تبلیغات

همایش کلیدهای موفقیت در کسب و کار

با حضور مهندس هادی طهرانی آرشیتکت مطرح بین المللی و دکتر یحیی علوی مدرس و مشاور بین المللی کسب و کار

مدرسه کسب و کار آیا در این همایش که در روز یکشنبه 21 دی ماه برگزار میگردد، با هدف «بررسی کلیدهای موفقیت در کسب و کار و نحوه سرمایه گذاری و کارآفرینی در آلمان»، میزبان هادی طهرانی معمار و کارآفرین منتخب در آلمان ، خواهند بود.

مدرسه کسب و کار آیا، به دلیل اهمیت آموزش های مهارت محور توانمند سازی و دانش افزایی مدیران و توجه خاصی که در دهه اخیر به تربیت نیروی انسانی متخصص و ارتقاء محصولات و ابداع و نوآوری معطوف شده است، آشنایی مدیران و کارآفرینان در صنعت های مختلف، با نام آوران و نخبگان موفق ایرانی را سر لوحه کار خود قرار داده است.

این مرکز توسعه کسب و کار تلاش دارد تا با بررسی وضعیت اقتصادی موجود و شناسایی فرصتها جهت سرمایه گذاری و کارآفرینی، همچنین برقراری ارتباط بین کارآفرینان موفق و شناساندن کلیدهای اساسی جهت موفقیت، خدمتی نوین در جهت سازندگی و ارتقاء سطح علمی و اقتصادی هموطنان انجام دهد.

مدرسه کسب و کار آیا در زمینه جزئیات برگزاری این همایش و تمایز آن با رویدادهای دیگر اضافه کرد، در کنار سخنرانی آقای مهندس هادی طهرانی، در زمینه نحوه سرمایه گذاری و موفقیت در کشور آلمان و سخنرانی آقای دکتر یحیی علوی در زمینه کسب و کار ایران، به پرسش و پاسخ هایی اساسی می پردازند که جوابگوی نیازهای روز شرکت کنندگان می باشد.

به طوریکه با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی دو کشور، بهترین پیشنهاد جهت ایجاد زیر ساخت های سرمایه گذاری برای تصمیم گیری بهتر شرکت کنندگان ارائه می گردد.

  قیمت تیرچه در سال جدید عکس و توضیحات

موضوعات محوری همایش:

دبیر این همایش، موارد زیر را به عنوان برخی از موضوعات محوری این نشست تخصصی برشمرد

  • اصول کارآفرینی و کسب وکار
  • اصول کارآفرینی و کسب وکار در آلمان
  • شیوه های کارآفرینی و سرمایه گذاری با ضمانت بازگشت اصل پول
  • مهاجرت همراه با درآمد ماهیانه
  • آشنایی با راهکارهای معافیت مالیاتی در آلمان

سخنرانان اصلی همایش:

  • سخنران اول، دکتر یحیی علوی
  • سخنران دوم، هادی طهرانی

همایش کلید های موفقیت در کسب و کار ، در روز یکشنبه 21 دی ماه ساعت 17 الی 19 در مرکز همایش های بین المللی رایزن در تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آن می‌توانند به سایت https://www.ayabusinessschool.com/haditehrani/ مراجعه و یا با شماره تلفن 02126408048 تماس حاصل نمایند.

** متن تبلیغاتی بوده و تیم تحریریه مجله دکوراسیون دکونیوز در تهیه آن نقشی نداشته و سلب اختیار میکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا