تبلیغات

فروشگاه اینترنتی دکوچید ارائه دهنده انواع لوازم چوبی منزل

امروزه می توان تمام محصولات مورد نیاز را بدون مراجعه حضوری به فروشگاه ها به صورت اینترنتی خریداری نمود حتی می توانید ملزومات چوبی مورد نیاز خود را از طریق سایت و فروشگاه اینترنتی خریداری نمایید.

دکوچید دارای ملزومات چوبی مختلف مانند سرویس خواب، کمد ریلی، کتابخانه، میز ال سی دی، میز تحریر و … می باشد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. همچنین دکوچید این امکان را به شما می دهد که به صورت اینترنتی از طریق سایت و فضای مجازی محصولات چوبی دکوچید را مشاهده و  خریداری نمایید.

جالباسی

امروزه در ورودی درب منازل فضایی برای قرار دادن کمد جالباسی در نظر گرفته می شود تا بتوان لباس، کیف و کفش ها را درون آن قرار داد. یکی از نکات قابل توجه در جالباسی ها فضایی است که در اختیار شما قرار می گیرد. جالباسی های تولید شده در مجموعه دکوچید با داشتن تعداد زیادی طبقات قابل برداشت و قسمتی برای آویز لباس می تواند به مرتب سازی انواع کفش ها و کیف های شما کمک نماید. همچنین کشو هایی برای نگهداری کفش های کوچک و لوازم بهداشتی کفش ها تعبیه شده است. جهت کامل نمودن و رفع نیاز به آینه روی آن آینه قدی نصب شده است که زیبایی و کارایی جالباسی را دو چندان کرده است.

میز ال سی دی

میز تلویزیون یکی از نیازهای اصلی خانواده ‌ها می‌باشد. بر این اساس در شرکت دکوچید از مرغوب ترین و بهترین مواد اولیه در ساخت میز تلویزیون استفاده گردیده است و به دلیل استحکام بالایی که دارد می تواند برای تمامی ال سی دی ها در سایز های مختلف مناسب باشد. میز ال سی دی تولید شده در شرکت دکوچید به دلیل سادگی و زیبایی می تواند برای تمامی دکوراسیون ها مورد استفاده قرار گیرد و به دلیل داشتن کشو، کمد و طبقه فضای مناسب و کافی برای قرار دادن لوازم تلویزیون و لوازم دکوری را در اختیارتان قرار می دهد. برای خرید میز ال سی دی می توانید از طریق سایت دکوچید اقدام کرده و وارد صفحه میز تلویزیون شوید بعد از مشاهده مشخصات محصول رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید. همچنین جهت خرید میز ال سی دی و میز ال ای دی  به صورت آنلاین می توانید از طریق شبکه های مجازی دکوچید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید و با مراجعه به شعبه های دکوچید میز تلویزیون دلخواه خود را به صورت حضوری مشاهده و خریداری نمایید.

فروشگاه دکوچید

تخت خواب یک نفره

تخت خواب های یک نفره دارای عرض استاندارد 90 سانتی متر و طول ثابت 2 متر می باشد که برای جوانان و نوجوانان مناسب است. یکی از تخت خواب های تک نفره تولید شده در مجموعه دکوچید تخت خواب برنا می باشد. تخت خواب تک نفره برنا به صورت مدرن طراحی شده است. تخت برنا دارای دو باکس درب دار در کنارش می باشد که با عمق مناسبی که دارد برای قرار دادن البسه، کالای خواب و …بسیار جادار می باشد. همچنین در پایین تخت خواب طبقاتی قرار داده شده تا کتابخانه کوچکی هم در اختیار داشته باشید. در زیر تخت خواب برنا کشوی بزرگی تعبیه شده است که تماماً شبکه بندی شده و باعث نظم دهی به لوازم شما می شود. برای راحتی و استفاده کاربردی از تخت خواب در کنار آن دو پریز برق نصب شده است تا بتوانید به راحتی گوشی، لپتاپ و … خود را شارژ نمایید.

کمد ریلی

کمد یکی از ضروری ترین نیاز های هر اتاق خواب می باشد. کمد های لباس دکوچید در عرض های 60، 90، 120 سانتی متر طراحی و تولید می شوند. کمد ریلی یکی از جادارترین کمد ها می باشد که درب آن به صورت ریلی باز می شود و با داشتن کشو، طبقات و آویز لباس می تواند تمامی لباس ها و لوازم شما را در خود جای دهد. همچنین می توانید به فروشگاه دکوچید مراجعه کرده و کمد مورد نیاز خود را طبق سلیقه خود و در سایز، طرح و رنگ دلخواه خود سفارش دهید تا منحصراً برای شما طراحی و تولید گردد.

در صورتیکه نیاز به خرید کمد ریلی جهت مرتب سازی و زیبایی چیدمان خود دارید می توانید کمد های تولید شده در مجموعه دکوچید را انتخاب نمایید. همچنین می توانید با طراحان محصولات سفارشی دکوچید به صورت حضوری و غیر حضوری در ارتباط باشید تا بعد از مشاوره در مورد ایده ذهنی خود، طرح دلخواهتان طراحی و تولید شود. جهت خرید اینترنتی کمد ریلی می توانید از طریق سایت دکوچید سفارش خود را ثبت نمایید.

دکوچید

مزایا و خدمات پس از فروش دکوچید

یکی از مزایای خرید محصولات دکوچید شرکتی بودن آن است. محصولات فروشگاه دکوچید از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه موجود در بازار تولید می شوند که بعد از تست کیفیت و استحکام مواد اولیه مورد استفاده قرار می گیرد تا تولیدات محصولات با بهترین و بالاترین کیفیت انجام شود. کلیه محصولات تولید شده توسط مجموعه دکوچید دارای خدمات پس از فروش و شش ماه گارانتی می باشد تا اگر در زمان جا به جایی و یا در صورت بروز مشکلات مختلف محصول شما آسیب دید بدون نگرانی آن را حل نمایند. همچنین یکی از مزایای دکوچید امکان سفارش محصولات به سلیقه و طبق نیاز شما می باشد تا همان محصول مد نظر شما مطابق نیاز شما طراحی و تولید گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا