طراحی دکوراسیون آشپزخانهطراحی دکوراسیون داخلی

ترندهای دکوراسیون آشپزخانه 2022 + عکس و مدل

ترندهای دکوراسیون آشپزخانه 2022 با نزدیک شدن به شروع سال نو میلادی توسط طراحان حرفه ای در گوشه و کنار دنیا به مرور معرفی میشوند. رنگ بندی، سبک، وسایل کاربردی و نحوه چیدمان و غیره همگی بر اساس گرایش های زندگی مدرن برای فضای آشپزخانه با تغییر مواجه میشود و جلوه جدیدی در یکی از مهم ترین بخش های منزل بوجود می آید. مجله دکوراسیون دکونیوز در ادامه مهم ترین ترندها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه به همراه مدل و عکس در سال 2022 را ارائه خواهد داد.

ترند طراحی دکوراسیون 2022

مدل دکوراسیون آشپزخانه 2022

یکی از مهم ترین ویژگی ها و ترندهایی که در طراحی آشپزخانه ها به چشم میخورد، گرایش بسیار زیاد به سمت سادگی و حذف وسایل غیرضروری می باشد. به عبارت دیگر، مانند سالهای گذشته در سال 2022 نیز آشپزخانه های مینیمال با استقبال زیادی مواجه خواهند شد. در نتیجه می توانید با انتخاب کابینت های ساده، رومیزی های شیک و یک لوستر جذاب و حذف تمام وسایل تزئینی فضایی فوق العاده را در آشپزخانه ایجاد کنید. در طراحی دکوراسیون داخلی با این سبک، در سالهای اخیر تاکید زیادی بر متریال های طبیعی شده است.

مدل دکوراسیون آشپزخانه 2022

دکوراسیون آشپزخانه مینیمال 2022

تا حد امکان جزئیات غیر ضروری را از فضای اطرافتان در آشپزخانه حذف کنید و سعی کنید تا حد امکان تمام وسایل اضافه را در داخل کابینت ها قرار دهید. با انتخاب پالت رنگی گرم و روشن، مبلمان و صندلی های صاف و بدون قوس و انحنا و میز غذاخوری کاملا ساده می توانید فضای آشپزخانه تان را با ترندهای 2022 هماهنگ کنید.
سعی کنید تا حد امکان لوازم برقی از قبیل تستر و غذا ساز و غیره را داخل کابینت ها قرار دهید و روی پیشخوان هیچ وسیله اضافه قرار ندهید.

  اتاق خواب مستر چیست؟ + مزایا، معایب، 60 مدل حمام مستر

دکوراسیون آشپزخانه 2022

طراحی آشپزخانه های اکو استایل eco-style

آشپزخانه های اکو استایل در سال 2022 همچنان در اوج قرار دارند و باید بتوانید محیطی کاملا طبیعی را با رنگ های خنثی طراحی کنید. یکی از انتخاب های ایده آل برای این آشپزخانه ها می تواند رنگ آبی با سایه های سبز تیره برای فضای بین کابینت ها باشد. استفاده از مبلمان و صندلی های ساخته شده با چوب طبیعی، پرده های کتان و گیاهان زنده از دیگر مواردی هستند که در ترندهای دکوراسیون آشپزخانه 2022 به چشم میخورند.

برای اینکه بتوانید خانه ای فوق العاده زیبا داشته باشید، ترندهای دکوراسیون اتاق خواب 2022 را در کنار دیزاین آشپزخانه از دست ندهید.

طراحی آشپزخانه های اکو استایل

المان های تزئینی مدرن در آشپزخانه

در آشپزخانه های جدید استفاده از لوستر با سبک های مدرن رواج زیادی پیدا کرده و می توانند فضای بالای جزیره را فوق العاده کنند. در این آشپزخانه ها نقش فلزات و شیشه و سنگ به خوبی احساس میشود و می توان از کروم در کنار شیشه و سنگ های مرمر استفاده کرد.

وسایل تزئینی آشپزخانه 2022

چوب و سنگ مرمر در دکوراسیون آشپزخانه 2022

با توجه به اینکه در دکوراسیون آشپزخانه 2022 بیشتر به سمت استایل های اکو eco گرایش وجود دارد، به همین دلیل متریال های چوب و سنگ مرمر نقش مهمی در این فضا خواهند داشت. چوب در کابینت ها و سنگ های مرمر برای دیوار پشت و پیشخوان و کانتر مورد استفاده قرار میگیرد.

چوب و سنگ مرمر در دکوراسیون آشپزخانه 2022

کاربرد شیشه بین کابینت

یکی دیگر از ترندهای دکوراسیون آشپزخانه 2022 استفاده از شیشه برای دیوار بین کابینت ها می باشد. علاوه بر زیبایی منحصر به فرد و تنوع رنگ بالا، این شیشه ها براحتی تمیز میشوند و لک و چربی را می توان از روی آنها پاک کرد. از دیگر دلایلی که باعث شده است شیشه بین کابینت با استقبال زیادی مواجه شود، بازتاب نور توسط آنها و بزرگتر جلوه دادن فضای آشپزخانه های کوچک امروزی می باشد.

  جدیدترین مدل مبل اتاق کودک ( نکات مهم در خرید مبل کودک )

کاربرد شیشه بین کابینت 2022

کاربرد فلزات در آشپزخانه های 2022

فلزات طلایی و برنزی در سالهای اخیر به شدت در دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته اند و در 2022 نیز هنوز جایگاه ویژه ای دارند. مس، برنج، فولاد ضد زنگ همگی متریال های پرکاربرد برای تهیه لوستر، پایه های صندلی و میز و وسایل تزئینی می باشند. از بهترین انتخاب ها، استفاده از فلز و سنگ در کنار هم می باشد که جلوه ای فوق العاده خواهد داشت.

کاربرد فلزات در آشپزخانه های 2022

حذف دستگیره کابینت

در کابینت های 2022 دستگیره ها حذف میشوند تا سطح صاف و یکدست داشته باشند. البته کابینت های بدون دستگیره در سالهای قبل نیز کاربرد زیادی داشتند و به نظر میرسد که دستگیره ها در حال فراموشی هستند.

کابینت بدون دستگیره آشپزخانه های 2022

نقش پررنگ جزیره در آشپزخانه های 2022

در سالهای اخیر طراحی داخلی به سمتی گرایش پیدا کرده است که آشپزخانه های L شکل و گوشه دار در حال حذف هستند. در سال 2022 چیدمان خطی برای آشپزخانه ها ترند شد و جزیره ها نقش پررنگ تری را نسبت به قبل ایفا می کنند. در این آشپزخانه ها کابینت ها ارتفاع بیشتری داشته و تا سقف قرار میگیرند.

جزیره در آشپزخانه های 2022

آشپزخانه های سه سطحی

آشپزخانه ها حرف اول را در فضای منزل می زنند و به همین دلیل باید تا حد امکان فضای کافی برای چیدمان وسایل و ایجاد نظم در آن اختصاص داد. استفاده از یک نیم طبقه در بالای کابینت ها می تواند همان چیزی باشد که اغلب خانم ها به دنبال آن هستند. با قرار گرفتن این نیم طبقه ها در واقع سه سطح برای چیدمان وسایل و لوازم برقی و غیره در اختیار خواهید داشت. برای زیباتر شدن محیط، در اغلب مواقع رنگ نیم طبقه ها با سایر کابینت ها متفاوت بوده و به صورت سایه روشن اجرا میشوند.

  کامل ترین اصول فنگ شویی اتاق مطالعه

آشپزخانه های سه سطحی

استفاده از صفحه کانتر نازک

همیشه ضخامت به معنای مقاومت نیست و تا حد زیادی به متریال به کار رفته بستگی دارد. بنظر می رسد در آشپزخانه های 2022 از صفحه کانترهای نازک استفاده میشود

عکس کانتر آشپزخانه 2022

کاربرد سطوح مات در دکوراسیون آشپزخانه 2022

به مرور سطوح براق در حال جایگزین شدن با مات هستند و نمایی مدرن و لوکس را بوجود خواهند آورد. علاوه بر جلوه فوق العاده زیبا، مات بودن کابینت ها باعث میشود اثر انگشت و چربی و کثیفی ها کمتر جلوه داشته باشند.

آشپزخانه مات 2022

آشپزخانه های هوشمند 2022

استفاده از وسایل مدرن و همگام با تکنولوژی چیزی نیست که از آن چشم پوشی کرد. ماشین ظرفشویی های هوشمند، اجاق گازها و فر، پرده های برقی همگی می توانند آشچزخانه های جدید را زیبا و کاربردی تر کنند.

آشپزخانه هوشمند 2022

عکس دکوراسیون آشپزخانه 2022

رنگ ترند آشپزخانه 2022

عکس آشپزخانه 2022

مدل آشپزخانه 2022

مدل دکور آشپزخانه 2022

عکس دکور آشپزخانه 2022

عکس دکور آشپزخانه 2022 جدید

عکس آشپزخانه 2022 شیک

مدل دکور آشپزخانه 2022

آشپزخانه 2022

طراحی دکوراسیون آشپزخانه 2022

 دکور آشپزخانه 2022 لوکس

رنگ آشپزخانه 2022

منبع: newdecortrends

نوشته های مشابه

‫10 نظرها

  1. مطلب بسیار عالی و کامل
    آشپزخونه های سفید و رنگ روشن خیلی قشنگن و همیشه مد بودن به نظرم رنگای تیره به صورت موقت ترند میشن

  2. به نظر میرسه بیشتر مدلایی که برای دکوراسیون آشپزخانه و اتاق خواب ترند شدن یه چیزی شبیه مینیمال هست درسته؟ یا من اشتباه میکنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا