تبلیغات

کفشور خطی استیل به قیمت عمده از کجا بخریم؟

خرید کفشور خطی استیل یکی از دغدغه های اصلی سازندگان و مصرف کنندگان منزل شخصی است. امروزه قیمت کفشور استیل به جهت جنس استیل 304 بسیار گران است خصوصا اگر از واسطه تهیه شود. خرید کفشور استیل مستقیم از تولید کننده باعث کاهش قابل توجه هزینه مصرف کننده اصلی است. با این وجود، مجموعه دکورا2020 به دلیل فروش مستقیم از کارخانه برای شما امکان خرید کفشور به قیمت عمده را فراهم کرده است.  در هرصورت فارق از بحث قیمت، شما باید مدل ها و جزئیات کامل را درباره کفشور بدانید تا خرید با آگاهی و عالی داشته باشید. در ادامه هرچیزی که برای خرید آسان و ارزان کفشور لازم است را مرور می کنیم.

کفشور خطی استیل به قیمت عمده از کجا بخریم

دکورا 2020 پلتفرم شماره یک در خرید آنلاین و ارزان کفشور

برای خرید کفشور استیل در هر نوعی؛ پیشنهاد ما خرید آنلاین است. خرید آنلاین مزایای  زیادی در رابطه با صرفه جویی در زمان، انرژی و هزینه ی شما دارد. در خرید محصولات ساختمانی مثل کفشور استیل خطی ترجیحاً از خرید بی واسطه و آنلاین استفاده کنید تا هزینه های اضافی بابت واسطه های فروشگاهی متحمل نشوید. فروشگاه ها هزینه ی مالیات و قبض های مختلف را هم روی قیمت محصول از شما دریافت می کنند و این به صرفه نیست. در این خصوص دکورا 2020 یک فروشگاه آنلاین است که امکان خرید کفشور استیل خطی را در مدل های متنوع، به تعداد نامحدود و قیمت کارخانه به شما عرضه می دارد. دیگر نیازی به گشتن و استعلام قیمت در فروشگاه های مختلف ندارید! می توانید با یک تماس کوتاه با مجموعه دکورا 2020 خرید کفشور خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین فرصت برایتان ارسال شود. (البته به قیمت ارزان درب کارخانه)

چرا باید کفشور را به قیمت عمده بخریم؟

خرید کفشور استیل اگر به قیمت عمده باشد، در هزینه های ساخت و ساز یا بازسازی بسیار به صرفه تر است. خصوصاً در مواردی که انبوه سازان یا سازندگان ساختمان می خواهند کفشور استیل تهیه کنند، نباید به سراغ محصولات فروشگاهی بروند چون در نهایت یک هزینه کلان باید پرداخت کنند. بسیار دیده می شود که هنگام خرید کفشورخطی استیل، هنگامی که افراد با قیمت های نجومی کفشور مواجه می شوند، ترجیح می دهند به جای کفشور خطی استیل به سراغ کفشور خطی پلاستیکی بروند و از کیفیت مایه بذارند. ما به شما توصیه می کنیم که به جای خرید کفشور پلاستیکی ، کفشور استیل را از دکورا2020به قیمت کفشور پلاستیکی از سایر فروشگاه ها بخرید. این نمونه ای از  خرید ارزان کفشور، بدون کم شدن از کیفیت است.

چرا باید کفشور را به قیمت عمده بخریم

معرفی 5 کفشورخطی ارزان استیل

  1. کفشور استیل مشبک پرواسلیم
  2. کفشور خطی سرامیک خور پرواسلیم
  3. کفشور خطی آرین 30 سانتی
  4. کفشور خطی دوحالته 30 سانتی استیل
  5. کفشور استیل خطی آرین سایز 60

5 کفشورخطی ارزان استیل

 نکات ضروری که قبل از خرید کفشور استیل باید بدانید…

  1. قبل از خرید کفشور استیل حتماً مطمئن شوید که کفشور تمام استیل می خرید. برخی از کفشور های خطی را در بازار به اسم کفشور خطی استیل می فروشند در صورتی که روکش کروم دارند. تشخیص این مورد خیلی دشوار است و تنها افراد خبره می توانند متوجه وجه تمایز استیل و کروم شوند مگر این که از یک فروشگاه معتبری همچون دکورا 2020 خرید کنید تا از اعتماد شما سوء استفاده نشود.
  2. نکته ی بعدی این است که از تراز بودن چهار گوشه ی قالب کفشور خطی اطمینان حاصل کنید. برخی از کفشور خطی ها به دلیل نحوه قرار گیری در انبار یا کاستی هایی در تولید، دچار تاب می شوند. نصب کفشور خطی تاب دار سخت است و امکان دارد درست در محل خود فیکس نشود. در خرید آنلاین می توانید تضمین عدم تابدار بودن کفشور خطی استیل را طلب کنید تا با خیال راحت تهیه کنید.
  3. هنگام خرید کفشور استیل به نوع استیلی که در کفشور به کار رفته دقت کنید. مجموعه ی گسترده ای از استیل ها با درجه های کیفی متنوع وجود دارد که اگر کفشور شما از نوع استیل بی کیفیت باشد به سادگی زنگ می زند و می پوسد.  استیل 304 یکی از بهترین انواع استیل است که کاملاً ضد زنگ، ضد پوسیدگی و ضد خش است. اصطلاحاً به آن استیل نگیر می گویند و تمامی کفشورهای خطی استیل دکورا 2020 با استیل 304 نگیر تولید می شود. بنابراین به کفشور های به ظاهر استیل بازاری اعتماد نکنید و حتما کیفیت استیل آن را بررسی کنید.

منبع: تابناک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا