تبلیغات

7 مدل از بهترین جاکفشی های مدرن

جاکفشی از لوازم ضروری هر دکوراسیون و منزلی است که نباید آن را نادیده گرفت و در زمان انتخاب مدل جاکفشی و جالباسی و یا خرید جاکفشی باید نگاهی دقیق تر به دکوراسیون خود بیندازیم.با توجه به زندگی امروزه اکثر خانه ها سبک مدرن را در دکوراسیون خود پیش گرفته اند. به همین دلیل ما در دکونیوز به معرفی 7 مدل از جاکفشی مدرن و زیبا می پردازیم.

جاکفشی مدرن نیمکتی

جاکفشی مدرن نیمکتی

با توجه به فضای خانه ها امروزی و کم بودن متراژ منازل باید فضای جاکفشی خود را تا حد امکان با ایده های نو کاهش دهیم یکی از این موارد جاکفشی نیمکتی است جاکفشی نشیمن دار فضای کمی را اشغال می کند و با توجه به نشیمن آن زمان پا کردن کفش و کتانی را راحت تر می کند.

جاکفشی و جالباسی بزرگ

جاکفشی و جالباسی بزرگ

اگر خانواده ای پرجمعیت دارید و یا فضای خانه بزرگی دارید بدون شک جاکفشی های کوچک نیاز شما را برآورده نمیکند..پس شما باید از جاکفشی های مدرن و بزرگ استفاده کنید.گول ظاهری این جاکفشی ها را نخورید وزن این مدل جاکفشی ها MDF چیزی بین 50 تا 70 کیلوگرم است.

جاکفشی مدرن مینیمال

جاکفشی مدرن مینیمال

جاکفشی های مینیمال همانطور که مشخص است طرحی ساده اما بسیار زیبا و جذاب دارند و اکثر این جاکفشی ها از ام دی اف است. همچنین این جاکفشی ها با جنس لترون و نئوپان هم یافت می شود که توصیه به استفاده از آن نمی کنیم.

جاکفشی 4 طبقه مدل proctor ville کشودار

جاکفشی 4 طبقه مدل proctor ville کشودار

این جاکفشی با توجه فرم دستگیره جدیدی که دارد در دسته جاکفشی مدرن قرار میگیرد. این دستگیره ها به جای پیج شدن از پشت دور درب می چرخند.

جاکفشی مدرن 12 جفتی مدل Langston

جاکفشی مدرن 12 جفتی مدل Langston

این جاکفشی با توجه به فرم ساده و جذاب خود با هر سبک از دکوراسیونی تطابق پیدا میکند.همچنین از نظر اقتصادی نسبت به دیگر جاکفشی ها گزینه بسیار مناسبی است.

جاکفشی ام دی اف مدرن مدل S.H.J6

جاکفشی ام دی اف مدرن مدل S.H.J6

جاکفشی ام دی اف SHJ 6 با پایه های چوبی و با ظاهری جدید و مدرن است که میتوان طبقات آن را بر اساس نیاز شخصی سازی کرد و برای بوت های بلند قابل استفاده است.

جاکفشی 15 جفتی مدل Mid-Century

جاکفشی 15 جفتی مدل Mid-Century

جاکفشی Mid-Century هم ظاهری جدید و شیک در دنیای جاکفشی ها دارد که در 5 طبقه است و در پشت درب این جاکفشی به راحتی 10 جفت کفش قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا