تبلیغات

تیرآهن لانه زنبوری چیست ؟

تیرآهن لانه زنبوری یکی از انواع تیرآهن‌های تولید شده در بازار می‌باشد. که در دنیای امروزه در میان معماران، پیمان‌کاران، صنعت‌گران، آهنگران و ساختمان‌سازی‌ها در حالت کلی جایگاه خوبی یافته است. اگر نگاهی به دنیای اطراف خود و سازه‌هایی که ساخته می‌شوند داشته باشید به خوبی می‌بینید که استفاده از تیرآهن یک بخش ضروری و لازم در ساخت و سازها به شمار می‌رود. امروزه به جای تیرآهن‌های کلاسیک از تیر آهن لانه زنبوری استفاده می‌کنند.

تیر آهن لانه زنبوری

همانند دیگر محصولات و بازارها، بازار آهن آلات نیز طی چند سال اخیر بسیار تحت تأثیر روندهای سیاسی و اقتصادی بوده و نوسانات قیمت تیرآهن همچون فلزات دیگر مشهود بوده است. در این دوران‌ها اغلب معماران، پیمان‌کاران، آهن‌گران و اسکلت کاران بنا به جلب رضایت مشتری به دنبال یافتن قیمت مناسب می‌باشند. بر این اساس است که دسترسی به تأمین کنندگان معتبری که قیمت بروز تیرآهن را می‌دانند و در هنگام فروش منصف هستند بسیار سخت است. در همین راستا است که می‌خواهیم با معرفی تیرآهن لانه زنبوری شما را با تأمین کننده معتبر در زمینه آهن آلات ایران آشنا کنیم.

مزیت‌های استفاده از تیرآهن لانه زنبوری

همان‌گونه که گفته شد به کاربردن تیر آهن در ساخت و سازها یک بخش ضروری به شمار می‌رود. اما معماران و مهندسان امروزه با بهره‌گیری از دانش روز دنیا، به دنبال سبک سازی و استحکام بیشتر خانه‌ها، ساختمان‌ها و سازه‌ها هستند. بر همین اساس است که اسفاده از تیرآهن لانه زنبوری بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. این نوع از تیرآهن‌ها مزیتی‌هایی به نسبت دیگر تیرآهن‌ها دارند که به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • تیرآهن لانه زنبوری به نسب دیگر تیرآهن‌ها قابلیت خمشی بیشتری داشته و انعطاف بالاتری دارد.
  • وزن این تیرآهن کمتر است و سازه سبک تری را در نهایت به شما تحویل می‌دهد.
  • قیمت تیرآهن‌های لانه زنبوری بسیار کمتر از دیگر تیرآهن‌ها می‌باشد و هزینه کمتری را به شما تحمیل خواهد کرد.
  • بنا به لانه زنبوری بودن این تیرآهن‌ها، امکان انتقال لوله و یا سیستم‌های برق مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • بنا به سبک بودن ساختمان‌ها در مقابل زلزله ایمن‌تر خواهند بود.
  • بنا به محدودیت‌های موجود در ساختمان سازی‌های امروزه و کوتاه بودن سقف‌ها، تیرآهن لانه زنبوری امکان انعطاف بیشتری را به معمار می‌دهد و بهتر از تیرآهن‌های قدیمی و کلاسیک بار سازه را تحمل می‌کنند.

چگونه می‌توان با مناسب‌ترین قیمت تیرآهن را تأمین کرد؟

اگر در دسته معماران حرفه‌ای، پیمان کاران کارآزموده و آهنگران و اسکلت کاران قدیمی هستید به خوبی می‌دانید که بهترین، مطمئن‌ترین، معتبرترین و به صرفه‌ترین مسیر برای تهیه و تأمین آهن‌آلات، خرید از تأمین کنندگان و وارد کنندگان عمده می‌باشد. چرا که قیمت تیرآهن اغلب تحت تأثیر دیگر روندهای اقتصادی می‌باشد و شما نیاز دارید با قیمت بروزآهن آشنایی داشته باشید و به این صورت خرید و سفارش دهی را برای تیرآهن لانه زنبوری انجام دهید. براین اساس است که ما آهن سادات را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تیر آهن سادات

مجموعه آهن سادات از سال 1364 در زمینه تأمین، تولید، توزیع و واردات مستقیم آهن آلات صنعتی و ساختمانی در اکثر کشورهای اروپایی و آسیا همچون روسیه، اوکراین و کره فعالیت می‌کند. شما می‌توانید از طریق آدرس وب‌سایت (sadatiron.com) با این مجموعه آشنا شوید و از طریق شماره تلفن 09105757797 با کارشناسان این مجموعه بزرگ ارتباط داشته باشید و سؤالات و راهنمایی‌های لازم را درزمینه قیمت بروز تیرآهن و خرید آهن آلات مورد نیاز خود به دست آورید.

** متن تبلیغاتی بوده و تیم تحریریه مجله دکوراسیون دکونیوز در تهیه آن نقشی نداشته و سلب اختیار میکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا