تبلیغات

فروش لوازم الکتریکی به صورت آنلاین

به مجموعه وسایلی که برای راه‌اندازی نیاز به نیروی برق دارند لوازم الکتریکی گفته می‌شوند که دسته‌بندی‌های متفاوتی همچون لوازم الکتریکی خانگی یا ساختمانی هستند. به دلیل استفاده بیش از حد از چنین لوازمی، فروش لوازم الکتریکی بسیار زیاد بوده و با مارک و برندهای متفاوتی عرضه می‌شوند. در بین تمامی این لوازم برقی چندین وسیله به وفور به فروش می‌رسند زیرا موارد مصرفی آنها بسیار بیشتر هستند. فروش لوزام الکتریکی بر خلاف گذشته به صورت غیرحضوری و آنلاین نیز صورت پذیر بوده و مورد توجه افراد خاصی قرار گرفته است. از آنجا که این لوازم برقی هستند و ممکن است بر اثر هر حادثه‌ای بسوزند بهتر است آنها را از سایت‌هایی خریداری کنیم که ضمانت نامه و گارانتی داشته باشند تا بتوان در چنین مواقعی آنها را مرجوع داد تا تعمیر یا تعویض شوند.

فروش لوازم الکتریکی به صورت آنلاین یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای ارائه‌ی محصولات به مشتریان است. مهمترین لوازم برقی مانند ترانس و استابلایز و انواع لامپ‌های ال ای دی، کلیدپریز، هواکش، آیفون و بسیاری ابزار و لوازم برقی ساختمانی هستند که به صورت عمده برای انواع ساخت و سازها استفاده می‌شوند.

لزوم استفاده از ترانس و استابلایزر

اکثر لوازم مورد نیازی که در اطراف ما وجود دارند از لوازم الکتریکی به شمار می‌روند. این ابزارآلات تحت شرایط و وجود ولتاژ برق ۲۲۰ ولت شروع به کار می‌کنند. اما به دلیل برخی از نوساناتی که در جریان برق به وجود می‌آید این وسایل دچار سوختگی می‌شود. در چنین مواقعی می‌توان لزوم استفاده از ترانس و استابلایزر را درک نمود. این وسایل هر کدام به نوبه خود در حفظ سلامت لوازم برقی همچون تلویزیون، یخچال یا رایانه نقش مهمی دارند. در این متن شما را کمی بیشتر با این دو محصول و کارایی که دارند آشنا خواهیم کرد. بسیاری از افراد فکر می‌کنند ترانس و استابلایزر به عنوان یک وسیله بوده و تفاوت اصلی آن دو را نمی‌دانند حال آن که آنها به طور کلی از نظر شکلی و هدف با هم متفاوت هستند ولی به یکدیگر وابسته نیز می‌باشند.

ترانس

در خیلی از مواقع شاهد این بوده‌ایم که دستگاه برقی مثل یخچال یا تلویزیون به صورت خودکار از کار افتاده و برق رسانی به آنها متوقف می‌شود. با این مثال به خوبی می‌توان فهمید نقش محافظ یا ترانس چیست؟ چون برق در حال نوسان است و در برخی از مواقع به پایین‌ترین حد خود یعنی ۱۸۰ یا بالاترین آن ۲۴۵ می‌رسد وسیله برقی دچار سوختگی یا خرابی می‌شود به همین منظور از ترانس استفاده می‌کنند تا در چنین مواقعی بتواند برق ورودی به دستگاه را به صورت خودکار قطع کند تا آسیبی به این وسایل نرسد. به همین سبب در میان فروش لوازم الکتریکی بیشترین خرید به ترانس ختم می‌شود. خوشبختانه می‌توان برای هر وسیله‌ای به طور جداگانه یک ترانس تهیه نمود و برای اطلاع از قیمت و خرید تراس و استابلایزر می‌توانید به صورت آنلاین اقدام نمایید.

استابلایزر

همانطور که در قسمت توضیحات ترانس به این موضوع اشاره کردیم که ولتاژ برق خروجی و ورودی شهری به دستگاه‌ها مختلف هستند و در صورت بروز چنین مشکلاتی خسارات ایجاد می‌شود. در چنین مواقعی لزوم استفاده از استابلایزر مشخص می‌شود. زیرا استابلایزر وسیله‌ای است که موجب ثبات ولتاژ خروجی و ورودی برق به یک وسیله می‌شود. این وسیله به کمک میکروپروسسوری اختلاف در جریان ولتاژ را تشخیص داده و به سروو موتور اطلاع می‌دهد که در این صورت به طور هوشمند این ثبات را در دستگاه ایجاد می‌کند و مانع از ورود جریان برق پایین یا بالا در وسیله برقی می‌شود. با این تفاصیر می‌توان گفت قیمت و خرید ترانس و استابلایزر با توجه به اهمیتی که برای سلامتی وسایل برقی دارد دارای اهمیت است.

استابلایزر

قیمت و خرید انواع لامپ LED

بخش مهمی از فروش لوازم الکتریکی را محصولات روشنایی تشکیل داده‌اند. امروزه بیشترین بخش فروش لوازم روشنایی متعلق به لامپ‌های ال ای دی می‌باشد. زیرا با توجه به نوع ساختاری که دارد دارای مزیت‌های عالی بوده و در بیشتر معابر عمومی، فروشگاه‌ها، هایپرمارکت‌ها و پاساژهای بزرگ از این محصولات برای روشنایی و زینت دادن استفاده شده است. با توجه به این که این محصول دارای تنوع خیلی بالایی بوده قیمت آن نیز متغیر است و با توجه به چند وات بودن و شکل و مدل، میزان نوری که دارد و نوع بسته بندی که دارد قیمت گذاری می‌‌شود. قیمت این محصول در سایت فروش لوازم الکتریکی به صورت مقطوع اعلام شده است. مزیت استفاده از این سری لامپ‌های ال ای دی به شمار زیر می‌باشد.

  • عدم داغ شدن و عدم گرما دهی این گونه لامپ‌ها در مقابل لامپ‌های پرمصرف و قدیمیشعار نوری بالایی که محیط زیادی را روشن می‌کند به همین منظور در سالن‌های بزرگ قابل استفاده است.تنوع در تولید این محصول همچون ریسه‌های زیبا و رنگی که برای تزئین پاساژ و مغازه یا تالار به‌ کار می‌رود.عدم شکستگی در برابر ضربه و فشار که این مقاومت در لامپ‌های دیگر دیده نمی‌شود.میزان عمر طولانی که نسبت به سایر محصولات دارد و داشتن گارانتی که در صورت سوختن تعویض می‌شود.زیبایی در تولید این کالا مثل تولید لامپ‌های ریسه‌ای، شمعی، اشکی و .. که برای انوال لوسترها به‌ کار می‌رود.قیمت و خرید انواع لامپ LED مناسب برای همه اقشار جامعه است چون عمر طولانی دارد نیازی به خرید دوباره نیست.

قیمت و خرید انواع لامپ LED

قیمت فروش لوازم الکتریکی در الکتروتک

الکتروتک یکی از هزاران سایتی است که در زمینه فروش لوازم الکتریکی فعالیت دارد. اما تفاوتی که این سایت با دیگر رقبا دارد در قیمت محصولات بوده به طوری که با برترین قیمت محصولات خود را به مشتریان ارائه می‌کند. این فروشگاه اینترنتی با ارائه دادن خدمات زیادی توانسته در بین رقبا فروش قابل توجهی داشته باشد که این موضوع نشان از اطمینان مردم از این سایت فروش لوازم الکتریکی به صورت جزئی و عمده می‌باشد. یکی از دلایل عمده برای استقبال مشتریان وجود تنوع محصولات بوده که مشتری هر نوع وسیله‌ای که برای خانه و شرکت خود لازم داشته باشد را می‌تواند در آن پیدا کند. در صورت برگشت کالا وجه دریافتی مرجوع داده می‌شود. با وجود مشاورینی که در این سایت هستند خرید به آسانی انجام می‌شود. با رفتن به آدرس https://electro-tech.ir/ می‌توانید با خدمات این سایت آشنا شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا