مبلمان و سرویس چوب

50 مدل میز کنسول مدرن،ساده،چوبی،استیل آینه دار و بدون آینه

مدل میز کنسول مدرن و کلاسیک از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و یکی از بهترین انتخاب ها برای زیباتر شدن فضای داخلی آپارتمان های کوچک یا خانه های لوکس و بزرگ می باشد. در سال های اخیر با حذف بوفه های بزرگ و ایستاده که فضای زیادی را اشغال می کردند، استفاده از میز کنسول به یکی از بهترین انتخاب ها برای قرار دادن وسایل تزئینی و شمعدان تبدیل شده است. در ادامه بیش از 50 مدل کنسول چوبی و فلزی و استیل، ساده، آینه ای و بدون آینه، سلطنتی و لاکچری و لوکس و مدل های برنزی، برنجی، پایه بلند و پایه کوتاه و باریک برای پذیرایی و سایر اتاق ها را ارائه خواهیم داد. با مجله دکوراسیون دکونیوز همراه باشید.

میز کنسول مدرن

کدام مدل میز کنسول را انتخاب کنیم؟

قبل از ارائه مدل های متنوع این میزها که از امروزه از اصلی ترین زیرمجموعه های مبلمان و سرویس چوب به شمار می روند، چند نکته برای انتخاب آنها ارائه خواهیم داد که عبارتند:

  • قبل از انتخاب کنسول، به سبک دکور محیط مورد نظر توجه داشته باشید. تنوع در این میزها بسیار زیاد بوده و بهتر است سبک و طرح هایی را انتخاب کنید که با سایر وسایل موجود در اتاق و سالن پذیرایی همخوانی داشته باشد.
  • استفاده از میز کنسول های سلطنتی و کلاسیک که اغلب بزرگ می باشند برای خانه های کوچک گزینه مناسبی نمی باشد. لذا بهتر است همیشه به دنبال میزهای باریک و کم عرض بروید. این میزها نه تنها فضای کمی اشغال می کنند، بلکه جا به جایی آنها در اسباب کشی نیز آسان تر خواهد بود.
  • میز کنسول با میز توالت متفاوت است، به همین دلیل همیشه نیاز به میزهای عریض برای قرار دادن وسایل آرایشی روی آنها نیست. علاوه براین، این مدل میز کاملا دکوراتیو بوده و می توان با آینه یا بدون آینه از آنها استفاده نمود.
  • اگر امکان تغییر وسایل منزل به صورت مکرر وجود ندارد یا علاقه ای به این کار ندارید، بهتر است مدل کنسول های ساده و مدرن را انتخاب کنید. این مدل از میزها قدیمی نمی شوند و با اغلب سبک های دکوراسیون سازگار می باشند.
  50 مدل میز پاتختی مدرن و شیک و ساده سرویس خواب

مدل میز کنسول جدید

مدل میز کنسول مدرن

در سال های اخیر اغلب زوج های جوان به سبک های مدرن برای دکوراسیون داخلی روی آورده اند و فضایی خلوت و بدور از شلوغی در این نوع خانه ها به چشم میخورد. نمونه مدل های کنسول مدرن به صورت پایه بلند و کوتاه اجرا شده و اغلب آنها دارای پایه های فلزی با اشکال هندسی می باشند.

همان طور که در ادامه مشاهده می کنید، پایه های به کار رفته در این کنسول ها اغلب رنگ طلایی داشته و به همین دلیل می توانند انتخابی ایده آل برای منازلی با سبک دکوراسیون گلم به شمار روند.

میز کنسول مدرن جدید

مدل کنسول مدرن فلزی

مدل میز طلایی کنسول مدرن

مدل جدید و مدرن کنسول پایه طلایی

میز کنسول پایه طلایی مدرن

مدل میز فلزی مدرن کنسول

میز کنسول چوبی

چوب از پرکاربردترین متریال ها در دکوراسیون می باشد و به دلیل جلوه فوق العاده زیبا، با اغلب سبک های دکوراسیون سازگاری دارد. کنسول های چوبی دارای تنوع بسیار زیادی می باشند و طرح های اجرا شده بر روی آنها کلاسیک و مدرن می باشد. به عنوان مثال، برخی از نمونه و عکس میز کنسول چوبی که در ادامه نمایش داده میشود، با شاخه های درخت طراحی شده و طرح های جنگلی دارند.

مدل میز کنسول چوبی

مدل میز کنسول چوبی جدید

مدل میز کنسول با شاخه درخت

میز کنسول چوبی مدرن

میز کنسول چوبی ساده

میز کنسول ساده و باریک

یکی از بهترین انتخاب ها برای خانه های کوچک با راهروهای باریک، استفاده از کنسول های ساده می باشد که عرض کمی برای میزهای آنها اختصاص داده میشود. این میزها اغلب دارای رنگ های روشن بوده و طرح های به کار رفته در آنها بدور از هرگونه پیچیدگی می باشد. عکس مدل میز کنسول های ساده را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

مدل میز کنسول ساده

میز کنسول ساده باریک

میز کنسول باریک ساده فلزی

مدل کنسول ساده باریک

مدل میز کنسول استیل

از دیگر نمونه های بسیار پرکاربرد با سبک های مختلف دکوراسیون می توان به کنسول های استیل اشاره نمود. از مهم ترین ویژگی های این میزها می توان به سطح صیقلی و براق آنها اشاره نمود که باعث میشوند تا فضای کوچک آپارتمان ها بزرگتر جلوه کنند. این مدل از میزهای کنسول شبیه به آینه بوده و به همین دلیل بازتاب نور خوبی دارند و فضای داخلی را کاملا مدرن نشان می دهند.

  کوسن برای مبل سبز چه رنگی خوبه؟ (بیش از 50 مدل و عکس)

مدل میز کنسول استیل

مدل میز کنسول استیل ساده

مدل کنسول استیل

میز کنسول آینه ای استیل

میز کنسول لوکس و لاکچری

اگر به دنبال گزینه های مناسب برای آپارتمان های لوکس می باشید، میزهای مشکی و طلایی یا سفید طلایی با پایه های کوتاه و بلند می توانند انتخاب خوبی باشند. این نوع از کنسول ها دارای پایه هایی با اشکال هندسی و پیچیده بوده و رنگ طلایی در آنها جلوه بسیار خوبی دارد و فشا را لوکس می کند. در ادامه چند مدل از میزهای لوکس کنسول های آینه ای و بدون آینه را می توانید مشاهده کنید.

مدل میز کنسول لوکس

مدل کنسول لوکس

مدل میز کنسول لاکچری

میز کنسول مدرن لاکچری

میز کنسول ساده لوکس

مدل میز کنسول شیک

مدل میز کنسول مدرن لوکس

جدیدترین مدل های میز کنسول پذیرایی 2021

در ادامه طرح های متنوعی از انواع کنسول های آینه ای و بدون آینه را مشاهده می کنید که به فضای سالن پذیرایی جلوه منحصر به فرد و مدرنی می بخشند.

مدل میز کنسول پایه کوتاه

میز کنسول جدید برنجی

میز کنسول ساده لاکچری

کنسول استیل مدرن

میز کنسول بدون آینه

مدل میز کنسول 2021

مدل کنسول آینه دار

مدل میز کنسول برنزی

میز کنسول ساده استیل

مدل کنسول فلزی پایه بلند

مدل میز کنسول پایه بلند

میز کنسول چوبی مدرن 2021

میز کنسول چوبی ساده با آینه

مدل میز کنسول کلاسیک

مدل میز کنسول کشودار

مدل کنسول باریک ساده

میز کنسول پایه طلایی جدید

کنسول مدرن پایه بلند فلزی

میز کنسول بدون آینه ساده

کنسول پایه بلند نقره ای

مدل کنسول آینه دار باریک

کنسول استیل جدید

کنسول پایه فلزی مدرن

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا