فرش، موکت، قالیچهمبلمان و سرویس چوب

مبل کرم با چه فرشی ست میشه؟ (14 ست مبل کرم و فرش)

یکی از سوالات پرتکرار در زمینه مبل و فرش این است که مبل کرم با چه فرشی ست میشه؟ با توجه به اینکه مبل کرم در دکوراسیون کاربرد زیادی دارد و سازگاری آن با نوع و رنگ بندی فرش اهمیت بالایی دارد، به همین دلیل قبل از خرید هر یک باید ست مناسب برای آنها انتخاب کرد. در این بخش از مطالب مبلمان دکونیوز به سوالاتی از قبیل چه رنگ فرشی به مبل کرم میاد؟ به مبل کرم چه رنگ قالی میاد و ست میشه و چطور مبل کرم قهوه ای را با فرش ست کنیم پاسخ خواهیم داد.

1- ست مبل کرم و فرش سبز آبی

یکی از انتخاب های بسیار زیبا در کنار مبل کرم رنگ، فرش سبز آبی یا آبی کله غازی است. این فرش به اتاق جنب و جوش خاصی می دهد و گرمای مبل زیبایی آن را صد چندان می کند. برای جلوه بهتر می توانید از میزهای کوچک قهوه ای، گلدان های بزرگ و کوچک و کوسن های ترکیب کرم و سبزآبی استفاده کنید. این ترکیب برای اتاق هایی که نور طبیعی خوبی دارند بسیار مناسب است و جلوه فوق العاده ای دارد.

ست مبل کرم و فرش سبز آبی
یکی دیگر از انتخاب های عالی برای ست کردن مبل کرم با فرش، استفاده از فرش های چند رنگ است. فرش با پرزهای کوتاه با رنگ بندی ترکیبی کرم، نسکافه ای و سبز آبی نیز برای این مبل انتخاب ایده آلی است. در این شرایط می توانید تابلوهایی نیز با همین ترکیب را روی دیوار نصب کنید تا انسجام در اتاق احساس شود. با رعایت این استاندارد می توان کرم بهترین رنگ مبل برای خانه های کوچک انتخاب کرد.

ست مبل کرم و فرش سبز آبی

کوسن برای مبل کرم چی بخریم؟

2- ست مبل کرم و فرش آبی تیره

اگر به دنبال ایجاد فضایی مدرن هستید، تضاد میان مبل رنگ کرم و فرش آبی تیره یا سرمه ای را از دست ندهید. فرش ترکیبی کرم و سرمه ای، میز با پایه های فلزی، نورهای خطی در سقف و خطوط عمودی روی دیوارها همگی فضا را بسیار حرفه ای می کنند. البته انتخاب اکسسوری و نوع نورپردازی را به شیوه های مختلفی می توانید انجام دهید و تصویر زیر فقط یک پیشنهاد برای ایده گرفتن است.

ست مبل کرم و فرش آبی تیره

3- ست مبل کرم و قالی صورتی چرک

از ترکیب مبل کرم رنگ با فرش صورتی چرک برای بسیاری از سبک های دکوراسیون داخلی می توانید استفاده کنید. به عنوان مثال اگر خانه ای با سبک روستیک دارید، این ترکیب رنگ برای مبل و فرش در کنار دیوار و سقف چوبی، شومینه سنگی، میزهای چوبی و قفسه های پر از کتاب فضایی بسیار آرامش بخش، شیک و دوست داشتنی را ایجاد می کند.

ست مبل کرم و قالی صورتی چرک
در تصوری زیر فرش گلدار ترکیب صورتی و کرم را می توانید مشاهده کنید که به خوبی با مبل کرم ست شده اند. برای نظم بیشتر در اتاق می توانید چند تابلو طرح دار مشابه با فرش را روی دیوار نصب کنید.

ست مبل کرم و قالی صورتی چرک طرح دار

بهترین روش های تمیز کردم مبل رنگ کرم

4- مبل کرم و فرش سبز زیتونی

برای طراحی خانه با دکوراسیون سبک مینیمال، ترکیب مبل کرم و فرش سبز زیتونی انتخاب ایده الی است. برای این سبک سعی کنید تا حد امکان فرش ها ساده و بدون طرح باشند تا فضا شلوغ نشود. دیوارهای طوسی، گلدان با گل های طبیعی و اکسسوری های چوبی و فلزی به زیباتر شدن این ترکیب کمک می کنند.

مبل کرم و فرش سبز زیتونی
مدل ست کردن مبل کرم با فرش سبز زیتونی در سبک دکوراسیون روستیک را در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید.

ست مبل کرم و فرش سبز زیتونی

5- مبل کرم و فرش خاکستری تیره

اگر به دنبال این هستید که مبل کرم با چه فرشی ست میشه، ما به شما رنگ خاکستری تیره را پیشنهاد می دهیم. این ترکیب تضاد بسیار حرفه ای را بوجود می آورد و انتخاب مناسبی برای خانه های مدرن به شمار می رود. البته دقت داشته باشید که اتاق به اندازه کافی از نور طبیعی برخوردار باشد، در غیر این صورت فضا تاریک و کوچک جلوه می کند.

مبل کرم و فرش خاکستری تیره
در تصویر زیر خانه با سبک دکوراسیون اسکاندیناوی را می توانید مشاهده کنید که در آن مبل کرم با فرش طوسی تیره به کار رفته است. برای زیباتر شدن اتاق لوستر خاکستری تیره استفاده شده است که به خوبی با فرش ست است.

ست مبل کرم و فرش خاکستری تیره

مبل طوسی با چه رنگ فرشی ست میشه؟

6- مبل کرم و فرش طوسی

ترکیب کرم و طوسی در دکوراسیون فوق العاده جذاب است و نمی توان براحتی از آن دل کند! با انتخاب فرش طوسی ساده می توانید اتاقی بسیار مرتب، مدرن و شیک داشت. در تصویر زیر نمونه اجرا شده ست مبل کرم با فرش طوسی را می توانید ببینید.

مبل کرم و فرش طوسی
در این ترکیب بهتر است تا حد امکان میزهای شیشه ای با پایه های فلزی و آباژورهای فلزی نقره ای یا بژ استفاده کنید.

ست مبل کرم و فرش طوسی

7- ست مبل کرم با قالی صورتی هلویی

گرمای دل انگیزی که ترکیب مبل کرم و فرش صورتی هلویی به همراه دارد چیزی نیست که بتوان از آن چشم پوشید. این ترکیب حس لطافت و گرمای زنانه را به همراه دارد و برای دکوراسیون اتاق دخترانه جوان می توانید از آن استفاده کنید.

ست مبل کرم با قالی صورتی هلویی
علاوه بر فرش های ساده، از مدل های طرح دار نیز می توانید در کنار مبلمان کرم رنگ استفاده کنید. در تصویر زیر تابلوی طرح دار پشت مبلمان نصب شده و باعث سازگاری بیشتر میان المان های موجود در اتاق شده است.

مبل کرم با قالی صورتی هلویی

مبل سبز یشمی با چه رنگی ست میشه؟

8- ست کردن مبل کرم با فرش سبز نعنایی

برای اتاق های کوچک استفاده از مبل کرم و قالی سبز نعنایی یکی از انتخاب های بسیار حرفه ای است. این ترکیب فضا را روشن، آرامش بخش نشان داده و حس طراوت را القا می کند.

ست کردن مبل کرم با فرش سبز نعنایی

9- مبل کرم و فرش آبی تیره صورتی

از این ترکیب رنگ می توانید برای اتاق های مدرن و مینیمال استفاده کنید. در کنار این ترکیب رنگ برای فرش بهتر است کوسن، اکسسوری ها را نیز بر همین اساس انتخاب کنید.

مبل کرم و فرش آبی تیره صورتی

10- مبل کرم و فرش نارنجی

برای ست کردن مبل کرم و فرش اتاق نشیمن از این ترکیب می توانید استفاده کنید. فضای اتاق نشیمن با این رنگ گرم و دلنشین می شود و زیبایی آن را می توانید با میزهای چوبی و گل های طبیعی چند برابر کنید.

مبل کرم و فرش نارنجی
اگر طرفدار فرش های تک رنگ نیستید، می توانید ترکیب نارنجی و طوسی را انتخاب کنید. در تصویر زیر نمونه ای از ست کردن مبل کرم، فرش نارنجی طوسی، گل های طبیعی برگ پهن و کوسن های کرم، نارنجی و سبز را در اتاق می توانید مشاهده کنید.

ست مبل کرم و فرش نارنجی

11- مبل کرم و فرش سبز تیره

برای اینکه زیبایی مبل کرم و فرش سبز تیره را بیشتر کنید، بهترین انتخاب میزهای چوبی، اکسسوری های فلزی طلایی، گلدان با گل طبیعی است. در تصویر زیر رنگ دیوارها تیره در نظر گرفته شده و فضا به مرور دلگیر می شود. این انتخاب کاملا سلیقه ای است اما تا حد امکان سعی کنید دیوارها روشن باشند.

مبل کرم و فرش سبز تیره

12- ست مبل کرم و فرش کرم

اگر از طرفداران دکوراسیون مونوکروم هستید، این ترکیب انتخاب ایده آلی برای شماست. استفاده از اکسسوری های فلزی، میزهای چوبی و گل های طبیعی فضا را بسیار لوکس نشان می دهد.

ست مبل کرم و فرش کرم

13- ست مبل کرم و فرش قهوه ای

ترکیب کرم و قهوه ای در دکوراسیون کاربرد زیادی دارد. در تصویر زیر یکی از مدل های بسیار جذاب از ست مبل کرم و فرش قهوه ای طرح دار برای خانه سبک بوهو را می توانید مشاهده کنید. البته این فرش ها رنگ بندی متنوعی دارند تا با شرایط بوهو سازگار شوند.

ست مبل کرم و فرش قهوه ای
در نمونه طراحی زیر ترکیب مبل کرم و فرش قهوه ای ساده را می توانید مشاهده کنید. با توجه به اینکه کوسن، دیوارپوش و اکسسوری ها نیز متناسب با ترکیب کرم و قهوه ای انتخاب شده اند، چیدمان کاملا حرفه ای است.

ست مبل کرم و فرش قهوه ای

14- ست مبل کرم و فرش بژ

فرش های رنگ بژ اغلب ساده و بدون طرح هستند و در چند سال اخیر با استقبال بالایی روبرو شده اند. این فرش ها در کنار مبل کرم به ترکیب بی نظیری تبدیل می شوند.

مبل کرم با چه فرشی ست میشه؟ (14 ست مبل کرم و فرش)

ست مبل کرم و فرش بژ

مبل کرم قهوه ای با چه فرشی ست میشه؟

مبل کرم قهوه ای را با فرش و قالی های متنوعی می توانید ست کنید. از بهترین رنگ ها می توان به فرش سبز نعنایی، کرم، طوسی روشن، خاکستری تیره، صورتی چرک اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا