مبلمان و سرویس چوب

کوسن برای مبل راحتی + 30 ایده چیدمان و مدل کوسن مبل راحتی

استفاده از کوسن برای مبل راحتی دو علت دارد، اول اینکه به عنوان اکسسوری بر روی مبل جلوه و زیبایی بیشتری در محیط بوجود بیاورد. دومین و مهم ترین دلیل اینکه مبل ها به جای راحت تری برای نشستن تبدیل شده تا در زمان تماشای تلویزیون، مطالعه، استراحت و معاشرت با خانواده و مهمان ها در راحتی و آرامش باشید. در انتخاب این کوسن ها باید به فاکتورهای مهمی از قبیل مدل، اندازه، رنگ، جنس و طرح پارچه های به کار رفته در آنها توجه شود تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. در این بخش از مطالب مبلمان دکونیوز جدیدترین عکس و مدل کوسن مبل راحتی در رنگ های مختلف را ارائه خواهیم داد.

کوسن مناسب مبل راحتی

پارچه کوسن مبل راحتی

یکی از مهم ترین مواردی که باید در انتخاب کوسن مد نظر قرار داد، پارچه به کار رفته برای روکش آنها می باشد. بر همین اساس بهترین جنس پارچه برای روکش کوسن مبل های راحتی می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

کوسن نخی برای مبل راحتی

یکی از بهترین پارچه ها برای کوسن مبل های راحتی، پارچه های نخی هستند. الیاف طبیعی علاوه بر اینکه از قیمت مناسبی برخوردار هستند، تنوع بسیاری در رنگ و طرح داشته و مقاومت بالایی در برابر شستشو و استفاده دارند. پارچه های نخی به اندازه کافی لطافت و نرمی داشته و در هنگام استفاده حس خوبی را منتقل می کنند.

کوسن نخی مبل راحتی

50 مدل کوسن برای تخت خواب رو از دست ندین!

کوسن بافتنی و مکرومه برای مبلمان راحتی

برای منازلی که از سبک بوهو پیروی می کنند، کوسن های مکرومه و بافت انتخاب مناسبی می باشند. این کوسن ها را می توان به صورت تک رنگ یا رنگارنگ تهیه کرد. البته رنگارنگ از آرامش و زیبایی بیشتری برخوردار می باشد. شال مبل را از رنگ هایی که با کوسن کاملا همخوانی داشته باشد، انتخاب کنید.

کوسن بافتنی و مکرومه برای مبلمان راحتی

کوسن خزدار

کوسن خزدار انتخاب بسیار مناسبی برای تبدیل مبل های راحتی به جایی بسیار گرم و صمیمی برای نشستن هستند. خز شستشوی راحتی داشته و جای لک روی آن باقی نمی ماند. این کوسن تنوع رنگی زیادی نیز داشته و متناسب با دکوراسیون و مبلمان می توان یک رنگ زیبا را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار داد.

کوسن خز برای مبلمان راحتی

45 مدل چیدمان کوسن روی مبل

مدل کوسن برای مبل راحتی

کوسن ها از نظر شکل و مدل باید طوری طراحی شوند که راحتی و آرامش بیشتری را در زمان نشستن و استراحت به افراد منتقل کنند. همچنین باید از الیافی پر شده باشند که به اندازه کافی حجیم و قابل انعطاف باشند.

کوسن مستطیلی

استفاده از کوسن مستطیلی برای ایجاد خطای دید و بیشتر نشان دادن طول مبل می باشد. این کوسن را زمانی استفاده کنید که می خواهید مبلمان در معرض دید بوده و نقطه کانونی منزلتان باشد. در زمان استراحت این کوسن بیشتر برای لم دادن مناسب است و به خاطر ابعاد بزرگتری که دارد نمی توان در دست گرفت. سایز استاندارد برای کوسن مستطیلی 35*55 می باشد

کوسن مستطبلی برای مبل راحتی

کوسن برای مبل چرم چی بخریم؟

کوسن مربع

این کوسن ها مناسب برای گرفتن در دست یا تکیه دادن می باشند. کوسن های مربعی در دو سایز استاندارد 40*40 و 60*60 بوده که با توجه به مبل باید اندازه ی متناسب را انتخاب کرد.

کوسن مربع برای مبل راحتی

کوسن گرد

یکی از پرطرفدارترین کوسن ها، کوسن گرد است. این کوسن در انواع ساده و چین دار در بازار موجود می باشد. کوسن گرد به خاطر شکل ظاهری و دارای انحنا بودن آرامش را به محیط تزریق می کند. قطر استاندارد در این مدل کوسن 35 سانتیمتر می باشد.

کوسن گرد مبل راحتی

کوسن استوانه ای

این کوسن ها شکلی نوستالژیک داشته، به همین دلیل محبوب افراد زیادی می باشد. کوسن استوانه ای فقط مناسب تزیین مبل بوده و برای تکیه دادن یا در دست گرفتن مناسب نمی باشد. اندازه استاندارد برای این مدل کوسن قطر 20 تا 30 سانتیمتر و طول 40 تا 60 سانتیمتر می باشد.

مبل راحتی با کوسن استوانه ای

اندازه کوسن مبل راحتی

اندازه کوسن مبل راحتی و ابعادی که برای آنها در نظر گرفته میشود بر اساس شکل و مدل آنها متفاوت است. به عنوان مثال، همان طور که اشاره شد، برای کوسن های مربعی شکل 40*40 و 60*60، کوسن مستطیلی 35*55، کوسن گرد قطر 35 سانتیمتر و کوسن های استوانه ای قطر 20 تا 30 و طول 40 تا 60 استاندارد می باشد. به این نکته توجه داشته باشید که کوسن ها در هر اندازه ای و متناسب با خواسته و سلیقه تولید میشود و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

اندازه کوسن مبل راحتی

کوسن برای مبل کرم چه رنگی بخریم؟

کوسن جدید برای مبل راحتی

اگر به دنبال کوسن جدید هستید، کوسن های فانتزی می توانند گزینه ای برای شما باشند. این مدل کوسن معمولا از لطافت و زیبایی بسیار زیادی برخوردار می باشد و بیشتر جنبه ی تزیین داشته و مبل ها را تبدیل به فضایی دنج و در معرض دید می کنند. این کوسن به منزل فضایی لطیف و دخترانه می دهد و ذوق و هیجان را به محیط تزریق می کند.

کوسن جدید برای مبل راحتی

کوسن های طرح دار

برای منازلی که سبک دکوراسیون سنتی و کلاسیک دارند، این کوسن انتخابی درست می باشد. افرادی که می خواهند به منزلشان هیجان و رنگ را تزریق کنند، از طریق کوسن های طرح دار می توانند به این هدفشان برسند.

کوسن های طرح دار برای مبلمان راحتی

کوسن گلدوزی

از انواع کوسن برای مبل راحتی که مناسب برای منازلی به سبک رنگارنگ و سنتی می باشند می توان به کوسن های گلدوزی اشاره کرد. این کوسن ها اگر به اندازه ی کافی نرم باشند، با تصاویری از گل و طبیعت راحتی و آرامش را با خود به همراه دارند.

مدل کوسن گلدوزی مبل راحتی

کوسن پته دوزی

دوست داران هنر و کسانی که منازلی به سبک و چیدمان هنری دارند، از این کوسن زیبا غافل نشوند. این کوسن ها با طرح و رنگ های بسیار، زیبایی و طراوت را به روح منزل شما تزریق می کنند.

کوسن برای مبل راحتی + 30 ایده چیدمان و مدل کوسن مبل راحتی

کوسن تکه دوزی

یکی دیگر از کوسن هایی که مناسب منازلی به سبک هنری، سنتی و کلاسیک می باشد کوسن های تکه دوزی هستند. این کوسن ها نیز به خاطر جریان روح هنر در وجودشان زیبایی و شوق به همراه داشته و یک تزیین بی عیب و نقص برای منزل به شمار می روند.

کوسن تکه دوزی

رنگ کوسن مبل راحتی

برای انتخاب رنگ کوسن باید به چند فاکتور توجه کنید:

  • کوسن هایی انتخاب کنید که از لحاظ رنگ با مبل همخوانی داشته باشد.
  • فضای سرد و کسالت بار مبل ها را متعادل کرده یا گرما و صمیمیت را تزریق کند.
  • اگر می خواهید بقیه قسمت های منزل در معرض دید بیشتری باشد، کوسن ها را کاملا همرنگ یا با تفاوت بسیار کمی از مبلمان انتخاب کنید.
  • اگر تصمیم دارید مبل هایتان را در معرض دید قرار دهید از رنگ های متضاد و درخشان کوسن تهیه کنید.

جدیدترین مدل و عکس کوسن برای مبل راحتی

عکس کوسن برای مبل راحتی

کوسن ساده مبل راحتی

کوسن طرح دار برای مبل راحتی جدید

کوسن ساده مبل راحتی

مدا کوسن برای مبل راحتی شیک

انواع مدل کوسن مبل راحتی

 مدلهای کوسن مبل راحتی

جدیدترین کوسن مبل راحتی

جدیدترین مدل کوسن مبل راحتی

مبل راحتی با کوسن مخمل

مبل راحتی با کوسن

 کوسن مبل راحتی تزئینی

چیدمان کوسن روی مبل راحتی

مبل راحتی با کوسن رنگی

کوسن مبل راحتی شیک

طرح کوسن مبل راحتی

طرح کوسن مبل راحتی شیک

 

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. راهنمایی و عکس ها عالی بودن. کوسن برای مبل راحتی باید گرم و نرم باشه و رنگی رنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا