تبلیغات

معرفی دکتر مهیار عباسی یکی از بهترین افراد برای دکوراسیون پرده در تهران و منطقه شمیرانات

دکتر مهیار عباسی از قدیمی ترین و پر سابقه ترین فعالین و کار آفرینان حوزه صنعت و مدلینگ پرده در منطقه شمیرانات استان تهران است. در ادامه قصد داریم تا شما را بیشتر با شخصیت ایشان آشنا کنیم.

مهیار عباسی

بیوگرافی دکتر مهیار عباسی Mahyar abbasi

دکتر مهیار عباسی متولد شهر تهران و محله ی دروس است. وی در اردیبهشت سال ۱۳۶۷ به دنیا آمده است. در جوانی رشته ی تحصیلی خود را در زمینه ای غیر از فعالیت کاری این روزهایش پیش برد اما در عین حال با تلاش های شبانه روزی موفق به کسب بالاترین مدارج دانشگاهی شد. پس از پایان تحصیلات دانشگاهی، او تصمیم گرفت تا در زمینه ی کسب و کار خانوادگی شان وارد بازار کار شود. در نهایت با پیگیری ها و خلاقیت ها و تلاش های فراوان او، شرکت پرده کاران موفق شد تا به صدرنشینی در جایگاه فعالین حوزه پرده برسد. همچنین دکتر مهیار عباسی موفق شد تا جایگاه کارآفرین برتر در حوزه ی پرده و خدمات مربوط به آن را کسب کند.

شما میتوانید برای مشاهده نمونه کارهای لوکس عباسی به اینستاگرام ایشان به ادرس https://www.instagram.com/mahyar_abbasi_/ سر بزنید و نمونه کارهای او را ببینید . در حال حاضر دکتر مهیار عباسی مدیریت مجموعه پرده کاران را بر عهده دارد. او برای رسیدن به این جایگاه تمرکز خود را بر انجام کارهای مختلف و سختی گذاشت که در این متن قصد داریم به طور اختصار به بیان آن ها بپردازیم.

تلاش برای وارد کردن برند های لوکس پارچه پرده به کشور

دکتر مهیار عباسی برای گسترش و ارتقای سطح کیفی شرکت پرده کاران تصمیم گرفت تا خاص ترین طراحی ها و مرغوب ترین جنس پارچه را از برند های لوکس و مطرح به کشور عزیزمان وارد کند. کم کم علاوه بر پارچه ی پرده ای، واردات پارچه ی مبلی هم به کارهای وی اضافه شد.

پخش کننده دسته اول پارچه های پرده ای و مبلی

با تلاش و کار فراوان برای وارد کردن پارچه های پرده ای و مبلی، کم کم مهیار عباسی موفق شد تا شرکت پرده کاران را به جایگاه وارد کننده و پخش کننده ی دسته اول پارچه های پرده ای و مبلی در سطح کشور برساند.

پرده کاران و مجموعه ای از لوکس ترین پارچه ها

دکتر مهیار عباسی پرده کاران

با گذشت زمان شرکت پرده کاران توانست کلکسیونی از لوکس ترین طرح ها و بهترین جنس پارچه های پرده ای و مبلی را جمع آوری کند و در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

اجرای مدل های خاص و سخت پرده

همزمان با تمرکز و تلاش برای وارد کردن انواع پارچه های پرده ای و مبلی، دکتر مهیار عباسی تصمیم گرفت تا با ایجاد تیمی حرفه ای و کاربلد، خاص ترین و سخت ترین مدل های پرده را اجرا کند.

خوشبختانه تلاش های شبانه روزی مهیار عباسی و مجموعه ی پرده کاران نتیجه داد و این روزها شرکت پرده کاران مفتخر است تا مجری خاص ترین و سخت ترین مدل های پرده باشد که شرکت های دیگر قادر به انجام و اجرای آن نیستند‌.

اجرای مدل های هوشمند و بی تی اس (BTS) توسط شرکت پرده کاران

خوشبختانه یکی از ایده های دکتر مهیار عباسی، اجرای مدل های برقی، هوشمند و بی تی اس (BTS) پرده برای خانه ها و مکان های خاص و لوکس بوده است. این پرده ها به غیر از منازل هوشمند مسکونی در سالن آمفی‌تئاتر ها، لابی هتل ها، تالار های تشریفات و…. نیز قابل اجرا و استفاده هستند.

ایجاد سه شعبه فعال برای شرکت پرده کاران

یکی از نشانه های پیشرفت در مجموعه پرده کاران که با الطاف و عنایات خداوند متعال و همچنین تلاش های شبانه روزی دکتر مهیار عباسی و تیم تخصصی و کاربلد شاغل در پرده کاران، حاصل شده است؛ ایجاد سه شعبه فعال شرکت پرده کاران در شمال شهر تهران می باشد.

گردآوری تیم تخصصی برای پاسخ گویی به نیازهای مشتریان توسط دکتر مهیار عباسی

مهیار عباسی

یکی از موفقیت های چشمگیر و قابل ستایش دکتر مهیار عباسی گردآوری افراد کاربلد و حرفه ای برای مشاوره در انتخاب طرح و مدل پرده، برش، دوخت، نصب، شست و شوی و انجام تعمیرات پرده های آسیب دیده و….. است.خوشبختانه این اتفاق باعث شده است تا سفارش مشتریان با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن به دستشان برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا