تبلیغات

مشاهده لیست قیمت و خرید لوازم دکوراسیون منزل در ایمالز

خرید لوازم دکوراسیون منزل، همیشه لذت‌بخش است و به انسان حس و حالی سرشار از ذوق و هیجان هدیه می‌دهد؛ اما گاهی ممکن است هنگام انتخاب کاغذ دیواری، لوستر، مبل راحتی یا حتی آباژور دچار سردرگمی و چالش شوید. مثلا ندانید تابلو فرش با قیمت مناسب برای اتاق پذیرایی را از کجا تهیه کنید؟ یا خرید پرده را از کدام پرده‌فروشی انجام دهید که هم از لحاظ زیبایی و هم از نظر قیمت و کیفیت رضایت شما را جلب کند؟ اگر با چنین چالشی دست‌وپنجه نرم می‌کنید، این مطلب برای شماست. پیشنهاد می‌کنیم حتما تا انتها همراه ما باشید تا جواب سوال‌هایتان را بیابید.

لوازم دکوراسیون منزل

همانطور که اشاره شد، خرید لوازم دکوراسیون منزل همان‌قدر که لذت‌بخش است، ممکن است شما را با چالش جدی مانند قیمت مناسب، محل مطمئن برای خریدی با کیفیت و به‌صرفه و… مواجه کند؛ پیشنهاد ما این است که ابتدا کمی بیشتر در مورد برخی از لوازم دکورسیون منزل که به نسبت سایر لوازم خانگی بیشتر مورد توجه قرار دارند، کسب کنید؛ سپس این بستر ایدئال را معرفی خواهیم کرد.

کاغذ دیواری

ممکن است در حال اسباب‌کشی به خانه جدید و نوساز اسباب‌کشی باشید؛ یا اینکه دلتان بخواهد تغییری قابل توجه در ظاهر داخلی منزل انجام دهید و از این رو به فکر دیوارهای آن ‌افتاده‌اید. کاغذ دیواری، از جمله مواردی است که تاثیر زیادی در تزئین و زیباتر شدن فضا دارد. خوشبختانه تنوع قابل قبولی از آن در بازار وجود دارد که هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. از انواع ساده و طرح‌دار گرفته تا قابلِ شستشو را می‌توانید به انتخاب خود سفارش دهید. کافی است وارد وب‌سایت ایمالز شوید؛ پس از بررسی و انتخاب طرح، جنس و کیفیت، مدل ارائه شده توسط فروشگاه‌های مختلف را که از لحاظ قیمت هم توانایی پرداخت آن را دارید، انتخاب کنید.

قیمت کاغذ دیواری ضد آب و قابل شستشو ساده و شیک

قیمت کاغذ دیواری ضد آب و قابل شستشو ساده و شیک لوستر
لوستر

تامین روشنایی فضای داخلی خانه، از مهم‌ترین ارکان داشتن یک منزل زیبا و دوست‌داشتنی است. از این رو لوستر را می‌توان گزینه مناسبی برای داشتن خانه‌ای پُرنور درنظر گرفت؛ به شرطی که مناسب فضای مورد نظر انتخاب شود. انواع لوستر را می‌توانید در طرح، رنگ، جنس و قیمت مناسب در ایمالز پیدا کنید. این وبسایت بستری مناسب را فراهم کرده است تا به مقایسه هر کدام از لوسترها بپردازید و مناسب‌ترین را انتخاب و خریداری کنید.

قیمت لوستر | خرید آویز سقفی مدرن پذیرایی و آشپزخانه

مبل راحتی

تصور آنکه پس از گذراندن یک روز سخت کاری چه در خارج از خانه و چه در داخل منزل، تن خود را روی مبل راحتی مورد علاقه‌تان رها کنید، چشمانتان را ببندید و به خودتان استراحت دهید، واقعا لذت‌بخش است. خوشبختانه مبل راحتی در بسیاری از فروشگاه‌های عرضه‌کننده مبل، قابل خریداری است؛ اما پیشنهاد ما ایمالز است. دیگر نیازی نیست در این شرایط آلودگی هوا، از منزل خارج شوید و از این فروشگاه به فروشگاه دیگر به دنبال کالای مورد نظرتان باشید. کافی است وارد ایمالز شوید؛ بین محصولات فروشندگان مبل راحتی جستجو کنید و کالایی را که دوست دارید انتخاب و خریداری کنید.

قیمت مبل راحتی در ایمالز

پارکت

پارکت نوعی از محبوب‌ترین کف‌پوش‌هاست که به صورت صفحات نازک تولید شده از چوب طبیعی و نوعِ مصنوعی (لمینت) عرضه می‌شود. پارکت به دلیل طرح، رنگ، زیبایی، انتخاب به عنوان سالم‌ترین کفپوش و جنس بسیار مقاوم، طرفداران زیای را در سراسر دنیا جذب کرده است. در صورتی که بخواهید علاوه بر داشتن فضایی گرم، زیبایی و نشاط را هم به خانه یا محل کارتان هدیه دهید، پارکت گزینه بسیار مناسبی است.

پرده

حتما تا کنون خانه‌ای که هیچ وسیله‌ای در آن چیده نشده باشد را از نزدیک یا در رسانه‌ها دیده‌اید. تصویر جذابی نیست. به احتمال زیاد هم، پس از اسباب‌کشی و چیدن لوازم خانه، با پنجره‌های بدون پرده نیز مواجه شده‌اید؛ زیرا معمولا نصب پرده آخرین مرحله چیدمان منزل است. این تصویر هم اصلا دلچسب نیست! گویا تمام خانه برهنه است و حتی با چیده‌شدن سایر لوازم خانه؛ هیچ زیبایی دیده نمی‌شود؛ اینجاست که نقش پرده، در داشتن یک فضای زیبا و جذاب مشخص می‌شود. پرده روح و زیبایی را به خانه می‌آورد و به آن گرما می‌بخشد. انتخاب طرح، رنگ، مدل و جنس پارچه‌ نیز در بیشتر شدن این زیبایی، موثر است. برای اطلاع از قیمت پرده ، رنگ، طرح و جنس باکیفیت، کافی است وارد ایمالز شوید و بین تمامی موارد عرضه شده توسط فروشندگان مختلف، بهترین را انتخاب، خرید و پس از مدت کوتاهی در منزل دریافت کنید.

خرید و قیمت پرده ساده حریر توری و پانچ پذیرایی اتاق خواب

آینه کنسول

آینه کنسول نیز یکی دیگر از لوازم دکوراسیون منزل است که معمولا در اتاق پذیرایی قرار می‌گیرد و زیبایی چشم‌گیری را به فضای داخلی خانه هدیه می‌دهد. شما می‌توانید با انتخاب آینه کنسول شیک و زیبا، علاوه‌بر نگهداری برخی از مدارک مهم در کمد یا کشوها، ظروف مخصوص پذیرایی را نیز در آن قرار دهید. البته برخی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند از آینه کنسولی که هیچ کشو و کمدی ندارد، فقط به عنوان یک دکوری شیک و جذاب استفاده کنند که این هم ایده مناسبی است.

آباژور

آباژور یکی دیگر از وسایل کاربردی و تزئینی است که از آن به عنوان لوازم دکوراسیون خانه استفاده می‌شود. در واقع آباژور هم باعث زیباترشدن محیط می‌شود و هم می‌توان از آن به عنوان منبع روشنایی و نورپردازی فضای داخلی خانه استفاده کرد. شما می‌توانید در بازار انواع آباژور پایه‌دار، پایه‌کوتاه، پایه‌بلند و دیواری را بیابید و با توجه به کارایی هرکدام، مدلی را که مناسب فضای مورد نظر شماست، انتخاب و خریداری کنید.

قیمت آباژور در ایمالز

تابلو فرش

و اما تابلو فرش که ریشه در فرهنگ و سنت ایرانیان دارد هم، در فهرست لوازم دکوراسیون منزل قرار گرفته است. بسیاری از خانواده‌ها برای تکمیل زیبایی فضای پذیرایی، هال و حتی اتاق خواب خود، از تابلو فرش استفاده می‌کنند. اگر قیمت برایتان مهم نیست، تابلو فرشی را که دستباف است و معمولا از نخ ابریشم، پشم، کرک و پنبه برای بافت آن استفاده شده است، خریداری کنید که نوع ابریشمی گران‌تر از سایرین است. در صورتی‌که هزینه برایتان مهم است، مدل‌های ماشینی گزینه مناسبی خواهند بود.

ایمالز؛ مرجعی مناسب برای جستجو، مقایسه و انتخاب کالا از فروشگاه‌های اینترنتی

خریدی آسان و مطمئن همیشه دغدغه‌ای بزرگ برای کسانی است که می‌خواهند کالای مورد نظر خود را از طریق اینترنت سفارش دهند. ما به شما ایمالز را معرفی می‌کنیم. بستری که این دغدغه را با معرفی کالاهای متنوع، قیمت‌های مختلف، ارسال آسان و سریع در کنار معرفی فروشگاه‌های ارائه‌دهنده محصول، از بین برده است. کافی است یک بار خریدتان را از طریق این جستجو گر کالا و فروشگاه اینترنتی انجام دهید؛ مطمئن باشید که به یکی از کاربران باوفا و همیشگی ایمالز تبدیل خواهید شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا