طراحی دکوراسیون اتاق کودکطراحی دکوراسیون داخلی

تزیین دیوار اتاق کودک با 45 ایده و مدل جذاب

تزیین دیوار اتاق کودک در طراحی و دکوراسیون از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. به طوریکه هر اندازه در دکوراسیون اتاق کودک سنگ تمام گذاشته باشید، ولی دیوارها خالی و بی اهمیت رها شوند، زیبایی سایر بخش ها جلوه کافی را نخواهد داشت. برای اینکه زیبایی و جذابیت اتاق کودک صدچندان شود، بهتر است به دیوارها و تزئین آنها اهمیت بیشتری بدهید. در ادامه مدل های بسیار متنوع از تزئین اتاق کودک با عروسک، ریسه نور، عروسک، شابلون، کاردستی، فوم اکلیلی، نقاشی، مقوا، وسایل ساده و متناسب با روحیات دخترانه و پسرانه را به همراه عکس ارائه خواهیم داد. با دکونیوز همراه باشید.

دیزاین دیوار اتاق خواب کودک

تزیین دیوار اتاق کودک با عروسک

در بین وسایل بازی کودکان عروسک زیاد به چشم می خورد. این وسیله ی زیبا و محبوب بچه ها، که در زمان های غیر از بازی داخل کمد و کشو قرار داده می شود، می تواند برای بهتر شدن دکوراسیون داخلی استفاده شود. برای این کار احتیاج به تورهای کنفی یا پارچه هایی دارید که به صورت یک ننو روی دیوار اتاق کودک متصل شده و عروسک ها در آنها قرار بگیرند. چند مدل دیزاین دیوار اتاق بچه ها با عروسک را در ادامه می توانید ببینید.

تزیین دیوار اتاق کودک با عروسک

از بهترین ایده های دکوراسیون اتاق کودک با کمترین هزینه دیدن کنید!

تزئین دیوار اتاق کودک با ریسه نور

برای تزیین دیوار اتاق کودک می توان از ریسه های نور استفاده کرد. این ریسه ها که در انواع رنگی و چشمک زن و ساده می باشند، می توانند با طرح دلخواه روی دیوار متصل شده و صحنه ای نورانی و دل انگیز بوجود بیاورد. یکی از طرح هایی که می توان با این ریسه ها بوجود آورد، اسم کودک می باشد. کافیست کمی ایده پردازی و خلاقیت داشته باشید تا با اثر شگفت انگیز نور ریسه روی دیوار اتاق کودک روبرو شوید.

تزئین دیوار اتاق کودک با ریسه نور

دیزاین دیوار اتاق کودک با ریسه نور

طراحی دیوار اتاق بچه ها با شابلون

برای تزیین دیوار اتاق کودک با شابلون می توان از کودک کمک گرفت. ابتدا شابلون با طرح مورد نظر را تهیه کرده و سپس اجازه بدهید کودک با قلم مو طرح را روی دیوار اتاقش اجرا کند. کمک گرفتن از بچه ها در این کار ارزش دادن به تواناهایی ها و سلیقه ی او می باشد و از نظر روانشناسی تاثیر مثبت روی استقلال آنها ایجاد می کند.

تزیین دیوار اتاق کودک با شابلون

کلیک کنید و 30 ایده جذاب دکوراسیون اتاق کودک بدون تخت را ببینید!

مدل دیوار اتاق بچه با کاردستی

کودکان در مهد یا مدرسه آموزش ساخت کاردستی می بینند و کارهای زیبایی انجام می دهند. استفاده از این کاردستی ها در تزیین دیوار اتاقشان باعث افزایش اعتماد به نفس در او شده و اشتیاق آنها را برای یادگیری و تمایل به سمت هنر بیشتر می کند.

مدل دیوار اتاق بچه با کاردستی

تزیین دیوار اتاق کودک با وسایل ساده

با استفاده از متریال های مختلف و رنگی، ریسه های رنگارنگ بسازید. برای تزیین دیوار اتاق کودک دختر و پسر در سنین مختلف می توانید شکل های مثلثی برش زده و با کمک یک تکه نخ ریسه ای برای تزیین دیوار اتاق درست کنید. جنس این ریسه های رنگی می تواند پارچه، مقوا، کاغذ و… باشد. با یک تکه چوب یا قسمتی از یک کارتن ضخیم می توانید حروف اسم کودک را برش زده و با نخ های رنگی روی آن را بپوشانید و برای تزیین دیوار اتاق استفاده کنید.

تزیین دیوار اتاق کودک با وسایل ساده

اگر به دنبال ایده دکوراسیون اتاق کودک دختر ایرانی هستی کلیک کن

تزیین دیوار اتاق کودک با فوم اکلیلی

یکی از وسایلی که با آن می توان تزیین دیوار اتاق کودک دخترانه انجام داد، فوم اکلیلی می باشد. با استفاده از این فوم ها که رنگ های مختلفی دارند می توان ماسک هایی از حیوانات مورد علاقه کودک ساخت یا گل و ستاره و ماه بسازید و روی دیوار نصب کنید. این دیوار علاوه بر زیبایی در روز می تواند درخششی جذاب در کنار نورپردازی داشته باشد.

مدل تزئین دیوار اتاق بچه با فوم اکلیلی

دیزاین اتاق کودک با فوم اکلیلی

تزیین دیوار اتاق کودک با فوم اکلیلی

تزئین دیوار اتاق کودک دخترانه با فوم اکلیلی

دیزاین اتاق کودک با فوم اکلیلی

تزیین دیوار اتاق کودک با فوم اکلیلی

طراحی دیوار اتاق کودک با فوم اکلیلی

طراحی دیوار اتاق کودک با مقوا

با توجه به علاقه کودک می توان اشکال مختلفی را با کمک مقوا درآورد و برای تزیین دیوار اتاق استفاده کنید. برای تزیین دیوار اتاق پسرانه می توانید با مقوا شکل ماشین، توپ های رنگی، اشکال هندسی برش زده و روی دیوار بچسبانید. برای تزیین دیوار اتاق دخترانه با مقوا می توان گل های رنگارنگ درست کرد و دیواری زیبا با تداعی طبیعت بوجود آرود. نمایی از ساختمان های شهر، طرح برخی از سیارات، حیوانات مختلف می توانند با مقواهای رنگی برش خورده و دیوار اتاق کودک را دیزاین کنند. چند عکس تزئین اتاق کودک با مقوا را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

طراحی دیوار اتاق کودک با مقوا

تزیین دیوار اتاق کودک با مقوا

طراحی دیوار اتاق با نقاشی

تزیین اتاق کودک با نقاشی می تواند یکی دیگر از گزینه های عالی باشد. اگر کودک علاقه به کشیدن نقاشی دارد، می توان نقاشی های او را قاب گرفته و روی دیوار اتاق نصب کنید. این کار از نظر روانشناسی تاثیر مثبت داشته و باعث اشتیاق به پیشرفت و همچنین افزایش اعتماد به نفس می شود.

تزئین دیوار اتاق بچه با نقاشی

دیزاین دیوار اتاق کودک با نقاشی

مدل دیزاین دیوار اتاق پسر با ماشین

تزیین دیوار اتاق کودک با ماشین مناسب اتاق پسرانه می باشد. اغلب پسر بچه ها به ماشین علاقه زیادی دارند، در نتیجه می توانید طبقات یا شلف هایی را روی دیوار نصب کرده، ماشین ها را با نظم خاصی روی آنها قرار بدهید.

مدل دیزاین دیوار اتاق پسر با ماشین

دیزاین دیوار اتاق پسر با ماشین

تزئین دیوار اتاق کودک با نمد

نمد از کاربردی ترین متریال ها برای دیزاین دیوار اتاق بچه ها می باشد و در اتاق نوزاد نیز استفاده میشود. به عنوان مثال می توانید با نمدهای رنگی طرح های مختلف حیوانات و گل و غیره را برش بزنید و با چیدمان مورد نظر روی دیوار نصب کنید. برای این کار نیز می توانید از ایده ها و کمک بچه ها استفاده کنید و اجازه بدهید به سلیقه خودش اتاق را تزئین کند.

تزئین دیوار اتاق کودک با نمد

دیزاین دیوار اتاق کودک با نمد

دیزاین دیوار با استیکر

استیکر یا برچسب های متنوعی که در بازار موجود می باشند نیز می توانند برای زیباتر شدن دیوار اتاق بچه ها استفاده شوند. بعضی از تولید کننده های این استیکرها طرح های سفارشی نیز اجرا می کنند؛ اگر استیکرهای موجود در بازار را نمی پسندید، می توانید طرح های دلخواه یا نقاشی فرزندتان را سفارش دهید تا به صورت برچسب اجرا کنند و سپس روی دیوار نصب نمایید.

دیزاین دیوار با استیکر

تزیین دیوار اتاق کودک با استیکر

تزیین دیوار اتاق کودک با ابر

ابر یکی از زیبایی های موجود در طبیعت و آسمان می باشد، که می تواند حس آرامش را به کودک القا کند. با استفاده از پنبه ابرهایی را روی دیوار ساخته و با کمک مقوا یا نمد آبی، قطرات آب برش زده و صحنه ای از باریدن باران را بسازید.

تزیین دیوار اتاق کودک با ابر

دیزاین دیوار اتاق کودک با ابر

دیزاین دیوار با پارچه

پارچه های رنگی از دیگر انتخاب های عالی می باشند که دیوار اتاق بچه ها را می توان با آنها به زیباترین شکل دیزاین کرد. طرح هایی از درخت را روی پارچه نقاشی کرده و سپس برش زده و روی دیوار چسباند. این دیزاین باعث تقویت قدرت خلاقیت در کودک می شود.

دیزاین دیوار اتاق کودک با پارچه

دیزاین دیوار با پارچه

تزیین دیوار اتاق کودک پسرانه

تزیین دیوار اتاق کودک پسرانه می تواند با توجه به علایق او در یک رشته هنری یا ورزشی انجام شود. اگر کودک پرجنب و جوشی دارید، یکی از دیوارهای اتاق او را تبدیل به دیوار صخره نوردی کنید. دیوار اتاق پسر می تواند با توپ های رنگارنگ یا مهره های شطرنج دیزاین شود. وسایل مربوط به ورزش مورد علاقه ی او مثل راکت های بدمینتون در کنار تعدادی توپ نیز یکی از گزینه های عالی برای تزیین دیوار اتاق می باشد.

تزیین دیوار اتاق کودک پسرانه

پیشنهاد می کنیم دکوراسیون اتاق کودک چوبی را از دست ندهید

تزیین دیوار اتاق بچه با ستاره

تماشای ستارگان در شب برای کودکان بسیار لذت بخش و سرگرم کننده خواهد بود. برای ساختن این صحنه ی زیبا و دیزاین دیوار می توان با استفاده از کاغذهای شبرنگ ماه و ستاره هایی را ساخته و روی دیوار و سقف اتاق کودک وصل کرد.

تزیین دیوار اتاق بچه با ستاره

تزیین دیوار اتاق کودک با ستاره

طراحی دیوار اتاق کودک با عکس

تزئین دیوار اتاق کودک با قاب عکس هایی از سنین مختلف او در کنار افراد خانواده می تواند کاری بسیار زیبا باشد. این کار علاوه بر زیبایی باعث ایجاد شوق و رابطه ی صمیمی بین کودک و اطرافیانش خواهد شد.

طراحی دیوار اتاق کودک با عکس

دیزاین دیوار اتاق بچه با عکس

مدل تزیین دیوار اتاق کودک جدید

دیزاین دیوار اتاق خواب کودک

مدل تزئین دیوار اتاق خواب کودک

عکس دیزاین دیوار اتاق خواب کودک

عکس دیزاین دیوار اتاق کودک

دیزاین دیوار اتاق پسر بچه

مدل طراحی دیوار اتاق کودک با پارچه رنگی

مدل دیزاین دیوار اتاق کودک پسر

ایده دیزاین دیوار اتاق بچه ساده

مدل تزئین ساده دیوار اتاق بچه

دیزاین دیوار با قاب عکس بچه

دیزاین دیوار با ماشین

مدل طراحی دیوار اتاق بچگانه

تزئین دیوار اتاق با ابر ساده و شیک

ایده تزئین دیوار اتاق کودکانه

تزئین دیوار با پنل پارچه ای

تزئین دیوار اتاق نوزاد با نمد

مدل دیزاین دیوار با ابر

دیزاین دیوار اتاق خواب کودک با ماشین

نوشته های مشابه

‫10 نظرها

  1. یک مطلب مفید و کاربردی در اتاق کودکان. آدم گاهی واقعا می مونه برای تغییر دکور چکار کنه و از این روش های ساده غافله

  2. چقدر راحت میشه یه اتاق زیبا درست کرد اصلا نیازس به صرف هزینه های بالا هم نبود مخصوصا تو این اوضاع اقتصادی خانواده ها می تونن این همه زیبایی رذو با هزینه کم به اتاق بچه هاشون بیارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا