تبلیغات

معرفی ست آینه و باکس سرویس بهداشتی

آینه و باکس دارای باکسی بسیار زیبا است که علاوه بر زیبایی، بسیار پرکاربرد است. از آینه و باکس در قسمت‌های مختلفی از منزل خود می‌توانید استفاده کنید، اما استفاده از ست آینه و باکس سرویس بهداشتی کاربرد بیشتری دارد و معمولا بسیاری از افراد این وسیله‌ی زیبا را در سرویس بهداشتی خود نصب می‌کنند.

آینه و باکس چیست؟

همانطور که از اسم آن پیداست یک آینه و باکس از قرار گرفتن آینه و باکس در کنار یکدیگر ساخته شده است و زیبایی خاصی را به وجود آورده است. در این مقاله می‌خواهیم شما را با آینه و باکس آشنا کنیم سپس در مورد ست آینه و باکس سرویس بهداشتی و تاثیر آن در دکوراسیون سرویس بهداشتی صحبت خواهیم کرد. بعد از آن شما را با یک برند محبوب و معتبر ایرانی آشنا خواهیم کرد که در زمینه تولید محصولات بهداشتی فعالیت می‌کند.
داشتن یک دکوراسیون خاص و شیک از اهمیت بسیار بالایی دارد پس باید نهایت تلاش خود را بکار بگیرید که یک دکوراسیون خاص و زیبا داشته باشید. توجه داشته باشید که منظور از دکوراسیون، دکوراسیون تمام قسمت‌های منزل است. برخی از افراد گمان می‌کنند که دکوراسیون سرویس بهداشتی اهمیت چندانی ندارد و به آن توجه نمی‌کنند. اما این‌چنین نیست و توجه به دکوراسیون سرویس بهداشتی هم مانند سایر قسمت‌های منزل از اهمیت بالایی برخوردار است و تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی منزل دارد.
بهتر است با خرید ست آینه و باکس سرویس بهداشتی، کابینت روشویی، ست سرویس بهداشتی و … دکوراسیون سرویس بهداشتی خود را به زیبایی تغییر دهید.

مزیت استفاده از ست آینه و باکس سرویس بهداشتی

استفاده از آینه و باکس در سرویس بهداشتی مزیت‌های فراوانی دارد که برخی از آن‌ها به شرح زیر می‌باشند:
1. پاکیزگی: با داشتن ست آینه و باکس در سرویس بهداشتی خود دیگر نگران آلوده شدن مسواک‌ها و شانه خود نباشید. زیرا با قرار دادن این لوازم داخل باکس، آن‌ها را از آلودگی‌ها دور خواهید کرد و لوازم شما همواره تمیز خواهند ماند.
2. زیبایی: ست آینه و باکس سرویس بهداشتی باعث زیباتر شدن دکوراسیون سرویس بهداشتی می‌شود و توجه همگان را به خود جلب می‌کند.
3. تاثیر در دکوراسیون داخلی: نصب ست آینه و باکس سرویس بهداشتی، تاثیر فراوانی در دکوراسیون داخلی منزل شما دارد و آن را تکمیل می‌کند.
4. نظم: استفاده از ست آینه و باکس سرویس بهداشتی باعث نظم بخشیدن به محیط می‌شود. به این صورت که با قرار دادن لوازم درون باکس، آن‌ها را از معرض دید خارج می‌کنید و محیط شما همواره مرتب و منظم خواه بود.
5. شست‌و‌شوی آسان: با توجه به اینکه ست آینه و باکس سرویس بهداشتی ضد آب است و در برابر رطوبت و شست‌‌و‌شو مقاوم است، به راحتی می‌توانید آن را بشویید و محیط خود را تمیز کنید.
برای نصب کردن ست آینه و باکس سرویس بهداشتی باید به نکات زیادی توجه داشته باشید که برخی از آن‌ها به شرح زیر می‌باشند:

  • برای نصب کردن ست آینه و باکس سرویس بهداشتی باید ابتدا محل مناسب نصب آن را مشخص کنید. آینه و باکس را در قسمت بالای روشویی نصب کنید.
  • توجه داشته باشید که ارتفاع آن باید به گونه‌ای باشد که همه‌ی افراد خانواده بتوانند از آن استفاده کنند.
  • فاصله‌ی بین آینه و باکس و شیر آب روشویی باید متناسب باشد. به این صورت که این فاصله خیلی کم نباشد که هنگام شستن دست‌ها، آینه خیس شود. فاصله خیلی زیاد هم نباشد که نتوانید خود را در آینه ببینید.
  • سعی کنید که آینه و باکس را ابزار مخصوص و محکم به دیوار متصل کنید.
  یخچال ساید بای ساید بخرم یا یخچال دوقلو ؟

صنایع بهداشتی دلفین

  1. یکی از برندهای محبوب و معتبر ایرانی که قابل رقابت با برندهای خارجی است، صنایع بهداشتی دلفین ایران است. دلفین ایران در زمینه تولید محصولات بهداشتی فعالیت می‌کند و بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. محصولات بهداشتی این شرکت به سه دسته‌ی کلی تقسیم بندی می‌شوند:
    انواع آینه‌ها: هر نوع آینه‌ای که به ذهن شما خطور کند در این شرکت وجود دارد. مانند: آینه لمسی، آینه دکوراتیو، آینه بدون قاب، آینه نوری، آینه آرایشی و …
  2. اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی: این دسته هم شامل محصولات زیادی می‌باشد. محصولاتی مانند: ست آینه و باکس سرویس بهداشتی، رخت آویز، انواع قفسه حمام، پرده حمام، کابینت روشویی، جای مایع، جای رول دستمال کاغذی و سایر لوازمی که در حمام و سرویس بهداشتی کاربرد دارند.

صنایع بهداشتی دلفین

3.اکسسوری آشپزخانه و پذیرایی: انواع شلف، استیکر، محصولات دکوری و …
کارشناسان مجرب دلفین ایران برای ساخت این محصولات بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه را تهیه می‌کنند، ساخت این محصولات تحت نظر کارشناسان با تجربه دلفین انجام می‌گیرد، محصولات دلفین توسط پیشرفته‌ترین تجهیزات تولید می‌شوند، در ساخت این محصولات به جزئیات دقت شده است تا بهترین و زیباترین مدل‌ها تولید شوند.

بهتر است بدانید که همه‌ی این محصولات از جمله ست آینه و باکس سرویس بهداشتی بعد از ساخت، در سخت‌ترین شرایط ممکن تحت آزمایش قرار می‌گیرند که کیفیت و کارایی آن‌ها تضمین شود و بعد از تایید، محصول مورد نظر در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
برای خرید محصولات دلفین می‌توانید به صورت حضوری به مراکز معتبر آن مراجعه کنید. اما اگر امکان مراجعه حضوری وجود ندارد می‌توانید به صورت اینترنتی به وبسایت دلفین ایران مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.
با توجه به اینکه این محصولات بدون واسطه به دست شما می‌رسد، دارای قیمتی کاملا به صرفه و مناسب است و هیچ گونه هزینه اضافی از شما دریافت نمی‌شود.

  انجام پروژه معماری و رویت برای طراحی ساختمان‌های زیبا و باورنکردنی

انواع ست آینه و باکس سرویس بهداشتی دلفین

1. آینه و باکس PVC قهوه‌ای
این نوع ست آینه و باکس سرویس بهداشتی دلفین از جنس PVC ساخته شده است، رنگ قهوه‌ای بسیار زیبایی دارد، آینه آن بسیار با کیفیت و شفاف است، در فضاهای مرطوب مقاوم است و ماندگاری بسیار بالایی دارد. البته از این نوع آینه و باکس می‌توانید در اتاق خواب خود هم استفاده کنید.
2. آینه و باکس PVC سفید
این نوع آینه و باکس هم از جنس PVC ساخته شده است، دارای چندین طبقه بیرونی برای قرار دادن لوازم دکوری و آرایشی است و نظم و زیبایی خاصی به محیط می‌بخشد.
3. آینه و باکس ترکیبی استیل و PVC
این نوع آینه و باکس یکی از زیباترین آینه و باکس‌های موجود در بازار است که جنس بدنه باکس آن از PVC مقاوم است و در بعضی قسمت‌ها مانند اطراف آینه از استیل درخشانی استفاده شده است که با قرار گرفتن در کنار آینه، درخشش آن چندین برابر می‌شود و یک ترکیب لوکس و بی‌نظیر را به وجود می‌آورد.

انواع ست آینه و باکس سرویس بهداشتی

4. آینه و باکس گرد
این نوع آینه و باکس دلفین دارای یک طراحی متفاوت می‌باشد. به این صورت که آینه‌ی بکار رفته در ساخت آن گرد است و قرار گرفتن یک آینه گرد در کنار باکس مستطیل شکل تضادی بسیار زیبا به وجود می‌آورد که از دیدن آن لذت خواهید برد.
از دنیای ست آینه و باکس سرویس بهداشتی دلفین ایران دیدن کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا