارمونی رنگی وسایل خانه یا محیط اداره غافل شد، چرا که همه آن‌ها نمودی از سلیقه و روحیه افراد یک خانواده است.
برای هماهنگ‌شدن وسایل خانه بهتر است از ورودی خانه شروع کنید و پس از انتخاب رنگ جاکفشی مطابق باسلیقه خود، با دیگر وسایل خانه از قبیل مبل، رنگ زمینه قالی، پرده، کابینت، کاغذدیواری، حتی عمده وسایل تزئینی خانه بهتر است باهم هماهنگ و همرنگ باشند. البته همرنگ بودن به این معنا نیست که الزاماً رنگ‌ها دقیقاً همرنگ باشند؛ بلکه به این صورت که به‌عنوان‌مثال اگر مبل‌ها سفید و قهوه‌ای هستند در رنگ جاکفشی این رنگ‌ها به‌صورت تلفیقی باشد و یا از رنگ‌های مکمل استفاده نمایید.

پرطرفدارترین رنگ های جاکفشی

جاکفشی سفید

جاکفشی سفید طلایی

جاکفشی قهوه ای

جاکفشی قهوه ای سفید

جاکفشی طوسی

جاکفشی طوسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا