مبلمان و سرویس چوب

مبل طوسی با چه رنگ فرشی ست میشه؟ (15 ست رنگ مبل طوسی و فرش)

یکی از مهم ترین سوالات رایج افراد در صنعت مبلمان و دکوراسیون این است که مبل طوسی با چه فرشی ست میشه؟ مبل طوسی روشن و تیره و ترکیب آن با سایر رنگ ها از قبیل زرد، زرشکی و صورتی را با په رنگ فرشی می توانیم استفاده کنیم تا به نتیجه خوبی برسیم؟ طوسی از جمله رنگ های پرکاربردی است که با فرش های متنوعی می توان آن را به کار برد. در این بخش از مطالب مبلمان دکونیوز ترکیب رنگ های بسیار جذاب و شیک برای ست کردن مبل طوسی با فرش را ارائه می دهیم.

ترکیب مبل طوسی با فرش

مبل طوسی روشن و تیره با چه فرشی ست میشه؟

طوسی روشن و تیره تنها از نظر میزان روشن بودن با هم تفاوت دارند و رنگ فرشی که برای آنها استفاده می شود با هم تفاوت ندارند. اگر مبل طوسی راحتی روشن و تیره را می خواهید با فرش ست کنید، گزینه های زیر انتخاب ایده آلی هستند:

1- فرش خاکستری تیره

یکی از انتخاب های بسیار مناسب برای خانه های سبک دکوراسیون مینیمال و مدرن، استفاده از فرش های خاکستری در کنار مبل طوسی است. علاوه بر فرش خاکستری می توانید کفپوش چوبی، دیوارهای طوسی، میز جلو مبلی فلزی و کوسن های آبی نقره ای برای زیباتر شدن اتاق استفاده کنید. نتیجه این ترکیب را می توانید در تصویر زیر ببینید.

فرش خاکستری تیره و مبل طوسی
یکی دیگر از راه های ست کردن مبل طوسی با فرش خاکستری، استفاده از فرش های دارای بافت برجسته و مخملی است. این نوع فرش و موکت برای اتاق نشیمن کاربرد دارند و فضا را گرم و دلنشین نشان می دهند. البته پیشنهاد می کنیم از نقش مهم چند گلدان با گل های طبیعی در این اتاق غافل نشوید.

فرش خاکستری با مبل طوسی

9 قانون انتخاب رنگ در دکوراسیون داخلی

2- فرش آبی گرد و خاکی و مبل طوسی (Dusty Blue)

یکی از رنگ های بسیار کاربردی در دکوراسیون نئوکلاسیک، آبی گرد و خاکی یا Dusty Blue است که شباهت زیادی به طوسی دارد. از این ترکیب رنگ می توانید در کنار مبلمان راحتی طوسی تیره و روشن استفاده کنید. بهتر است طرح هایی را انتخاب کنید که در کنار آبی گرد و خاکی رگه هایی از کرم یا طلایی و قهوه ای نیز در بافت فرش وجود داشته باشد.

فرش آبی گرد و خاکی و مبل طوسی
در تصویر زیر ترکیب مبل طوسی با فرش آبی گرد و خاکی همراه با تابلویی که شباهت زیادی با طرح فرش دارد را می توانید مشاهده کنید. علاوه بر این تابلو، میز پایه فلزی و آباژور پایه بلند نقره ای کنار مبل به زیباتر شدن این فضا کمک زیادی کرده اند. دقت داشته باشید که فقط با ست کردن مبل و فرش نمی توانید انتظار اتاقی چشم نواز داشته باشید، بلکه باید به اکسسوری ها و سایر وسایل اتاق نیز توجه داشت.

ست فرش آبی گرد و خاکی و مبل طوسی

3- فرش صورتی چرک با مبل طوسی

انتخاب بعدی که می تواند در کنار مبل طوسی استفاده شود و فضایی گرم و دلنشین را بوجود آورد، فرش صورتی چرک است. بهتر است مانند تصویر علاوه بر فرش، برای کوسن مبل طوسی نیز از این رنگ همزمان استفاده کنید تا انسجام در اتاق بوجود آید. این ترکیب بسیار ملیح و جذاب است و برای اتاق های کوچک نیز می توان از آن استفاده کرد. این ترکیب برای رنگ مبل خانه های کوچک بسیار مناسب است.

فرش صورتی چرک با مبل طوسی
در تصویر زیر ترکیب فرش صورتی چرک با مبل طوسی تیره را می توانید مشاهده کنید که فضایی بسیار گرم و مدرن را بوجود آورده است. همان طور که مشاهده می کنید، در تابلوی روی دیوار و کوسن ها نیز این ترکیب تکرار شده است.

ست فرش صورتی چرک با مبل طوسی

4- مبل طوسی با فرش سفید

برای ایجاد فضایی با دکوراسیون مینیمال می توانید فرش جلوی مبل طوسی روشن و تیره را سفید انتخاب کنید. تا حد امکان بهتر است کفپوش ها کرم و قهوه ای روشن انتخاب شوند تا گرمی آن فضا را دلنشین تر کند. علاوه براین، با اکسسوری های فلزی و چوبی نیز می توان جلوه اتاق را بهتر کرد.

مبل طوسی با فرش سفید
اگر مبلمان راحتی طوسی را در اتاق نشیمن استفاده می کنید، می توانید از فرش های مخملی با بافت های بلند و درشت استفاده کنید. این ترکیب گرمی و لطافت خاصی به اتاق می دهد و با چند اکسسوری یا گلدان صورتی می توان به نتیجه بی نظیری دست پیدا کرد. در تصویر زیر در کنار ترکیب فرش سفید و مبل طوسی از نور گرم روی دیوار، گلدان با گل های صورتی استفاده شده و به همین دلیل فضا مدرن و گرم جلوه می کند.

مبل طوسی با فرش سفید

5- ست فرش نارنجی و مبل طوسی تیره و روشن

پیشنهاد بعدی برای سوال مبل طوسی با چه فرشی ست میشه، نارنجی است! فرش هایی که در بافت آنها ترکیب نارنجی و خاکستری به کار رفته در کنار مبل طوسی جلوه فوق العاده ای دارند. برای جلوه بهتر، کافیست کوسن ها نیز از همین ترکیب انتخاب شوند.

ست فرش نارنجی و مبل طوسی تیره و روشن
نمونه دیگری از ترکیب فرش نارنجی و مبل طوسی تیره را در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید. دقت کنید که تابلوهای روی دیوار چقدر هنرمندانه با مبل و فرش ست شده اند و انسجام بسیار خوبی در اتاق بوجود آورده اند! با همین جزئیات کوچک می توان طراحی دکوراسیون منزل را فوق العاده حرفه ای انجام داد.

ست فرش نارنجی و مبل طوسی تیره

6- فرش قهوه ای مایل به زرد و مبل طوسی

استفاده از فرش قهوه ای مایل به زرد در کنار کفپوش های چوبی، میزهای پایه فلزی با رویه چوبی چیزی نیست که براحتی بتوان از آن چشم پوشی کرد!

فرش قهوه ای مایل به زرد و مبلمان طوسی

فرش های ساده تک رنگ در چند سال اخیر به شدت ترند شده اند و فضا را مدرن و مینیمال نشان می دهند. نمونه ای از فرش تک رنگ قهوه ای با مبل طوسی را در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید.

فرش قهوه ای مایل به زرد و مبل طوسی

7- ست فرش قهوه ای و مبل طوسی

ست فرش قهوه ای و مبل طوسی

ترکیب فرش قهوه ای و مبل طوسی

8- ست فرش بژ و مبل طوسی روشن و تیره

ست فرش بژ و مبل طوسی روشن

ست فرش بژ و مبل طوسی

9- فرش آبی آسمانی و مبل طوسی روشن

فرش آبی آسمانی و مبل طوسی روشن

10- ست فرش آجری و مبل طوسی

ست فرش آجری و مبل طوسی

ست فرش آجری و مبل طوسی

11- فرش کرم و مبل طوسی

فرش کرم و مبل طوسی

فرش کرم و مبل طوسی

12- ست فرش سیاه و مبل طوسی روشن و تیره

ترکیب فرش سیاه و مبل طوسی

ست فرش سیاه و مبل طوسی

13- ست فرش سبز سیج و مبل طوسی

ترکیب فرش سبز سیج و مبل طوسی

ست فرش سبز سیج و مبل طوسی

14- ست فرش آبی تیره و مبل طوسی

ترکیب فرش آبی تیره و مبل طوسی

ست فرش آبی تیره و مبل طوسی

15- ست فرش بنفش و مبل طوسی

ترکیب فرش بنفش و مبل طوسی

ست فرش بنفش و مبل طوسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا