تبلیغات

شیرآلات KWC بهترین شیرآلات ساختمانی و بهداشتی

شیرآلات KWC از بهترین نوع شیرآلات ساختمانی و شیرآلات بهداشتی است که توانسته است با استفاده از به روز ترین فناوری ها، محصولاتی نوین و با کیفیت را به بازار عرضه کند. این شرکت جهانی در طول سال ها فعالیت خود توانسته است در جمع بهترین تولیدکنندگان محصولات بهداشتی قرار بگیرد و در سطح جهان توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. شرکت کی دبلیو سی مدل های متنوعی را هر سال طراحی کرده و همین تنوع بالای مدل ها و طرح ها باعث شده است که افراد زیادی به خرید از محصولات آن علاقه مند شوند. در ادامه این متن قصد داریم درباره ویژگی ها و کیفیت ساخت شیرآلات KWC بیشتر آشنا شویم.

شیرآلات KWC در ایران

سرانه بالای مصرف آب در کشور نسبت به کشورهای پیشرفته دیگر شرکت های سازنده شیرآلات ساختمانی را به این موضوع واداشت که به فکر طراحی شیرآلاتی باشند که بتواند مصرف آب را تا حد زیادی کاهش دهد. شرکت های داخلی روز به روز طرح های جدیدتری را طراحی می کردند و به همین دلیل در نهایت به فکر تولید شیرآلات ساختمانی و صنعتی تحت لیسانس شرکت KWC سوئیس افتادند. کارخانه KWC در ایران با استفاده از تجهیزات پیشرفته از جمله تجهیزات ریخته گری، ماشین کاری، پولیش، آبکاری و قالب سازی اقدام به ساخت شیرآلاتی بسیار با کیفیت و در طرح های جدیدتری کرد. این شرکت توانست با انتقال دانش این شرکت سوئیسی که یکی از برترین شرکت های سازنده شیرآلات ساختمانی و شیرآلات بهداشتی در جهان است، رضایت اغلب مشتریان را در ایران جلب کند.

رقابت در شرکت های تولیدکننده شیرآلات

حضور شرکت KWC در ایران نه تنها باعث شد که مدل ها وطرح های متنوع این شرکت به دست مردم برسد، بلکه با حضور این شرکت در ایران، تولیدکنندگان دیگر نیز به فکر رقابت با این شرکت افتادند و باعث توسعه صنعت شیرآلات در ایران شد. شرکت های دیگر نیز سعی کردند تا کیفیت محصولات خود را بالاتر ببرند و تلاش کنند که طرح های متنوع تری را به بازار عرضه کنند. اما با این حال شیرآلات در ارائه طرح های جدید همیشه پیشتاز بوده و اولین شیرآلات چشمی را نیز این شرکت در ایران عرضه کرد. با استفاده از شیرآلات چشمی کی دبلیو سی می توان تا حد زیادی در مصرف آب صرفه جویی کرد.

شیرآلات ساختمانی و بهداشتی تکنو ساخت

شیرآلات KWC ساختمانی

سال های زیادی از اولین استفاده از شیرآلات ساختمانی می گذرد که به عنوان پرکاربردترین وسایل خانه به شما می آیند. شرکت های سازنده انواع شیرآلات ساختمانی از جمله شرکت KWC برای بهبود کیفیت زندگی تلاش می کنند با استفاده از آخرین فناوری های روز جهان در زمینه طراحی، شیرآلات کاربردی و با کیفیت تری را طراحی و به بازار عرضه کنند. امروزه شیرآلات ساختمانی و شیرآلات بهداشتی در مدل های بسیار متنوعی طراحی می شوند. با توجه به تنوع بالای برندها و مدل های مختلف شیرآلات مردم دامنه وسیع تری برای انتخاب خواهند داشت. البته این موضوع ممکن است کمی انتخاب را برای آن ها سخت کند که باید با بررسی و تحلیل دقیق تری مدل و برند مورد نظرشان را انتخاب کنند.

شیرآلات هوشمند چه کاربردی دارند؟

یکی از نوآوری‌ های شیرآلات KWC که از محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان برخوردار است، شیرآلات چشمی است که از تکنولوژی و فناوری مادون قرمز برای ریختن یا نریختن آب استفاده می‌کند. این نوع شیرآلات دارای مکانیزم تمام الکترونیک است که بدون هیچ گونه تماسی و تنها با قرار گرفتن دست در زیر شیر، آب ریخته می شود. این طرح مخصوصا در اماکن عمومی تا حد بسیار زیادی توانست در مصرف آب صرفه جویی کند و از طرح های بی نظیر این شرکت به حساب می آید که تغییر و تحولی در شیرآلات ساختمانی و شیرآلات بهداشتی ایجاد کرد.

کیفیت شیرآلات KWC

در بحث کیفیت ساخت و نوآوری در طراحی شیرآلات کی دبلیو سی یکی از بهترین ها در جهان است. این شرکت تحت لیسانس KWC سوئیس در حدود سی و چهار سال پیش شروع به تولید شیرآلات بهداشتی نموده است و چیزی بالغ بر 20 سال از حضور موفق آن در بازارهای داخلی می گذرد. اگر به دنبال انتخاب یک شیر آب با طراحی چشمگیر و کارآیی بالا هستید شیرآلات KWC می‌تواند بهترین انتخاب شما شود. تمامی شیرآلات این شرکت با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند و روی آن ها را نیز با روکشی از نیکل آبکاری شده اند و می توان از آن ها سالیان سال بدون آنکه ذره ای تغییر در ظاهر آن ها ایجاد شود استفاده کرد.

تکنو ساخت بزرگ‌ ترین مرجع آنلاین صنعت ساختمان

جمع بندی

شیرآلات KWC از بهترین نوع شیرآلات ساختمانی و شیرآلات بهداشتی است که سال هاست در حال فعالیت است و شیرآلات متنوع بسیار کاربردی و با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه می کند. چنانچه قصد خرید این نوع شیرآلات را دارید و نگران اصل بودن آن هستید می توانید به سایت تکنوساخت مراجعه کنید. تکنوساخت مرجع آنلاین صنعت ساختمان است و می تواند به شما فروشندگان و تولیدکنندگان معتبرشیرآلات ساختمانی را معرفی کند. شما می توانید برای خرید شیرآلات کی دبلیو سی به سایت تکنوساخت به آدرس technosakht.com مراجعه کنید و با بهترین ارائه دهندگان این محصول را بشناسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا