تبلیغات

معرفی چند پرده برای آشپزخانه

پرده آشپزخانه یکی از محصولاتی است که می‌توانید برای زیباتر شدن آشپزخانه و همچنین برای کنترل نوری که از بیرون به فضای آشپزخانه شما می‌تابد، از آن استفاده نمایید. از آن جا که ما در طی روز زمان زیادی را در آشپزخانه سپری می‌کنیم، بهتر است برای زیباتر شدن آشپزخانه و دید نداشتن آن، بخصوص شب هنگام، از پرده آشپزخانه مناسب استفاده کنیم. ما در ادامه این مطلب پرده زبرا و پرده کرکره ای را به شما معرفی کرده و نکاتی را بیان خواهیم کرد که می‌تواند هنگام سفارش و خرید این محصول به شما کمک نماید. در انتها نیز شرکت ویکی دکو را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید انواع پرده آشپزخانه را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف از آن‌ها خریداری نمایید.

نکات مهم در انتخاب پرده آشپزخانه

برای انتخاب پرده آشپزخانه زیبا و کاربردی، متناسب با ابعاد آشپزخانه، میزان نوری که به آشپزخانه می‌تابد، رنگ کابینت‌ها، جنس پرده و همچنین میزان استفاده از آن، توجه به چند نکته حائز اهمیت است.

  • جنس پرده آشپزخانه

از آن جا که به دلیل پخت و پز زیاد در آشپزخانه، همواره پرده آشپزخانه در معرض رطوبت و چربی ناشی از پخت و پز قرار دارد، باید جنس پرده آشپزخانه از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا با شست و شوی مداوم دچار آسیب نشده و زیبایی خود را از دست ندهد. همچنین اگر از بیرون نور زیادی به درون آشپزخانه شما می‌تابد لازم است جنس پرده کمی ضخیم‌تر باشد تا بتوانید میزان نور وارد شده را کنترل نمایید. همچنین با قرارگیری در برابر نور آفتاب رنگ آن از بین نرفته و بور نشود. برای بعضی از خانه‌هایی که پنجره آشپزخانه به نورگیر باز می‌شود می‌توان از پرده‌هایی با جنس نازک‌تر استفاده کرد تا جلوی نور و هوایی که می‌تواند وارد آشپزخانه نشود را نگیرد.

  • رنگ پرده آشپزخانه

پس از توجه به جنس پرده نکته دیگری که لازم است به آن توجه شود، رنگ پرده است. در این مورد می‌توانید علاوه بر سلیقه خودتان، به نکات دیگری از قبیل ابعاد آشپزخانه، نورگیر بودن و یا تاریک بودن فضای آشپزخانه، رنگ کابینت‌ها و … دقت نمایید. اگر آشپزخانه شما کوچک است پرده‌ای با رنگ تیره می‌تواند آن را کوچکتر نشان دهد. در این شرایط بهتر است با انتخاب یک پرده با رنگ روشن در آشپزخانه حالتی را ایجاد کنید که بزرگتر به نظر بیاید. همچنین اگر کابینت‌های آشپزخانه شما به رنگ قهوه‌ای است، می‌توانید با استفاده از یک پرده روشن فضا را از حالت تیرگی خارج نمایید.

  بهترین طراحی آشپزخانه برای قسمت های مختلف کدام است؟

علاوه بر نکاتی که ذکر شد استفاده از رنگ‌های شاد می‌تواند کمک کند تا آشپزخانه به محلی برای باز شدن اشتها تبدیل شود. پس برای اینکه خودتان و بخصوص کودکان زمانی که در آشپزخانه هستید میل به غذا خوردن پیدا نمایید به شما توصیه می‌کنیم از انتخاب پرده آشپزخانه در رنگ‌های تیره و یا بی رنگ اجتناب کنید.

  • طرح پرده آشپزخانه

 اگر دوست دارید پرده آشپزخانه شما دارای طرح باشد، بهتر است حتما طرح و رنگ پرده انتخابی‌تان با رنگ دیوارها، کاشی‎ها و همچنین وسایل آشپزخانه‎تان همخوانی داشته باشد تا این محیط را برای شما شلوغ نکرده و در طولانی مدت شما را خسته ننماید. انتخاب پرده‎هایی با طرح گل‎های ریز و یا چهارخانه که با رنگ روکش صندلی‎های ناهارخوری‌تان هماهنگ شده باشد می‌تواند در زیباتر شدن آشپزخانه شما نقش مهمی ایفا نماید.

پرده آشپزخانه

پرده آشپزخانه زبرا

پرده زبرا برای آشپزخانه یک انتخاب مناسب به شمار می‌آید. این نوع پرده آشپزخانه که در طرح‌ و رنگ‌های مختلف در بازار موجود است به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی نور تابیده شده به آشپزخانه را تنظیم کنید. همچنین پرده زبرا این قابلیت را دارد تا بتوان آشپزخانه را از قرار گرفتن در معرض دید بیرون پوشاند و به راحتی در آشپزخانه به کار پخت و پز پرداخت. طراحی پرده زبرا به گونه‌ای است که از دو نوع پارچه تور و لنین به صورت موازی تولید شده که ردیف‌های توری و غیرتوری با گرداندن به کمک بند، روی هم قرار می‌گیرند و کمک می‌کنند تا خواست شما برای تابش نور و یا پوشیده شدن پرده برآورده گردد. برای پرده زبرا قابلیتی در نظر گرفته شده که تنظیم و یا بالا بردن آن تنها با استفاده از یک بند ممکن می‌شود و نیاز به لمس کردن پرده نیست.

  چگونه در اندیشه تهران آپارتمان بخریم ؟

خوبی انتخاب پرده زبرا به عنوان پرده آشپزخانه آن است که می‌توانید آن را در رنگ دلخواهتان سفارش دهید، بنابراین اگر متریال و کاشی و سرامیک استفاده شده در آشپزخانه شما پر نقش و نگار و شلوغ است، می‌توانید از پرده زبرا ساده استفاده کنید و یا اگر آشپزخانه‌تان روشن و ساده است، با انتخاب یک پرده زبرا با رنگی خاص و شاد می‌توانید به آشپزخانه خود جلوه زیبایی ببخشید.

پرده زبرا دست و پاگیر نبوده و فضای کمتری را به خود اختصاص می‌دهند. این نوع پرده آشپزخانه قابل شست و شو بوده و در صورت نشستن چربی روی آن می‌توانید آن را به آسانی شست و شو کرده و یا با استفاده از دستگاه بخارشو آن را تمیز نمایید.

پرده آشپزخانه کرکره ای

از دیگر پرده‌هایی که ما برای آشپزخانه استفاده از آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم، پرده کرکره ای است. اگر به دنبال انتخاب پرده‌ای مناسب برای آشپزخانه هستید که علاوه بر زیبا کردن محیط آشپزخانه‌تان، از کارکرد آسان و طرح و رنگ‌های مختلفی برخوردار باشد، پرده کرکره ای یک انتخاب شایسته به شمار می‌آید. شاید شما هنگام طراحی و چیدمان آشپزخانه بیشتر به رنگ کاشی‌ها و یا طراحی و رنگ کابینت‌ها توجه کنید و روی این دو مورد برای زیباتر کردن آشپزخانه حساس‌ باشید. اما انتخاب یک پرده کرکره ای خوش رنگ و با کیفیت نه تنها می‌تواند به آشپزخانه شما جلوه زیبایی ببخشد، بلکه می‌تواند سال‌های سال در آشپزخانه‌تان مورد استفاده قرار گیرد. در گذشته پرده کرکره ای تنها از جنس فلز آلومینیوم نازک تولید می‌شد اما اکنون با پیشرفت صنعت طراحی و دکوراسیون این محصول در رنگ‌های مختلف و با جنس‌های متنوعی از قبیل چوبی و پلاستیکی نیز تولید و به بازار عرضه شده است که می‌توانید متناسب با سلیقه، رنگ و چیدمان دکوراسیون و همچنین بودجه‌تان یکی از انواع پرده کرکره ای را انتخاب و خریداری نمایید.

  نکاتی برای خرید کاغذ دیواری

عکس پرده آشپزخانه

پرده کرکره ای در انواع ساده و طرح دار در بازار موجود است. پرده آشپزخانه کرکره ای به راحتی و تنها با استفاده از یک بند کنار زده شده و می‌توان برای کنترل نور نیز آن را به راحتی تنظیم کرد. ضمن اینکه می‌توان آن را به طور کامل به سمت بالا هدایت کرده و از نور استفاده کرد. همچنین دست و پاگیر نبودن و امکان شست و شوی آسان از دیگر مزایای استفاده از پرده کرکره ای به شمار می‌آید.

درباره شرکت ویکی دکو

یکی از مجموعه‌هایی که در حال حاضر توانسته است محصولات مختلف در حوزه دکوراسیون داخلی را با کیفیت بالایی به مشتریان عرضه نماید شرکت ویکی دکو است. با انتخاب ویکی دکو شما از بابت انتخاب محصولاتی از قبیل انواع پرده مانند پرده آشپزخانه، پرده اتاق خواب و اداری و همچنین خرید و سفارش انواع مختلف پارکت و لمینیت و کاغذ دیواری مشکلی نداشته و می‌توانید آنچه که متناسب با سلیقه و بودجه‌تان است را از ویکی دکو خریداری نمایید.

فروشگاه دکوراسیون ویکی دکو سال‌ها پیش به صورت حضوری در خدمت مشتریان خود بوده است اما در حال حاضر با ایجاد سایتی به آدرس الکترونیکی www.wikideco.com  شرایطی را مهیا کرده تا مشتریان بتوانند از موجودی تمامی محصولات این مجموعه به صورت آنلاین آگاه شده و خرید و سفارش خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. همچنین اگر قصد دارید که مدل‌ها را در شبکه اجتماعی مشاهده کنید به صفحه‌ی اینستگرام پرده ویکی دکو مراجعه کنید

** متن تبلیغاتی بوده و تیم تحریریه مجله دکوراسیون دکونیوز در تهیه آن نقشی نداشته و سلب اختیار میکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا