مبلمان و سرویس چوب

کوسن برای تخت خواب + 50 مدل و ایده چیدمان کوسن تختخواب

کوسن برای تخت خواب یک اکسسوری کم هزینه و کاربردی است که علاوه بر زیبایی، تختخواب شما را به جایی دنج و راحت برای خواب و استراحت تبدیل می کند. به همان اندازه که تخت بدون کوسن خالی است، با تعداد زیاد کوسن نیز نامرتب و شلوغ به نظر می رسد، پس حواستان به تعداد کوسن ها باشد. اگر اتاق خواب کوچکی دارید کوسن های بزرگ انتخابی اشتباه هستند و باید از مدل های کوچک، ساده و تک رنگ استفاده کرده و به دو تا سه کوسن کفایت کنید. اگر به دنبال این هستید تا فضایی فوق العاده زیبا و دنج در اتاق خواب داشته باشید، در ادامه با این بخش از مطالب مبلمان و سرویس چوب دکونیوز همراه باشید. جدیدترین انواع مدل کوسن برای تخت خواب، سایز و ابعاد کوسن تخت را در ادامه ارائه خواهیم داد.

انواع مدل کوسن برای تخت خواب

مدل کوسن برای تخت خواب

یکی از مهم ترین فاکتورها در انتخاب کوسن تختخواب، شکل و نوع آن است. شکل مستطیلی بهترین نوع است، اما محدودیتی هم برای مدل های فانتزی ندارید. اگر فضای مینیمال را برای دکوراسیون اتاق خواب دوست دارید، دو کوسن استوانه ای را در دو طرف تخت قرار دهید. کوسن های فانتزی نیز می توانند شادی و هیجان خوبی را به اتاق خوابتان بدهند.

انواع مدل کوسن فانتزی برای تخت خواب

سایز کوسن تخت خواب

کوسن ها معمولا در سه سایز 50.65 و 50.90 و65.65 هستند. از آنجا که کوسن ها تنها به هدف تزیین تختخواب مورد استفاده قرار نمی گیرند و در زمان خواب و استراحت نیز کاربرد دارند، به همین دلیل باید سایزی را انتخاب کنید با بدن سازگار باشد.

سایز کوسن تختخواب

45 مدل چیدمان کوسن روی مبل را از دست ندهید!

انواع کوسن برای تخت خواب

با توجه به سبک دکوراسیون اتاق خواب و نحوه چیدمان سایر وسایل، نوع تخت خواب و رنگ بندی آن می توانید در نهایت بهترین کوسن را انتخاب کنید. از بهترین انواع کوسن ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

کوسن های رنگی برای تختخواب

اگر اتاق خوابتان با رنگ های خنثی پر شده است و نیازمند تزریق رنگ برای رفع کسالت باری آن هستید، از ترکیب چند کوسن رنگی در کنار یکدیگر استفاده کرده و زیبایی و لطافت را به محیط اتاقتان وارد کنید.

کوسن های رنگی برای تختخواب

بهترین ترکیب رنگ کوسن مبل سرمه ای را از دست ندهید!

کوسن سفید برای تختخواب

برای اتاق خواب های با سبک مینیمال و خلوت، کوسن های سفید بهترین انتخاب هستند. سه کوسن سفید را در نظر بگیرید که به متکاها تکیه زده و یکی از آنها را در وسط قرار دهید تا آرامش و ظرافت را به خوبی مشاهده کنید.

کوسن سفید برای تختخواب

کوسن برای تخت بچه

برای تخت بچه ها کوسن فانتزی کودک با شکل میوه ها و حیوانات یک انتخاب عالی هستند. رنگ های پر هیجان را انتخاب نکنید، تا کودک خواب راحتی داشته باشد. کوسن های آبی و نرم یا سفید و سبز روشن می توانند بهترین گزینه کوسن برای تخت بچه باشند. اتاق کودکان سرشار از رنگ های شاد و زیبا است اما معمولا از یک رنگ زمینه ی اصلی برخوردار می باشد. این رنگ زمینه می تواند بهترین رنگ کوسن برای تخت آنها در نظر گرفته شود. کوسن های نرم و فانتزی علاوه بر اینکه زیبایی تخت را تضمین می کنند، به عنوان یک اکسسوری مهم در زیباتر کردن اتاق کودک موثر می باشند. تعداد کوسن اتاق کودکان را دو تا چهار عدد در نظر بگیرید تا در مرتب کردن آن با سختی و مشکل مواجه نشوید.

کوسن برای تخت بچه

برای مشاهده انواع کوسن مبل قهوه ای کلیک کنید.

کوسن برای تخت سنتی

برای اتاق خواب هایی که از سبک دکوراسیون سنتی پیروی می کنند، بهترین گزینه کوسن های گلدوزی و گل دار هستند. کوسن های نرم و گلدوزی شده مزارع پر گل را به مهمانی اتاق خواب شما می آورد تا در زمان استراحت از لطافت آنها لذت ببرید. این کوسن ها زیبایی اتاق شما را دو چندان می کنند.

کوسن برای تخت سنتی

کوسن مخمل برای تخت خواب

اتاق خوابی که یک فضای رسمی و کلاسیک داشته و به اندازه ی کافی بزرگ است، جای مناسبی برای استفاده از کوسن های مخمل با رنگ های تیره می باشد.

کوسن با طرح های هندسی برای تخت خواب

کوسن هایی با طرح های هندسی، سبک مدرن را یادآوری می کنند و برای اتاق خواب هایی که پیرو مدرنیته می باشند، مناسب هستند.

کوسن با طرح های هندسی برای تخت خواب

قوانین چیدمان کوسن روی تخت خواب

در چیدمان کوسن ها فاکتورهای متعددی وجود دارند که باید مد نظر قرار گیرد. مدل تخت و نوع تاج و شکل و ابعاد آن همگی می توانند به شما کمک کنند تا کوسن ها را به زیباترین شکل روی تخت قرار دهید.

70 مدل و رنگ بندی کوسن برای مبل طوسی را مشاهده کنید!

چیدمان کوسن برای تخت هایی با تاج و طرح

باید ارتفاع تاج تخت و نوع آن در نظر گرفته شود؛ اگر دارای تاج خاص و طرح دار است باید کوسن ها را طوری قرار دهید که طرح و نقش ها را در پشت خود پنهان نسازد.

کوسن برای تخت خواب + 50 مدل و ایده چیدمان کوسن تختخواب

چیدمان کوسن به سبک مدرن

اگر می خواهید چیدمانی جذاب و آرام داشته باشید و سبک مدرن را می پسندید، از اعداد فرد استفاده کنید. کوسن هایی در اشکال، رنگ، طرح و بافت های مختلف را به تعداد فرد سه یا پنج عدد با هم ترکیب کنید تا ظاهری مدرن تر داشته باشند و چیدمانی غیر یکنواخت داشته باشید.

چیدمان کوسن برای تخت های مدرن

یک چیدمان معمولی

یک جفت کوسن مربعی بزرگ را به عنوان پایه قراردهید، سپس بالش های خواب را اضافه کنید و سپس کوسن های کمی کوچکتر را به بالش های خواب تکیه دهید. این کوسن های نهایی بهتر است مستطیل شکل باشد.

چیدمان کوسن تخت

چطور کوسن برای مبل سبز انتخاب کنیم؟

چیدمان کوسن در اتاق لوکس

برای لوکس نشان دادن تختخواب کوسن های اروپایی را انتخاب کنید. این کوسن ها بسیار نرم بوده و سایزی بزرگتر از کوسن های دیگر دارند. کوسن های ساده یا طرح دار اروپایی را در یک چیدمان مخلوط به متکاها تکیه داده و برای اینکه حجم و شکل خاصی به آنها داده شود، قسمت بالا و وسط کوسن ها را به صورت فرو رفته به داخل فشار دهید.

کوسن تخت لوکس

چیدمانی برای تبدیل تخت به نقطه کانونی

دو کوسن همرنگ را در طرفین گذاشته و سپس دو کوسن با رنگ های متفاوت و اندازه ی کوچک تر را به آن تکیه داده و یک کوسن با رنگی خاص و کاملا متفاوت را در وسط قرار دهید. این کوسن تبدیل به نقطه ی کانونی شده و خودنمایی می کند. سعی کنید این رنگ را با پرده ها و پس زمینه ی فرش اتاق خواب ست کنید.

چیدمان کوسن روی تختخواب

بهترین تعداد کوسن

بهترین تعداد کوسن برای تخت یک نفره سه و برای تخت دو نفره شش تا هفت عدد می باشد. دقت کنید که استفاده بیش از اندازه از کوسن ها باعث میشود فضای اتاق بسیار شلوغ و خسته کننده شود.

تعداد کوسن روی تخت خواب

کوسن برای مبل کرم چه رنگی بخریم؟

جدیدترین مدل و عکس کوسن تخت خواب

مدل کوسن تخت

عکس کوسن فانتزی برای تخت خواب

کوسن تخت خواب ساده

مدل کوسن برای تخت خواب ساده

مدل کوسن برای تخت خواب شیک

مدل کوسن برای تخت خواب لوکس

مدل کوسن برای تخت خواب سلطنتی

عکس کوسن برای تخت خواب ساده

مدل کوسن شیک تخت خواب

عکس کوسن تخت خواب جدید

مدل جدید کوسن برای تخت بزرگسال

مدل جدید کوسن برای تختخواب بزرگسال

مدل کوسن ساده برای تخت خواب

کوسن برای تخت خواب سلطنتی

کوسن تختخواب مدرن

کوسن جدید تخت خواب شیک

کوسن رنگی تخت خواب

کوسن تخت خواب ساده

مدل کوسن تخت

کوسن مستطیلی تخت خواب

کوسن طرح سنتی تخت خواب

مدل کوسن شیک برای تخت والدین

مدل کوسن تخت دو نفره

مدل کوسن تخت خواب دو نفره

مدل کوسن تخت خواب دو نفره شیک

مدل کوسن تخت خواب دو نفره ساده

مدل کوسن تخت خواب دو نفره لوکس

مدل کوسن گلدار تخت خواب دو نفره

مدل کوسن ساده برای تخت خواب دو نفره

کوسن تخت سلطنتی شیک

مدل کوسن بنفش تخت خواب دو نفره

مدل کوسن فانتزی تخت خواب دو نفره

کوسن خز برای تخت خواب

نوشته های مشابه

‫10 نظرها

    1. استفاده از وسایل و اکسسوری های فانتزی محدودیت سنی نداره و با توجه به روحیه و سلیقه فرد میشه در تمام دوران زندگی استفاده بشن و قطعا برای تخت بزرگسالان هم میتونین از این مدل و طرح ها استفاده کنین

    1. کوسن ها از نظر شکا محدودیتی برا تخت ندارن ولی مستطیلی در زمان استراحت استفاده بیشتری داره

    1. کوسن های آبی و سفید و همچنین ترکیب این دو رنگ به صورت کوسن های طرح دار و راه راه سفیدآبی برای این تخت مناسب هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا