تبلیغات

صندلی اداری چرمی یا پارچه ای؟

صندلی‌ها نگین مبلمان و چیدمان فضاهای اداری و رسمی هستند. تنوع آنها بسیار زیاد است و به همین خاطر گزینه‌های متفاوتی برای انتخاب خواهید داشت. شما باید به دنبال صندلی راحت و حرفه ای بروید که قابلیت تنظیم داشته باشد و حین نشستن باعث ایجاد درد در کمر و خستگی نشود. اما علاوه بر این پارامترها، روکش صندلی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. از رایج‌ترین آن‌ها روکش پارچه ای و چرمی است. اما کدام یک از آنها برای فضای اداری و استفاده روزمره مناسب است؟ صندلی اداری چرمی بخریم یا پارچه ای؟ ما به شما کمک می‌کنیم تا یک انتخاب حرفه ای و مناسب داشته باشید.

صندلی اداری پارچه ای یا چرم

صندلی اداری پارچه ای یا چرم

پارچه‌ها جزو رایج‌ترین پوشش‌ها برای صندلی‌های اداری هستند که انواع بسیار گوناگونی دارند. انواع پارچه‌هایی که برای روکش صندلی‌ها استفاده می‌شود از نظر بافت، جنس، دوام و کیفیت، ضخامت و… با هم تفاوت دارند. اما مزایای دیگری هم مانند تنوع بالا دارند که نمی‌توان از خیر آن گذشت.
در مقابل پارچه، روکش چرم نیز بسیار پرطرفدار بوده و ظاهری شکیل و رسمی به صندلی‌های اداری می‌بخشد. می‌توانید از این روکش‌ها هم استفاده کنید و دکوراسیون لوکس داشته باشید. چرم مقاومت بالایی داشته و سبب ایجاد آلرژی و حساسیت نمی‌شود به همین خاطر می‌تواند گزینه ایده آلی باشد.
اما در بین رقابت چرم و پارچه کدامیک پیروز هستند؟ انتخاب کدامیک از این روکش‌ها برای صندلی مناسب خواهد بود؟ به این منظور بهتر است مشخصات و ویژگی‌های این دو را با هم مقایسه کنیم تا انتخاب آگاهانه ای متناسب با نیاز خود داشته باشیم.

کیفیت پارچه‌های صندلی

هردو این روکش‌ها جنس باکیفیتی دارند و برای استفاده طولانی مدت مناسب هستند. اما تنها جنس روکش صندلی در کیفیت و ماندگاری آن کافی نیست و به عوامل دیگری همچون مدت زمان استفاده، نحوه نگهداری و… بستگی دارد. پارچه و چرم هردو نمونه‌های مختلفی با ضخامت‌های گوناگون دارند. هرچه ضخیم‌تر باشند، کیفیت آنها بهتر خواهد بود.

کیفیت پارچه‌های صندلی

نحوه نگهداری صندلی‌ها

نگهداری روکش صندلی چرم نسبت به پارچه کمی دشوارتر است. چرم باید با محصولات ویژه همچون تمیز کننده چرم، تمیز شود و از آب، حرارت و نور خورشید دور نگه داشته شود. همچنین، باید از صندلی در برابر خط و خش‌ها و ساییدگی‌های مراقبت کنید چرا که در صورت ایجاد خراش روی چرم، نمی‌توان آن را ترمیم کرد.. در مقابل، پارچه را می‌توان در صورت کثیف شدن به آسانی با استفاده از آب و شوینده تمیز کرد. همچنین عوامل محیطی اسیب زیادی به آن نمی‌زند.

کیفیت و ست شدن با انواع مبلمان و صندلی

چرم یک محصول لوکس و گران قیمت است که ظاهری جذاب به محیط کار شما می‌بخشد. واضح است که باید دیگر لوازم موجود در فضا هم باید آنتیک و خاص باشند. صندلی با رئکش چرم بیشتر برای سبک‌های کلاسیک، رسمی و لوکس مناسب است. صندلی با روکش پارچه ای انعطاف پذیری بالایی دارد و با انواع سبک چیدمان سازگاری دارد. می‌توانید به راحتی در هر فضایی از آن استفاده کنید.

صندلی اداری چرمی با پارچه ای

کدام صندلی‌ها مناسب برای چه کاربردی

نوع کاربرد صندلی‌های چرمی و صندلی هم با هم فرق می‌کنند. صندلی‌های چرمی ظاهری پر ابهت و جذاب دارند. به همین خاطر استفاده از آنها در دفتر و اتاق مدیران، صندلی مدیریت و بخش‌های اداری رواج بیشتری دارد. اما از صندلی‌های اداری با روکش پارچه ای بیشتر برای پرسنل و کارمندانف محیط‌های کارگاهی، ارباب رجوع و… استفاده می‌شود.

بررسی رنگ و جنس تمامی پارچه‌ها

بررسی رنگ و جنس تمامی پارچه‌ها

از انجایی که چرم از گیاهان و حیوانات به عمل می‌آید، تنوع رنگی زیادی ندارد و در خصوص رنگ و تنوع روکش‌های پارچه ای پیروز میدان هستند. تنوع این پارچه‌ها به اندازه ای است که بتوانید آزادانه انتخاب کنید و هر سلیقه ای را راضی کند. بافت پارچه‌ها هم با دلیل صنعتی بودن آن انواع مختلفی دارد و گزینه‌های متنوعی را جهت انتخاب پیش روی شما می‌گذارد. اما این تنوع از نظر بافت برای روکش‌های چرمی وجود ندارد.

پارچه‌های مورد نیاز صندلی اداری

شما می‌توانید از هر نوع چرمی برای روکش صندلی اداری استفاده کنید. اما باید بدانید که دست شما برای استفاده از پارچه‌ها به عنوان روکش صندلی انقدرها هم باز نیست. باید پارچه یا را انتخاب کنید که ضد تعریق باشد، سر نخورد، سبک باشد، به راحتی دوخته شود و انعطاف پذیری بالایی داشته باشد و… به همین خاطر همه پارچه‌ها برای دوخت روکش صندلی اداری قابل استفاده نیستند. شما با شناخت نوع پارچه می‌توانید بهترین جنس پارچه را برای صندلی‌های اداری انتخاب کنید.

نوع دوخت

برای روکش‌های صندلی از دوخت‌های مختلفی استفاده می‌شود. البته که دوخت چرم به نسبت پارچه سخت‌تر است. اما باید نوع دوخت و جنس پارچه باهم مطابقت داشته باشد تا بتوانید به راحتی مدل مد نظر را بدوزید و روی صندلی از آن استفاده کنید.

صندلی اداری چرمی یا پارچه ای فروشگاه چند سو

چرا برای خرید صندلی اداری چرمی یا پارچه ای فروشگاه چندسو را پیشنهاد می‌کنیم؟

تنها توجه به ویژگی‌ها و مشخصات جنس رویه صندلی کافی نیست. شما باید از یک فروشگاه مطمئن هم خریداری کنید که محصولی با چرم و پارچه باکیفیت در اختیار شما قرار دهد. فروشگاه چندسو با سال‌ها تجربه در حوزه تولید مبلمان اداری، بهترین صندلی‌های اداری را به صورت تضمینی در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید به صورت اینترنتی و آنلاین در هر نقطه از کشور هم سفارش خود را ثبت کنید و درب آدرس محل کارتان تحویل بگیرید. علاوه بر آن شما می‌توانید از دیگر مزیت‌ها و خدمات فروشگاه چندسو هم بهره مند شوید که برخی از آنها عبارتند از:

امکان خرید اقساطی از چندسو

فروشگاه چندسو به منظور رفاه مشتریان، امکان خرید اقساطی را برای مشتریان فراهم کرده است. شرایط خرید قسطی صندلی‌های اداری و سایر انواع صندلی‌ها مانند صندلی گیمینگ و… درچندسو بسیار آسان بوده و شما می‌توانید با کم‌ترین هزینه و مدارک ساده خرید قسطی خود را انجام دهید. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی می‌توانید با شماره تماس‌های درج شده در سایت ارتباط بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

امکان خرید عمده و سازمانی

اگر صاحب شرکت هستید و می‌خواهید دستی به دکوراسوین دفتر کارتان بکشید و آسایش و راحتی را برای کارمندان خود به ارمغان آورید یا تازه پا در این مسیر گذاشته اید و می‌خواهید دفتر کارتان را راه اندازی کنید باید بدانید که چندسو امکان خرید عمده را هم برای شما در نظر گرفته است. سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف، ادارات و… می‌توانند به راحتی به صورت عمده خرید خود را انجام دهند. با خرید عمده از تخفیفات ویژه چندسو هم بهره مند خواهید شد و می‌توانید با کم‌ترین هزینه تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کنید.

بهترین قیمت بازار

در زمان خرید صندلی اداری، قیمت یکی از فاکتورهای اصلی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. فروشگاه چندسو محصولات خود را با بهترین قیمت در بازار ارائه می‌کند. شما بدون دغدغه مالی می‌توانید با کیفیت ترین و بهترین صندلی‌های اداری، صندلی انتظار و سایر صندلی‌های کاربردی خود را از چندسو خریداری نمایید. لازم به ذکر است که صندلی‌های چرمی به نسبت نوع پارچه ای قیمت بالاتری دارند.

فروشگاه چندسو را بهتر بشناسیم

اگر به دنبال یک فروشگاه مطمئن هستیدتا بتوانید کلیه لوازم و مبلمان مورد نیاز دفتر و منزل خود را تهیه کنید، چندسو بهترین انتخاب برای شما می‌باشد که خدمات عالی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این فروشگاه سابقه چندین ساله در این حوزه داشته و بهترین مدل‌ها را متناسب با سلیقه مشتریان و مد روز در اختیار شما قرار می‌دهد که تمامی آنها دارای ضمانت هستند.
شما می‌توانید به راحتی هر وسیله ای را که می‌خواهید خریداری کنید و به صورت اقساطی هزینه آن را بپردازید. فروشگاه چندسو این اطیمنان را به مشتریان می‌دهد که کلیه اطلاعات و مدارک آن‌ها در زمان خرید اقساطی به صورت محرمانه باقی می‌ماند و هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند. بدون محدودیت در زمان و مکان می‌توانید خرید کنید و همچنین از تجربیات و مشاورین ما به صورت رایگان بهره مند شوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. می‌توانید همین حالا با ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا