تبلیغات

معرفی بهترین برندهای دستگیره درب در ایران

معرفی بهترین برند های تولید کننده دستگیره درب در بازار یراق آلات و ساختمان ایران شاید کار زیاد پیچده ای نباشد، برند های معرفی شده در این نوشته دارای بالاترین استاندارد های ملی و بین المللی هستند و دارای تجربه چندین ساله در ساخت و تولید انواع دستگیره درب و دستگیره کابینت بوده که علاوه بر بازار داخلی در حال صادرات به کشور های همسایه نیز هستند. برند های معرفی شده دارای دستگیره های درب در کیفیت ها رنج قیمتی متنوع بوده و برای هر مصرف کنده ای با هر نوع سلیقه و بوجه محصول مناسب را دارند.

  • 3A Plus
  • برند دیاکو
  • برند ایران
  • برند اچ تی ام پرایم
  • برند نایس
  • برند برنز استیل
  • برند بهریزان
  • برند کلون
  • برند کاوه صنعت

برترین برند های تولید کننده دستگیره درب

کیفیت دستگیره درب

دستگیره درب شاید آخرین وسیله­ای باشد که در طراحی منزل و اداره به آن بپردازیم اما در عین حال از پراهمیت­ترین انتخاب­هاست. دستگیره وسیله­ای است که روزانه به دفعات مورد استفاده قرار می­گیرد بنابراین در انتخاب دستگیره مناسب برای درب­های چوبی (درب­های ورودی، اتاق خواب و سرویس­ها) باید به توجه داشت تا در طی باز و بسته شدن­های متوالی سریعا دچار استهلاک نشده و طول عمر طولانی داشته باشد. بیشتر دستگیره­های تولیدی از جنس زاماک (آلیاژی از آلومینیوم، مس و روی) آلومینیوم ، برنج، فولاد، برنز، استیل و غیره می­باشد که هر کدام مزایای مخصوص به خود را دارد. مثلاجنس زاماک بسیار مقاوم است و می­تواند مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد و جنس برنزی براق است و خاصیت آنتی باکتریال دارد. دستگیره باید آرگنومی، زیبایی و تنوع مناسبی داشته باشد و باعث آسیب و ناراحتی دست نشود. همچنین می­بایست دارای آبکاری و رنگ آمیزی استاندارد مانند PVD باشد تا محصول مورد نظر را در برابر سایش، خوردگی و خط و خش مقاوم شود.

انواع دستگیره درب

دستگیره های درب در دو نوع پلاک و دستگیره روزت تولید می­شوند. نوع پلاک همان دستگیره ­های کلاسیک قدیمی است که همه با آن آشنا هستند. این نوع دستگیره به صورت یک تکه است یعنی قسمت دسته و کلید به هم متصل است و برای ورودی منزل و ساختمان مناسب می­باشد. دستگیره­ مدرن روزت دو تکه بوده و قسمت دسته و کلید از هم جداست و به همین دلیل زیباتر به نظر می­رسد. دستگیره روزت در دو فرم کلیدی و سوئیچی تولید می­شوند.

برند 3A Plus

شرکت سام یراق صنعت با نشان تجاری 3A Plus چهل سال است (از سال 1362) که به عنوان تولبد کننده یراق آلات و دستگیره فعالیت می­کند. امروزه این شرکت بیشتر از 900 کد محصول تولید می­کند که شامل انواع یراق آلات، دستگره ­های کابینتی و ساختمانی است. برند 3A Plus در طراحی محصولات به آرگنومی و کیفیت مواد به کار توجه خاصی نشان می­دهد و به همین دلیل نه تنها در ایران بلکه در اروپا، آفریقا و سایر کشورهای خاورمیانه نیز متقاضی دارد. برند 3A Plus در کنار استفاده از بهترین آلیاژ فلرات آلومینیوم و روی برای تولید از گارانتی 10 ساله برای محصولات نیز برخوردار است. تنوع رنگ محصولات نیز از دیگر مزایای برند 3A Plus محسوب می­شود و از انواع تکنولوژی­های رنگ آمیزی مانند الکترو فورتیک، الکترو استاتیک، پوشش دهی در خلاء(PVD)، آنودایزینگ و انواع آبکاری‌ها به روش الکترولیت برای پاسخگویی به سلایق مختلف استفاده می­کند. برای خرید محصولات این برند میتوانید به فروشگاه آنلاین دستگیره و یراق آلات بارتو مراجعه کنید.

دستگیره درب سه آ

برند دیاکو

دیاکو برندی نسبتا جوان است که از سال 1390 وارد بازار تجارت تولید دستگیره شده است. برند دیاکو سالانه بیشتر از 4 میلیون قطعه با کیفیتی مطابق با استاندارد جهانی تولید و روانه بازار می­کند. هدف این شرکت در ابتدا رقابت با شرکتهای اروپایی بود و برای رسیدن به این هدف از تجربیات پنجاه ساله مدیران و کادر تولیدی در کنار بهترین مواد اولیه­ و مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا و رنگ آمیزی قوی تیتانیوم زیرکانیوم در خلاء (PVD) بهره­برداری کرد.

برند ایران

شرکت دستگیره ایران از سال 1361 شروع به کار کرده و در طی این چهار دهه با همراهی نیروهای متخصص و کارکشته و استفاده از جدیدترین تکنولوژی­های این عرصه تعداد و تنوع محصولات خود را به خوبی افزایش داده است به طوری که علاوه بر تولید دستگیره درب پلاک و روزت، یراق آلات دیگری مثل قلاب لباس، قفل، سیلندر و … نیز روانه بازار کرده است. برند ایران در تولید محصولات خود بیشتر از آلیاژ زاماک و برنج تحت کنترل سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 از شرکت IMQ ایتالیا استفاده می­کند و محصولات این شرکت دارای گارانتی 5 ساله است. از دیگر مزایای برند ایران استفاده از سیستم بارکد برای ردیابی و شناسایی محصولات است.

برند اچ تی ام پرایم

شرکت تولیدی-بازرگانی آریا صنعت یراق با نام تجاری اچ تی ام پرایم در سال 1362 شروع به فعالیت در زمینه تولبد یراق آلات نمود. سپس در کنار تولید برای پاسخگویی بهتر به نیاز و سلیقه مشتریان وارد عرصه واردات از برندهای معتبر و با کیفیت کشورهای ایتالیا، ترکیه و چین شد. به طوری که دو دهه هم یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و هم یکی از بزرگترین وارد کنندگان یراق آلات کشور بود.

برند نایس

بازرگانی قائم 25 سال پیش (در سال 1391) پای به عرصه تولید یراق آلات درب، ساختمان و کابینت گذاشت. استفاده از طراحان خوش ذوق و رعایت استانداردها و قوانین محیط زیست و بهداشت و ایمنی مسیر تولید محصولات با دوام و با کیفیت را برای این شرکت هموار کرد. بازرگانی قائم دو برند ثبتی به نام­های نایس و باربد دارد که برند نایس کالاهایی با کیفیت لوکس و عالی را شامل می­شود. برند نایس نیز از پرفروش­ترین برندهای تولید دستگیره درب پلاک و روزت است که از بهترین متریال از جمله آلیاژ زاماک برای تولید محصولات خود استفاده می­کند تا شما مصرف کنندگان نگران کیفیت و دوام دستگیره نباشید. مشتری مداری، استفاده از تکنولوژی مدرن، کنترل کیفی رو قطعات، ارسال رایگان، عرضه طیف گسترده­ای از محصولات با قیمت­های مناسب برای هر قشر جامعه این برند را بین مصرف کنندگان به محبوبیت رسانده است. برند نایس به دنبال چشم انداز دستیابی به بازار منطقه و خودکفایی و افزایش اشتغال هرچه بیشتر جوانان است.

دستگیرزه رزت نایس

برند برنز استیل

پیشینه این شرکت به دهه چهل شمسی یعنی شصت سال پیش باز می­گردد. بنیانگذاران شرکت در طی این سالیان تحت عناوین مختلف به تولید یراق آلات ساختمانی و کابینت مشغول بوده­اند تا اینکه در سال 1364 تولیدات شرکت تحت برند برنز استیل مسیر تکاملی خود را با هدف افزایش تعداد و کیفیت محصولات در پیش گرفت. امروزه شرکت برنز استیل با پشتوانه نیم قرن تجربه و به کارگیری تکنولوژی روز و مشاوران و متخصصان زبده یکی از اولین تولید کنندگان دستگیره­های درب و کابینت و سایر یراق آلات در انواع طرح و رنگ می­باشد. محصولات این شرکت در دو کلاس بندی لوکس A و محوصلات اقتصادی با هدف پاسخگویی به هر سلیقه و توان مالی در خدمت مشتریان است.

برند بهریزان

گروه صنعتی بهریزان فعالیت خود را در سال 1355 در زمینه یراق آلات شروع کرد. شرکت بهریزان دارای تنوع محصولات با کیفیت بالا بوده و از تکنولوژی روز و انواع ماشین آلات ریخته گری و رنگ آمیزی برای تولید دستگیره­های رزت و پلاک بهره می­گیرد. یکی از چشم اندازهای برند بهریزان ورود به بازار جهانی است به همین دلیل به دنبال تولبدات مناسب با نیاز مصرف کننده و شناساسایی بازار صادرات است.

برند کلون

شرکت کوبه تجارت مبین بیش از بیست سال است که در زمینه یراق آلات ساختمانی از جمله دستگیره­های درب چوبی، قلاب لباس، قفل و دستگیره کابینت فعال است. محصولات این شرکت با نام برند کلون بیش تر از 800 نوع محصول را با تکنولوژی­ روز تحت استاندارد و گواهینامه­های بین المللی تولید کرده و با ضمانت 5 ساله در اختیار مشتریان قرار می­دهد.

دستگیره کاوه صنعت

از دیگر برندهای با کیفیت در ایران دستگیره کاوه صنعت است. گروه صنعتی کاوه صنعت در سال 1367 شروع به کار در زمینه تولید دستگیره پلاک و قفل کرده و تا به امروز توانسته است با به کار گرفتن مواد موغوب، تکنسین­های ماهر و دستگاه­های به روز خارجی یکی از بهترین دستگیره­های درب را تولید و عرضه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا