تبلیغات

گرانترین فرش ماشینی ایرانی

گرانترین فرش ماشینی ایرانی چه فرشی است

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ماشین آلات بافت فرش ماشینی، شاهد افزایش کیفیت تولید فرش ها با ظرافت بالا و زیبایی زیاد می باشیم. در حال حاضر، فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه جزو گرانترین نوع در بازار فرش ایران می باشد. فرش ۱۵۰۰ شانه برای نخستین بار، در سال ۱۳۹۶ بافته و عرضه شد. فرش های 1500 شانه با تراکم 4500 از جمله جدیدترین انواع فرش ماشینی هستند که به فرش های دستبافت گونه معروف می باشند. در ادامه قصد داریم درباره گران ترین فرش ماشینی در بازار ایران توضیحاتی خدمت شما ارائه کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

ویژگی های گرانترین فرش ماشینی ایرانی

ویژگی های گرانترین فرش ماشینی

فرش ها لوکس گران قیمت در حال حاضر شامل فرش های ۱۵۰۰ شانه می شود. از سال 1398 که تا ان زمان قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته گرانترین فرش ماشینی ایران بود ولی از سال 1399 فرش 1500 وارد بازار فرش شد که در بافت فرش های ماشینی ۱۵۰۰ شانه از تکنولوژی روز دنیا استفاده می شود و دلیل آن هم استفاده از بهترین دستگاه های بافنده فرش در جهان می باشد.

تعداد شانه و تراکم بالا، به کارگیری نخ های با کیفیت و ظریف، دستگاه پیشرفته بافت و … باعث می شود تا قیمت این فرش گران تر از انواع دیگر فرش ماشینی باشد. اما ویژگی های این فرش را در ادامه برای شما بیان می کنیم:

تراکم و شانه گران ترین فرش

فرش های ماشینی ۱۵۰۰ شانه دارای تراکم ۴۵۰۰ می باشند. که بالاترین شانه و تراکم در بافت فرش های ماشینی است. شانه و تراکم این فرش شبیه به فرش های دستباف بالای صد رج می باشد و از مرغوبیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل، فرش ۱۵۰۰ شانه در زمره گران ترین فرش ماشینی قرار می گیرد.قیمت فرش ماشینی 12متری 1500 شانه گرانترین فرش ماشینی در متراژ استاندارد میباشد

مواد اولیه گرانترین فرش

فرش های ماشینی ۱۵۰۰ شانه، ظرافت بالایی دارند به همین دلیل از بهترین الیاف و مواد اولیه در بافت آن استفاده می شود. این الیاف، ماندگاری بالا نرمی و لطافت قابل قبولی برخوردار می باشد و استفاده از آن در فرش های لوکس، سبب گران قیمت تر شدن آن در مقابل فرش های کم شانه و تراکم می شود. الیاف اکریلیک هیت ست، جزو باکیفیت ترین الیاف بوده و در نخ خاب این فرش به کار گرفته می شود. فرش های اکریلیک، بدون پرزدهی بوده و ایجاد حساسیت و آلرژی نمی کند. همچنین در نخ تار و پود گرانترین فرش ماشینی ایران، از الیاف پلی استر و پنبه استفاده می شود که از طول عمر، دوام و ماندگاری خوبی برخوردار است. و می توانیم به اطمینان گفت که فرش های ماشینی اکریلیک 1500 شانه تا سال های سال برای شما دوام خواهند کرد.

بافت و طرح گرانترین فرش

بافت و طرح گرانترین فرش

در تولید گرانترین فرش های ماشینی که همان فرش ۱۵۰۰ شانه است، از ظریف ترین نخ ها بهره گرفته می شود. فرش های ۱۵۰۰ شانه را با نخ های شماره ۵۰ تا ۶۰ تولید می کنند و به همین علت این فرش ها از ظرافت بالایی برخوردارند. همچنین به علت، تراکم بالای فرش های ماشینی ۱۵۰۰ شانه، ظرافتی شبیه فرش های دستباف ابریشمی دارند. و طرح و نقشه ها به زیبایی در زمینه فرش به چشم می آید.

انواع فرش 1500 شانه گل برجسته و ساده در طرح های کلاسیک و مدرن در کارخانه های فرش کاشان بافته می شود. فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان به علت زیبایی زیادی که دارند، گزینه خوبی برای خرید برای فرش اتاق پذیرایی و فرش جهیزیه عروس می باشد.

شرکت فرش کاشان برای افزایش تنوع محصولات خود و به دلیل ست کردن راحت همه سبک دکوراسیون های داخلی، فرش های خود را با رنگ زمینه مختلفی تولید می کند. از جمله رنگ های زمینه فرش ۱۵۰۰ شانه موجود در بازار می توان آبی فیروزه ای، گردویی، سرمه ای، فیلی، روناسی، نقره ای، سبز و … را نام برد.

کیفیت بافت

کیفیت بافت فرش های ماشینی ۱۵۰۰ شانه بالا است چون در بافت آن از بهترین و جدید ترین دستگاه های بافند فرش در جهان استفاده می شود. بنابراین می توان ادعا داشت که این فرش ها با کمترین خطا و کمترین هدر رفت نخ تولید می شوند. بافت فرش ماشینی 1500 شانه کار هر کارخانه ای نیست. استفاده از دستگاه مدرن HCIx3 در بافت فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه، به بالا رفتن کیفیت و ظرافت این نوع فرش کمک می کند.

قیمت فرش 1500 شانه

همانطور که می دانید مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت فرش ماشینی، شانه و تراکم، نخ مورد استفاده، طرح مورد نظر و … می باشد. البته با پیشرفت تکنولوژی، کارخانه های بافت فرش ماشینی موفق به تولید فرش های ماشینی دستباف گونه ۱۵۰۰ شانه شده اند، که این نوع فرش قیمت بالایی دارد. فرش های هزار و پانصد شانه از جدید ترین فرش های ماشینی در ایران است و در تراکم طولی ۵۴۰۰ بافته می شود، این ظرافت بالای فرش، سبب شده تا در دسته فرش ماشینی گران قیمت قرار بگیرد.

قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه نسبت به دیگر انواع فرش کمی بالاتر است و آن به دلیل کیفیت و نوع مواد درجه یک به کار رفته در بافت می باشد. اگر تصمیم به خرید گرانترین فرش ماشینی، فرش ۱۵۰۰ شانه، دارید ما خرید از فروشگاه اینترنتی فرش کوروش را به شما پیشنهاد می کنیم. چرا که در این فروشگاه، تمامی فرش ها با تنوع بالا و قیمت ارزان عرضه می شود. قیمت فرش های ۱۵۰۰ شانه کاشان در این مجموعه با نرخ کارخانه یعنی در حدود ۲۰ تا ۳۰ ٪ ارزان تر از بازار فرش به مشتریان عرضه می شود.

خرید فرش 1500 شانه ارزان

خرید فرش 1500 شانه ارزان

کارخانه فرش کاشان یکی از عرضه کنندگان فرش ماشینی در سراسر کشور است که محصولات خود را با بالاترین درجه کیفیت و پایین ترین قیمت ارائه می دهد. هدف از عرضه فرش های ارزان این مجموعه، مفروش کردن منزل همه هموطنان، با فرشی زیبا و باکیفیت می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا