پارتیشن

مزایای نصب پارتیشن شیشه ای طرح دار در ادارات

پارتیشن شیشه‌ای طرح‌دار گزینه‌ی مناسبی برای استفاده در فضاهای اداری می‌باشد و به خاطر تنوع در نظر گرفته شده در زمینه‌ی طراحی و اجرا آن‌ها می توانید نسبت به ایجاد فضاسازی‌های متفاوت اقدام کنید.
پارتیشن شیشه‌ای طرح دار در دو مدل فریم لس و فریم‌دار به صورت تک جداره و دوجداره طراحی و تولید می‌شود و شما می‌توانید با توجه به فضای در نظر گرفته شده برای اجرا یکی از مدل‌ها را انتخاب کنید. اگر قصد خرید یکی از مدل‌های پارتیشن شیشه‌ای طرح‌دار را دارید در این بخش اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

پارتیشن شیشه‌ای اداری چیست؟

پارتیشن اداری به عنوان یک سازه موقت می‌باشد که می تواند در زمینه‌ی جداسازی فضای ادارات و شرکت‌ها به شما کمک کند. متریال انتخابی برای اجرا با توجه به بودجه‌ی در نظر گرفته شده تعیین می‌شود و با توجه به فضای موجود امکان سفارشی سازی رنگ‌ و شکل ظاهری پروفیل وجود دارد. اگر به دنبال راهکاری برای ایجاد فضایی هستید که به حفظ حریم شخصی افراد کمک کنید این سازه‌ها می‌توانند فضای کاری مجزایی را برای کارمندان به وجود بیاورد.
پارتیشن شیشه ای یکی از ارزان ترین مدلهای دیوار جداکننده مورد استفاده در ادارات است. این محصولات دارای مدلهای بسیار متنوع بوده که بر اساس دکوراسیون و متراژ محل باید مدل مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. اگر قصد دارید برای محل کار خود اقدام به خرید پارتیشن شیشه ای نمایید با مجموعه آنیل چوب تماس بگیرید. 09124340498

به نقل از سایت ورک وود:

پارتیشن‌های شیشه ای که در ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرند بسته به نوع کاربرد و محل نصب دارای انواع مختلفی هستند و وجه مشترک این محصولات، استفاده از شیشه برای ساخت آنهاست که البته نوع شیشه مورد استفاده برای ساخت، در مدلهای مختلف ممکن است متفاوت باشد.
این مدل از پارتیشن اداری بر اساس شیشه مورد استفاده برای ساخت و نوع طراحی به مدلهای مختلف تقسیم می‌شوند. پارتیشن شیشه ای تک جداره، دو جداره، طرح دار، متحرک، ریلی، فریم دار و فریم لس، کرکره ای، مات، رنگی، هوشمند و …. از نمونه های این محصولات به شمار می‌روند.

قیمت پارتیشن شیشه‌ای طرح‌دار چگونه محاسبه می‌شود؟

پارامترهایی که در تعیین هزینه طراحی و اجرای پارتیشن شیشه‌ای طرح‌دار تاثیرگذار هستند شامل برند شیشه، ضخامت آن، تعداد دیواره‌ها، سایز و حجم، کیفیت ساخت پروفیل و متراژ، تعداد درب‌ها و نوع یراق‌آلات مصرفی، نوع و ضخامت شیشه سکوریت، نوع فریم آلومینیومی، اتصالات و یراق آلات مربوطه، شاسی‌کشی، وجود لوگو و نام و نماد و… می‌باشد. قیمت پارتیشن شیشه ای بر اساس متر مربع محاسبه می شود. در جدول زیر می توانید قیمت حدودی این محصولات را مشاهده نمایید.

نوع شیشه مورد استفاده قیمت (هر متر مربع)
شیشه 10 میل سوپر کلیر 1,600,000 تومان
شیشه 10 میل دودی 2,600,000 تومان
پارتیشن طرح دار با کرکره 3,000,000 تومان
پارتیشن دوجداره آلومینیوم و شیشه سکوریت با پرده کرکره ای 4,300,000 تومان

چرا در ادارات باید از پارتیشن اداری استفاده کنیم؟

در مورد این مسئله باید بگوییم که شما می‌توانید از طریق ایجاد فضای شخصی و محدود راندمان کاری افراد را بالا ببرید. (جلوگیری از رفت‌و‌آمدهای بی‌مورد دیگران و سروصداهای آزاردهنده می‌تواند در زمینه‌ی افزایش راندمان کاری کمک کننده باشد.)
پس به طور کلی می‌توان گفت که پارتیشن‌ها از بهترین گزینه‌های پیش‌روی شما برای ایجاد فضا آرام می‌باشد. این مورد از طریق مواردی که در ادامه اشاره می‌کنیم انجام می‌شود.

  • وجود طراحی مدرن و منحصربه‌فرد
  • انتخاب و استفاده از المان‌های رنگ و طراحی فضای مدرن
  • هزینه پارتیشن‌بندی اداری به نسبت دیگر مدل ها کمتر می‌باشد.

جنس و ضخامت شیشه انتخابی برای پارتیشن‌های شیشه‌ای طرح‌دار چقدر است؟

جنس شیشه‌های انتخابی برای طراحی از نوع شیشه سکوریت با ضخامت 10 میل و در صورت انتخاب مدل‌های دوجداره آلومینیوم ضخامت شیشه سکوریت 6 میل می‌باشد.
منظور از سکوریت کردن شیشه افزایش مقاومت شیشه می‌باشد تا در صورت شکستن به تکه‌های کوچک تبدیل شوند.

انواع پارتیشن شیشه‌ای طرح‌دار

انواع پارتیشن شیشه‌ای طرح‌دار

پارتیشن شیشه‌ای طرح‌دار یکی از انتخاب‌های شما برای تقسیم فضاهای اداری، تجاری و مسکونی می‌باشد و کمک می‌کند تا نور به صورت آزادانه در محیط جریان پیدا کند. امکان طراحی پارتیشن‌ شیشه‌ای طرح‌دار در اندازه‌ها، شکل‌ها و طرح‌های مد نظر مشتریان وجود دارد و حتی شما می‌توانید لوگو و شعار تبلیغاتی برند خود در نظر بگیرید.
در ادامه قصد داریم به معرفی مدل‌های مختلف آن بپردازیم.

پارتیشن اداری طرح‌دار شیشه‌ای فریم لس

پارتیشن شیشه‌ای طرح‌دار فریم لس در مقایسه با مدل فریم‌دار از جذابیت بیشتری برخوردار هستند و دلیل این موضوع به خاطر نبودن مانع و جداکننده در بین شیشه‌ها و یکدست بودن آن‌ها می‌باشد. در این مدل از فریم‌های آلومینیومی کمتر استفاده می‌شود به همین خاطر دید نسبتاً بهتری از تمام مدل‌های پارتیشن خواهید داشت.

پارتیشن‌های فریم لس در دو مدل تک و دو جداره طراحی و اجرا می‌شوند.

پارتیشن شیشه‌ای طرح‌دار با فریم

در مواردی که فضای در نظر گرفته شده برای اجرا پارتیشن محدود نیست انتخاب مدل‌های با فریم می‌تواند به عنوان یکی از انتخاب‌های شما در این مورد باشد. به خاطر داشتن ظاهری جذاب و متفاوت می‌تواند در زمینه‌ی زیباسازی محیط کار به شما کمک کنند.

پارتیشن شیشه‌ای طرح‌دار با فریم

انتخاب کدام مدل پارتیشن مناسب برای دفتر کار است؟

انتخاب پارتیشن شیشه‌ای تک جداره گزینه‌ی مناسبی برای دفاتر کار مدرن و نیمه مدرن می‌باشد. اگر جزو افرادی هستید که به دنبال سبک دکوراسیون کلاسیک هستید ممکن است مدل‌های تک جداره گزینه‌ی مناسبی نباشد. در این فضاها انتخاب پارتیشن‌های چوبی و ام دی اف گزینه‌ی مناسب‌تری می‌باشد.
در مواردی که قصد انتخاب پارتیشن ام‌دی‌اف برای سبک مدرن را دارید می‌توانید از رنگ‌های مناسب با دکوراسیون مدرن برای ام‌دی‌اف استفاده کنید.

بررسی مزایا و معایب پارتیشن شیشه‌ای طرح‌دار

مزایا انتخاب پارتیشن شیشه‌ای طرح‌دار

  • از آسیب رسانی به فضا جلوگیری می‌کند.
  • نور خورشید به طور طبیعی از پارتیشن‌ها عبور می‌کند.
  • کمک به کاهش هزینه‌های پرداخت برق
  • امکان مات شدن پارتیشن شیشه‌ای وجود دارد.
  • کمک به حفظ حریم شخصی از طریق مات شدن فضای پشت شیشه
  • امکان اضافه کردن لوگو و نام تجاری مد نظر شما وجود دارد.
  • کمک به ایجاد فضایی مدرن در دکور داخلی محیط
  • امکان جدا‌شدن بخش‌های مختلف فضا وجود دارد.
  • امکان جابجایی پارتیشن شیشه‌ای طرح‌دار
  • نصب راحت و آسان

معایب پارتیشن شیشه‌ای طرح‌دار در محیط کار

  • شکسته شدن شیشه‌ها و ایجاد خطر برای کارمندان ممکن است.
  • در مواردی که شیشه انتخابی مات نباشد حریم شخصی افراد حفظ نمی‌شود.

کاربرد استفاده از پارتیشن شیشه‌ای طرح‌دار در چه مواردی می‌باشد؟

پارتیشن شیشه‌ای فریم‌دار در محیط کار

  • میزان تأثیرپذیری بیشتر در کاهش صدای محیط دارند.
  • کمک به ایجاد نظم بیشتر در محیط
  • امکان نصب در طرح‌های متنوع وجود دارد.
  • مقاومت بالایی به خاطر قرار گرفتن شیشه‌ها در بین فریمی با ضخامت زیاد دارند.
  • مستحکم بودن

پارتیشن شیشه‌ای طرح‌دار بدون فریم

  • امکان دید فضا توسط کارمندان بدون وجود مانع به خاطر عدم وجود قاب و ستون عمودی و پنل‌های متصل به ریل‌های افقی در بالا و پایین
  • گزینه‌ی مناسبی برای استفاده در دکوراسیون دفاتر کار کوچک ادارات، بانک‌ها و بیمارستان‌ها
  • مقاومت بالایی در برابر ضربه، تغییرات دما در محیط و فشار وارده بر آن‌ها دارند.
  • اشغال فضای کمتر
  • امکان طراحی لوگو و نام تجاری بر روی آن

رنگ فریم پارتیشن شیشه‌ای طرح به چه صورت است؟

فریم‌های در نظر گرفته شده برای پارتیشن می‌تواند به رنگ مشکی، سفید و رنگ آلومینیوم باشد. انتخاب رنگ فریم با توجه به نظر مشتریان انتخاب می‌شود ولی از نظر اصول طراحی دکوراسیون توصیه می‌کنیم رنگ فریم مخالف رنگ محیط انتخاب شود.
در مواردی که برای سقف و دیواره‌ها و یا کف محل رنگ تیره باشد بهتر است فریم رنگ روشن و در مواردی که سقف و دیواره‌ها و کف رنگ روشن باشد انتخاب فریم رنگ مشکی گزینه مناسبی می‌باشد. در صورت هم رنگ بودن فریم با رنگ محیط باعث کاهش جذابیت پارتیشن می‌شود.

پارتیشن شیشه ای طرح دار را از کجا می توان تهیه کرد؟

اگر قصد خرید پارتیشن شیشه ای طرح دار را برای محل کار خود را دارید و به دنبال مجموعه ای هستید که در زمینه طراحی و اجرا پارتیشن شیشه ای طرح دار در حال فعالیت می باشد می توانید از طریق برقراری تماس با همکاران ما در مجموعه ورک وود بهترین مدل موجود را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید. برای انتخاب درست بهتر است با مشاوران ورک وود در ارتباط باشید تا بتوانید اطلاعات کامل تری در این زمینه داشته باشید و با توجه به فضا و محیط مدنظر خود مدل مناسب را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!