تبلیغات

فروشگاه صنایع چوبی نصر؛ برند برتر تولید مصنوعات چوبی

برند نصر با بیش از ۵ سال تجربه درخشان در زمینه تولید مصنوعات چوبی، فروش اینترنتی محصولات خود را نیز در راستای حمایت از تولید و افزایش فرصت های شغلی مد نظر دارد. در این فروشگاه اینترنتی (به آدرس nasrwood.com) بیش از ۵۰ تنوع در طرح و ظاهر برای محصولات در نظر گرفته شده است.

محصولات اصلی nasrwood.com:

تخت سنتی: تخت های سنتی برای راه اندازی یک کافه یا راحتی افراد در باغ و حیاط خانه، ایده بسیار جالبی به شمار می آید. انواع تخت های سنتی نصر در ۵ اندازه و ۴ رنگ مختلف روانه بازار می شوند.

تخت سنتی صنایع چوب نصر

صندلی راک: صندلی راک یکی از زیباترین تولیدات مصنوعات چوبی نصر است. این نوع صندلی بخاطر راحتی و تحرک طرفداران زیادی دارد. شما می توانید این محصول را در ۵ رنگ مختلف خریداری کنید.

صندلی راک صنایع چوب نصر

مبلمان چوبی: مصنوعات چوبی نصر گام بلندی در زمینه تولید مبلمان چوبی برداشته است. امروزه با توجه به قیمت بالای مبلمان کلاسیک، خرید یک ست مبلمان چوبی به همراه میز مقرون به صرفه خواهد بود.

مبلمان چوبی صنایع چوبی نصر

درباره برند نصر بیشتر بدانید:

با توجه به گسترش باغ ها و کافه رستوران ها، فعالیت صنایع چوب نصر با تولید تخت های ساده (بدون شبکه های سی ان سی) در سال ۱۳۹۴ آغار گردید. در سال ۱۳۹۵ با تجهیز کارگاه به ماشین آلات سی ان سی (CNC) و الهام گرفتن از صنایع دستی اصفهان، زمینه برای تولید تخت های سنتی به شکل شبکه ای یا اصطلاحا گره چینی فراهم شد. پس از آن در سال ۱۳۹۶ به دلیل نیاز بازار و افزایش تمایل مشتری به استفاده از محصولات کلاسیک و سنتی در منزل، گروه محصول مبلمان سنتی خانگی و صندلی راک (مادربزرگ) را به سبد محصولات خود اضافه نمودیم. اکنون با افزایش ظرفیت تولید وگسترش زمین کارگاه به مساحت ۱۲۰۰ متر و ایجاد فروشگاه اینترنتی ، توانسته ایم محصولات خود را در سطح کشور ارائه دهیم .

اهداف بلند مدت برند نصر

هدف اصلی اين سرمايه‌گذاری گسترده، افزايش كيفيت محصول، ارتقای توانايی طراحی محصولات منحصر به فرد و كاهش قيمت تمام شده با رويکرد جلب رضايت بيشتر مشتريان است. تفاوتهای اصلی صنایع چوب نصر و ساير رقبا را مي‌توان در قالب موارد زير بيان نمود:

  •  رويکرد این مجموعه جهت تامين نياز بازار ، بهره گيری از تجهيزات مدرن بوده و در تمامی ارکان سازمان رويکرد توليد صنعتي مورد نظر قرار گرفته است.
  • جلب رضايت مشتريان، افزايش ميزان رضايت مندی آن ها با افزايش کيفيت محصول، همواره يکی از آرمان های صنایع چوب نصر بوده است.
  • افزايش کيفيت و راحتی محصولات فعلی با بهره گيری از نظرات ارزشمند مشتريان و مشاورين زبده به عنوان يکی از فعاليت های اصلی واحد طراحی صنایع چوب نصر در نظر گرفته شده است.

برای خرید محصولات نصر می توانید به نشانی nasrwood.com مراجعه کنید. تمامی خدمات برند نصر از طریق همین آدرس ارائه می شود و ثبت سفارش ها تنها به صورت آنلاین انجام می پذیرد. شما می توانید برای مشاوره بیشتر با شماره ۳۳۶۹۱۹۱۲ با پیش شماره 031 تماس بگیرید.

** متن تبلیغاتی بوده و تیم تحریریه مجله دکوراسیون دکونیوز در تهیه آن نقشی نداشته و سلب اختیار میکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا