تبلیغات

موکت های تایل سونار فلورز بهترین ایده دکوراسیون اداری

امروزه با وجود پیشرفت در دکوراسیون داخلی و وجود کفپوش های متنوع؛ هنوز هم برخی افراد ترجیح می‌دهند که از موکت ها برای پوشاندن کف منزل خود، استفاده کنند. البته این افراد دلایل خاص خود را هم دارند. یکی از مهمترین دلایلی که باعث محبوبیت موکت ها شده است، نرمی و لطافت آن هاست به گونه ‌ای که کودکان به راحتی می ‌توانند روی آن ها راه بروند و بازی کنند. خوشبختانه در سال ‌های اخیر نوع موکت ها آنقدر زیاد شده است که می تواند هر سلیقه ای را پوشش دهد. در این مقاله قصد داریم موکت های مدرن پازلی و یا همان موکت تایل سونار فلورز را معرفی کنیم.

اصلا موکت پازلی چیست؟

موکت های پازلی نسل جدید کفپوش های موکتی هستند که از تایل و قطعات جدا از هم تشکیل شده ‌اند. این قطعات می توانند به اشکال هندسی مختلف مثل مثلث، مستطیل، مربع و چند گوشه باشند. با کنار هم قرار گرفتن این قطعات پازل، سطح مورد نظر ایجاد می شود. با استفاده از موکت های تایل می توانید دکوراسیون جذاب و منحصر به فردی، داشته باشید. خوشبختانه تنوع طرح و رنگ موکت های مدولار بسیار زیاد است؛ اما بیشتر افراد به سراغ انواع پازلی و شطرنجی آن، می‌روند. در هر صورت اگر قصد خرید موکت تایل را دارید؛ هم می توانید مدل های ساده و تک رنگ و هم نوع چند رنگ آن ها را انتخاب کنید.

کاربرد های موکت تایل مدولار

موکت تایل انواع مختلفی دارد. یکی از پرکاربردترین مکان ها برای استفاده از موکت های تایل، هتل ها هستند. استفاده از موکت تایل به عنوان کفپوش برای هتل ها علاوه بر اینکه نصب و تعویض آسانی دارد؛ باعث می ‌شود هزینه ‌های تمام شده برای نگهداری آن ها هم کمتر شود. علاوه بر این، تنوع رنگ و طراحی فوق‌ العاده این موکت ها باعث زیبایی بیشتر دکوراسیون داخلی هتل ها می گردد. علاوه بر هتل ها؛ مکان های دیگری همچون رستوران ها، باشگاه ها و کافی شاپ ها هم از موکت تایل به عنوان کفپوش، استفاده می کنند.
ادارات و سازمان ها هم اخیراً برای بهبود فضای داخلی و ایجاد تنوع از موکت تایل نوع اداری، استفاده می ‌کنند. مزیتی که این کفپوش های پازلی دارند عبارتند از:

  • کاهش سر و صدا
  • نگهداری راحت
  • نظافت آسان
  • تنوع طرح و رنگ
  • و…

معمولا برای کفپوش ادارات و سازمان‌ ها از موکت هایی با الیاف نایلون و پلی پروپیلن، استفاده می ‌شود. موکت مدولار در مکان هایی با رفت و آمد زیاد؛ استفاده شده و طول عمر بالایی دارد. به طور کلی موکت های پازلی برای مکان های مختلفی مثل مراکز تجاری، فرودگاه، مدارس، ادارات، سالن های ورزشی، هتل ها و… بسیار مناسب می باشد. برای خرید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:
https://sonarfloors.com/carpet-tile-products

مزایای خرید موکت تایل سونار فلورز

مزایای خرید موکت تایل سونار فلورز

یکی از دلایلی که باعث محبوبیت موکت تایل شده است؛ مزایایی است که این محصول دارد. در ادامه به صورت فهرست وار مزیت موکت های تایل را ذکر کرده و توضیح مختصری در مورد هر کدام، می ‌دهیم:

تعویض آسان

اولین و مهمترین نقطه قوت موکت های مدولار یا تایل این است که در صورت بروز هر گونه مشکل مثل کثیفی، پارگی و سوختگی، قطعه مورد نظر به سادگی تعویض شده و نیازی نیست که کل کفپوش، برداشته شود.

کاهش آلودگی صوتی

مزیت دیگری که با خرید موکت تایل عایدتان می شود؛ کم ‌کردن آلودگی صوتی محیط است. موکت تایل نوعی عایق صوتی محسوب شده که باعث می شود برای مکان هایی که در معرض سر و صدای زیاد قرار دارند، مناسب باشد.

نصب آسان

شاید در وهله اول تصور کنید که نصب موکت های تایل نیاز به تخصص دارد و کار چندان راحتی نیست؛ اما این تصور اشتباه است. این موکت ها به دو صورت چسب دار و بدون چسب عرضه می شوند که مدل ‌های چسب دار به راحتی روی زمین که می تواند از جنس سرامیک، سنگ، پارکت و… باشد، نصب می گردد. جالب است بدانید که شما برای نصب این موکت نیاز به زمان طولانی و تعطیلی فضا ندارید و به راحتی می توانید تنها با یک جابجایی کوچک وسایل، موکت پازلی را نصب کنید.

حمل و نقل آسان

در گذشته حمل و نقل موکت ‌های رولی کار نسبتاً سختی بود اما امروزه به لطف پیشرفت این صنعت و تولید موکت های پازلی، این مشکل برطرف شده است. چرا که قطعات موکت کوچک بوده و به راحتی، جابجا می گردد.

کاهش مصرف انرژی

موکت های پازلی به دلیل عایق بودن می توانند مصرف انرژی را برای فصول سرد سال، کاهش دهند؛ بنابراین با داشتن موکت تایل در فضای منزل می توانید به راحتی در مصرف انرژی، صرفه جویی کنید.

نگهداری و نظافت آسان

موکت های تایلی به راحتی با استفاده از جاروبرقی و یا جاروهای شارژی، تمیز می شوند؛ بنابراین هیچ نگرانی از این بابت، نخواهید داشت.

تنوع بالا در طرح و رنگ

خوشبختانه موکت های پازلی در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار، وجود دارند که می توانند نیاز مشتریان با هر سلیقه ای را پاسخگو باشند. از این موکت علاوه بر کف پوش ساختمان ‌ها؛ به عنوان دیوارکوب برای ایجاد یک دکوراسیون مدرن و زیبا هم استفاده می ‌شود.

طول عمر بالا

موکت های پازلی به دلیل مقاومت بالایی که دارند؛ می تواند سال ها بدون هر گونه آسیب و خرابی، مورد استفاده قرار گیرند؛ بنابراین از نظر اقتصادی خرید موکت تایل یا پازلی مقرون به صرفه تر می باشد زیرا شما را از پرداخت دوباره برای خرید یک موکت جدید، بی نیاز می کند.

مزایای خرید موکت پازلی سونار فلورز

معمولا تهیه موکت های پازلی با قیمت پایین برای اماکن پرتردد چندان مقرون به صرفه نیست؛ چرا که پس از مدتی موکت کیفیت خود را از دست داده و مجبور به تعویض آن، خواهید شد. آنچه در انتخاب موکت پازلی اهمیت دارد؛ اندازه، نوع الیاف، کیفیت بافت، تراکم، ضخامت، وزن و روش تولید آن است که روی قیمت تمام شده موکت هم تاثیر گذار است. برای دیدن محصولات موکت تایل سونار فلورز (https://sonarfloors.com) از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید:
آدرس: تهران، خیابان مطهری، بعد از چهارراه سهروردی، نبش بن بست امیر، پلاک 56، واحد 2
شماره تلفن: 021-54863
آدرس ایمیل: info@sonarfloors.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا