طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمامطراحی دکوراسیون داخلی

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری سرویس بهداشتی+40 مدل و طرح

انتخاب کاغذ دیواری سرویس بهداشتی یکی از بهترین گزینه ها در بین دیوارپوش ها برای تغییرات در حمام و دستشویی می باشد. اگر تمایل دارید تغییر اساسی با کمترین خرابکاری و هزینه در سرویس بهداشتی داشته باشید، می توانید بر اساس ابعاد، میزان نور و سبک معماری و یک انتخاب درست و اصولی از بین کاغذ دیواری های مخصوص حمام داشته باشید. این کاغذ دیواری ها دارای انواع وینیل، فایبرگلاس، پی وی سی و پلی وینیل می باشند و رطوبت را جذب نکرده و به راحتی می توان آنها را روی کاشی و سرامیک چسباند. در این بخش از مطالب دکوراسیون سرویس بهداشتی دکونیوز راهنمای انتخاب کاغذ دیواری برای سرویس بهداشتی و نکاتی که باید در این زمینه بدانید را به همراه عکس و مدل ارائه خواهیم داد.

مدل کاغذ دیواری سرویس بهداشتی

استفاده از کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی

ما به شما پیشنهاد می کنیم که از کاغذ دیواری به صورت یک ترکیب در کنار کاشی و سرامیک استفاده کنید و نیمه ی بالایی دیوارها را با آن بپوشانید. اگر نیمه ی پایینی کاشی های ساده و بدون طرح دارد می توانید متناسب با رنگ آن کاغذ دیواری را طرح دار انتخاب کنید. اگر کاشی ها طرح دار هستند حتما از مدل های ساده کاغذ دیواری با رنگ های خنثی نصب کنید. استفاده از ترکیب رنگ و طرح ها در دکوراسیون داخلی تاثیر فوق العاده ای خواهد داشت؛ به شرط آنکه اصول و قوانین در آن رعایت شده باشند.

  کلیدی ترین نکات و اصول طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

عکس کاغذ دیواری سرویس بهداشتی

کاغذ دیواری برای سرویس بهداشتی های بزرگ

در یک سرویس بهداشتی بزرگ شما می توانید بر حسب سلیقه و با توجه به سبک دکوراسیون داخلی یک کاغذ دیواری زیبا انتخاب کنید. استفاده از رنگ های تیره در یک حمام بزرگ در کنار اکسسوری ها و شیرآلات طلایی و نقره ای جلوه و زیبایی منحصر به فردی خواهد داشت. شما همچنین هیچ محدودیتی از بین طرح ها نداشته و به راحتی می توانید یک طرح شلوغ و دلخواهتان را در نظر بگیرید.

کاغذ دیواری سرویس بهداشتی بزرگ

مدل کاغذ دیواری برای سرویس بهداشتی بزرگ

انتخاب کاغذ دیواری برای سرویس بهداشتی کوچک

اگر محیط سرویس بهداشتی شما کوچک است باید از یک رنگ خنثی و یا روشن استفاده کنید.اگر تمایل دارید که کاغذ دیواری طرح دار باشد، خلوت ترین طرح ها را در نظر بگیرید. یکی از بهترین انتخاب ها برای این قبیل محیط ها استفاده از کاغذ دیواری با طرح های خلوت و افقی می باشد.

مدل کاغذ دیواری سرویس بهداشتی کوچک

کاغذ دیواری در حمام با سقف کوتاه

اگر سرویس بهداشتی شما سقفی به نسبت کوتاه دارد می توانید کاغذ دیواری را انتخاب کنید که دارای خطوط عمودی باشند. خطوط عمودی ارتفاع را بیشتر از واقعیت نشان می دهند.

مدل کاغذ دیواری سرویس بهداشتی سقف کوتاه

انتخاب کاغذ دیواری با خطوط مورب برای حمام

یکی از مهم ترین نکات در سرویس بهداشتی باریک توجه به نوع خطوط روی دیوار و سایر بخش ها می باشد. به عنوان مثال، انتخاب کاغذ دیواری با خطوط مورب که با کف زاویه 90 درجه نداشته باشند یکی از بهترین گزینه ها می باشد. این خطوط باعث می شوند حمام هم از نظر عرض و هم از نظر طول بزرگتر به نظر برسد.

  26 مدل طراحی دکوراسیون اتاق کودک دخترانه

مدل کاغذ دیواری سرویس بهداشتی کوچک

کاغذ دیواری هایی با طرح کاشی برای سرویس بهداشتی

این کاغذ دیواری از زیباترین مدل ها برای سرویس بهداشتی می باشد زیرا طرح های کاشی می تواند با هر نوع دکوراسیون ست شده و به فضای جلوه و زیبایی بی نظیری ببخشد. تصور یک دیواری که نیمی از آن با کاشی های ساده پوشیده شده و نیمه ی دیگر آن را این کاغذ دیواری در بر بگیرد هیجان انگیز و غیر قابل وصف خواهد بود.

مدل کاغذ دیواری سرویس بهداشتی طرح کاشی

انتخاب کاغذ دیواری حمام با طرح های فانتزی

طرح های فانتزی می توانند به حمام جذابیت داده و اگر شما فرزندی دارید که برای حمام رفتن باید با ترفند او را راضی کنید این کاغذ دیواری ها کار شما را راحت تر خواهد کرد. طرح های فانتزی تنوع بسیاری دارند و می توانند هر نوع سلیقه ای را راضی نگه دارند.

مدل کاغذ دیواری سرویس بهداشتی طرح فانتزی

طرح کاغذ دیواری حیوانات برای حمام

مدل کاغذ دیواری با طرح چوب برای سرویس بهداشتی

طرح چوب به عنوان عنصری از طبیعت در هر قسمتی از دکوراسیون داخلی منزل می تواند جلوه ای زیبا داشته و گرمی و آرامش را به فضا القا کند. کاغذ دیواری هایی که طرح و نقش چوبی دارند در کنار سرامیک های به رنگ روشن در کف بسیار زیبا خواهد بود و یک حمام لاکچری و شیک برای شما خواهد ساخت. این حمام رویایی می تواند با اکسسوری هایی به رنگ چوب و یا سفید دیزاین شده و زیبایی صد چندان به خود بگیرد.

مدل کاغذ دیواری طرح چوب برای سرویس بهداشتی

مدل کاغذ دیواری طرح چوب برای حمام

انتخاب کاغذ دیواری با طرح های شلوغ برای سرویس بهداشتی

اگر به طرح های شلوغ روی دیوار علاقه دارید، لازم است چیدمان را به صورت مینیمال انجام دهید و از رنگ های تیره کمترین استفاده را بکنید. برای یک حمام که کاغذ دیواری هایش پر نقش و نگار هستند احتیاج به نور بسیار زیاد دارید؛ بهتر است این انتخاب برای حمامی باشد که نور طبیعی زیادی داشته و از نورگیرهای بزرگی بهره می برد.

  بهترین رنگ سرامیک برای آشپزخانه (جدیدترین رنگ کاشی مناسب آشپزخانه)

کاغذ دیواری با طرح شلوغ برای حمام

کاغذ دیواری با رنگ های بهاری برای حمام و توالت

سرویس بهداشتی به عنوان قسمتی از منزل که همواره باید باعث شادابی و طراوت شود را می توان با کاغذ دیواری هایی که به رنگ و طرح گل های بهاری است پوشاند. با این انتخاب خاص می توانید بهار را به عنوان تنها فصل جاری در این فضا قرار دهید. یک حمام بهاری می تواند حس پاکیزگی و شادابی را به افرادی که از آن استفاده می کنند هدیه دهد و آرامشی زیبا در بر داشته باشد.

کاغذ دیواری با رنگ های بهاری برای حمام

مدل کاغذ دیواری با رنگ های بهاری برای حمام

کاغذ دیواری سه بعدی برای سرویس بهداشتی

خوشبختانه در بین کاغذ دیواری های ضد آب و قابل شستشو طرح های سه بعدی نیز موجود می باشد. این طرح ها مناسب سرویس بهداشتی با هر نوع ابعادی می باشد و برای فضاهای کوچک باید به رنگ های روشن آن توجه بیشتر داشته باشید.

کاغذ دیواری سه بعدی برای سرویس بهداشتی

مدل کاغذ دیواری سرویس بهداشتی

کاغذ دیواری این امکان را به شما می دهد که با صرف هزینه های بسیار کمتر فضایی زیبا و شیک داشته باشید. ایده هایی که در این تصاویر می بینید می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب کاغذ دیواری سرویس بهداشتی شما باشد.

کاغذ دیواری لوکس برای حمام

مدل کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی

مدل کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی ساده

عکس مدل کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی

عکس کاغذ دیواری برای سرویس بهداشتی

عکس عکس کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی

کاغذ دیواری برای سرویس بهداشتی ساده

عکس کاغذ دیواری بهاری برای سرویس بهداشتی

کاغذ دیواری شیک در سرویس بهداشتی

کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی

عکس کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی

کاغذ دیواری شلوغ در سرویس بهداشتی

طرح کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی

عکس استفاده از کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی

استفاده از کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی

مدل استفاده از کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی

استفاده از کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی

راهنمای استفاده از کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی

راهنمای استفاده از کاغذ دیواری در حمام

مدل کاغذ دیواری حمام

عکس کاغذ دیواری حمام

مدل کاغذ دیواری حمام شیک

مدل کاغذ دیواری حمام لوکس

مدل کاغذ دیواری شیک برای حمام

کاغذ دیواری در حمام

عکس مدل کاغذ دیواری برای حمام

مدل کاغذ دیواری توالت

مدل کاغذ دیواری دستشویی

مدل کاغذ دیواری حمام لوکس

 

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا