مبلمان و سرویس چوب

مبل توگو چیست؟

مبل توگو چیست؟ اگر این سوال برای شما بوجود آمده است، لازم است بدانید که یکی از انواع مبل های مدرن می باشد که در دسته مبل های راحتی قرار می گیرد. انتخاب نوع مبلمان برای منزل نقش بسیار مهمی در آسایش و راحتی شما خواهد داشت. امروزه انواع سبک های مختلف برای مبلمان منزل وجود دارد و شما می توانید بر طبق سلیقه خود یکی از آنها را برای محل زندگی خود انتخاب نمایید. یکی از این انواع مبل ها مبل توگو togo است که مبلی راحت با ظاهری مدرن است و با دکوراسیون های مختلفی همخوان است. دکونیوز در ادامه به معرفی این مبلمان و کاربرد آن در اتاق خواب و اتاق نشیمن و غیره خواهد پرداخت.

مبل توگو

طراحی مدل مبل توگو

مبل توگو از لحاظ ظاهری با سایر مبل ها تفاوت دارد. این مبل با منحنی ها شکاف ها و فرورفتگی های خود شناخته می شود. ظاهری شبیه به یک بادکنک چروکیده را برای مبل خود تصور کنید؛ این همان TOGO است. مبلی که فرورفتگی هایش گر چه شلخته به نظر می رسد اما آن را بسیار زیبا کرده است. یکی از ویژگی های این مدل از مبلمان هماهنگی آن با سبک های مختلف معماری در خانه است. توگو می تواند هم با دکوراسیون مینیمال ترکیب شود و هم حتی با با دکوراسیون ماکسیمالیستی.

  50 مدل میز پاتختی مدرن و شیک و ساده سرویس خواب

مدل مبل توگو

طراح و خالق این سبک از مبل ها داکروی بود. او موفق شد در مجموعه خصوصی خود مبلمان توگو را طراحی کند. ویژگی مبل هایی که او طراحی می کرد راحتی و نزدیکی آنها به سطح زمین بود. این مدل مبل موفق ترین طراحی او از آب درآمد و بسیار معروف شد. یکی از ویژگی های این مبل تولید حس راحتی و غیر رسمی بودن فضا برای افراد است. البته باید یادآور شد که این مبل همه پسند نیست و به سلایق خاصی نزدیک تر است. به همین دلیل است که این سبک بین افراد جسور و خاص پسند پرطرفدارتر است.

عکس مبل توگو

مبل راحتی توگو اتاق نشیمن

به دلیل ظاهر کمی آشفته به جرات می توان گفت که این مبل ها مناسب دکوراسیون اتاق پذیرایی نمی باشند چرا که غیر رسمی و در دسته مبل های راحتی هستند. اما می توانید روی این مبل برای اتاق نشیمن خود حساب ویژه ای باز کنید. با توجه به این که ساکنین خانه ساعات زیادی را در قسمت اتاق نشیمن صرف می کنند و این ساعات بیشتر به استراحت طی می شود، می توان با استفاده از مبل togo نشیمن گاهی نرم و راحت را برای خود محیا کنید. پیشنهاد می شود برای فضای روبروی تلویزیون خود از این نوع از مبلمان استفاده نمایید؛ چرا که جای کمی را اشغال می کنند و برای لم دادن حین تماشای تلوزیون فوق العاده اند.

مبل راحتی توگو اتاق نشیمن

مبل توگو منزل کوچک

آپارتمان نشینی باعث شده است که متراژ خانه ها کمتر شود و با خانه های کوچک تری مواجه باشیم. این شرایط محدودیت فضا بر نحوه چیدمان نیز اثرگذار است. اگر شما هم مشکل کمبود فضا برای استفاده از انواع مبلمان را دارید، توگو می تواند گزینه بهتری نسبت به کاناپه یا سایر انواع مبلمان راحتی باشد. مبلمان توگو در منزل کوچک به دلیل نداشتن دسته و پایه مبل، فضای کمتری را اشغال می کند و مانع از کوچک دیده شدن اتاق می شود. همچنین اشکال مختلف این نوع از مبل ها باعث می شود در هر قسمت از خانه به راحتی جای گیرد.

  کوسن برای مبل کرم سلطنتی و راحتی چه رنگی بخرم؟

مبل توگو منزل کوچک

ایده برای استفاده از مبل togo در دکوراسیون

توگو یک مبل راحتی است که در فضاهای مختلف دکوراسیون داخلی از کلاسیک تا مدرن و مینیمال قابل جای گیری است. شما می توانید با مد نظر قرار دادن طرح و نقش و همچنین جنس آن، در دکوراسیون داخلی مورد نظرتان از آن استفاده نمایید. یک ایده برای استفاده از مبل توگو، قرار دادن آن در سبک دکوراسیون مینیمال است. جایی که با تضاد رنگ می تواند به چشم نوازی طراحی مینیمال کمک شایانی کند. شما می توانید از این مبل در بخش های مختلف خانه استفاده کنید. هر جا که می خواهید حس صمیمیت و راحتی را انتقال دهید مبل togo گزینه خوبی محسوب می شود؛ فرقی نمی کند اتاق خواب باشد، بالکن باشد یا اتاق نشیمن.

کاربرد مبل توگو چیست

بهترین رنگ مبل توگو

این مبل را می توانید در رنگ ها و طرح های مختلفی برای منزل خود سفارش دهید. با توجه به این که توگو بسیار خاص و منحصربه فرد است، با یک انتخاب رنگ هوشمندانه می توانید تاثیر آن را در دکوراسیون خود مشاهده کنید. برای مثال اگر دکوراسیون خود را مینیمال انتخاب کرده اید و رنگ غالب آن سفید است، با یک رنگ متضاد می توانید طراحی مینیمال خود را تکمیل کنید.

بهترین رنگ مبل توگو

بافت این مبلمان می تواند پارچه ای، جین و یا حتی چرم باشد. به شکل کلی رنگ های گرم مثل آجری و رنگ های خنثی مثل خاکستری مناسب برای سبک صنعتی،پارچه های جیر با رنگ زرد و سبز برای سبک بوهو و چرم های قرمز و قهوه ای رنگ مناسب برای سبک کلاسیک یا مدرن است. ضمنا استفاده از کوسن های رنگی می تواند مکمل رنگ مبل و دکوراسیون اتاق باشد.

  راهنمای خرید پارچه رومبلی و انتخاب پارچه مبل

بهترین رنگ مبل توگو چرم

مدل مبل راحتی توگو برای اتاق خواب

همانطور که گفته شد مبل توگو یک مبل راحتی محسوب می شود و مناسب اتاق نشیمن و اتاق خواب است. از طرف دیگر سایز این مبلمان آن را مناسب فضای کوچک اتاق های خواب می کند. مدل مبل توگو برای اتاق خواب باید با تخت خواب و المان های موجود در اتاق خواب تناسب داشته باشد. گرچه در اتاق خواب شما تخت خواب برای استراحت موجود است اما وجود یک مبل توگو برای مطالعه، تماشای تلویزیون و… می تواند مکمل اتاق استراحت شما باشد. فراموش نکنید که با توجه به ویژگی های این مبل، می توانید به عنوان محل خواب نیز از آن در اتاق خواب استفاده نمایید.

مبل توگو اتاق خواب

عکس مبل راحتی توگو جدید

togo sofa

togo sofa design

togo sofa model

togo sofa new model

مبل توگو شیک

توگو اتاق نشیمن

کاربرد مبل توگو

 

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا