تبلیغات

جدیدترین مدل پرده اتاق خواب کوتاه

پرده اتاق خواب کوتاه بر اساس سبک کلی چیدمان اتاق و میزان فضای موجود در محیط باید انتخاب شود و خوشبختانه تنوع بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد. با توجه به اینکه به دنبال چه نوع پرده ای برای اتاق هستید، حق انتخاب های زیادی پیش رو دارید و می تونید انواع پرده های مدرن، ساده، کرکره ای و لوکس را خریداری کنید. در ادامه به چند مورد از بهترین و جدیدترین مدل پرده های کوتاه اتاق خواب اشاره خواهیم داشت.

مدل پرده کوتاه اتاق خواب

مدل پرده اتاق خواب کوتاه مدرن

با توجه به سبک کلی طراحی داخلی و نحوه چیدمان وسایل و رنگ بندی، مدل هایی که می توانید برای پرده اتاق خواب انتخاب کنید متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال اگر فضای کاملا مدرن را برای اتاق خوابتان فراهم کرده اید و قصد دارید برای پنجره کوچک آن پرده نصب کنید، گزینه هایی همچون پرده شید، زبرا و حریر را پیش رو دارید. از بهترین و جدیدترین مدل پرده های کوتاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مدل پرده اتاق خواب کوتاه مدرن

پرده شید

پرده شید یکی از گزینه های بسیار عالی برای اتاق خواب هایی می باشد که پنجره های کوچکی دارند. از مهم ترین مزایای این پرده ها می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

  • با توجه به اینکه این پرده ها یک لایه می باشند، به همین دلیل نور طبیعی را به خوبی وارد محیط می کند و می توانید از نور و روشنایی خورشید استفاده کنید.
  • پرده های شید سطح صاف و بدون چین خوردگی دارند و به همین دلیل برای اتاق خواب های مینیمال و مدرن گزینه مناسبی به شمار می آیند.
    تنوع در طرح و رنگ بندی این پرده ها بسیار زیاد بوده و می توان انواع پرده های ساده و رنگی و تصویری را بر اساس سبک کلی چیدمان اتاق انتخاب کرد.
  • تنظیم نور با این پرده ها بسیار مناسب بوده و به صورت کرکره ای از پایین به بالا می توان ارتفاع آنها را تنظیم کرد.

مدل پرده شید اتاق خواب کوتاه مدرن

پرده زبرا برای پنجره کوتاه اتاق خواب

از دیگر گزینه های بسیار مناسب برای اتاق خواب می توان به پرده های زبرا اشاره کرد. این پرده ها دو لایه بوده و لایه آستر از تور می باشد. برای لایه رویی از پارچه های راه راه افقی استفاده میشود و به صورت کرکره ای باز و بسته میشوند. تنوع در این پرده ها نیز بسیار زیاد است و برای فضاهای مدرن و اتاق خواب و حتی محیط های کاری نیز می توان از آنها استفاده نمود. البته توجه داشته باشید که قیمت پرده شید نسبت به زبرا ارزان تر است. در ادامه می توانید مدل پرده زبرا برای اتاق خواب شیک و مدرن را می توانید مشاهده کنید.

مدل پرده زبرا اتاق خواب کوتاه

پرده کرکره ای

پرده های کرکره ای از گذشته در فضاهای مسکونی و اداری کاربرد زیادی داشته و در حال حاضر نیز به شدت با استقبال مواجه شده اند. به دلیل اهمیت زیاد پرده در فضای دکوراسیون، تنوع زیادی در کرکره ها بوجود آمده و انواع مختلف چوبی، فلزی، طرح دار و رنگی و لوردراپه را می توان انتخاب کرد. به دلیل تنوع بسیار زیادی که در رنگ بندی این کرکره ها وجود دارد، می توانید متناسب با رنگ دیوار و کفپوش و فرش و روتختی گزینه های مناسبی را انتخاب کنید.
با توجه به اینکه پرده های کرکره ای از تایل های افقی متعدد تشکیل شده اند، به همین دلیل می توان ارتفاع یا قد آنها را براحتی با اندازه پنجره تنظیم کرد. توجه داشته باشید، اگر قصد دارید پرده های بلند برای اتاق خوابتان نصب کنید، کرکره گزینه مناسبی نیست و زیبایی آن در مدل های کوتاه بیشتر جلوه دارد.

مدل پرده کرکره ای اتاق خواب کوتاه مدرن

مدل پرده اتاق خواب کوتاه ساده

همان طور که اشاره شد، برای اتاق خواب با پنجره کوتاه خرید پرده شید و زبرا و کرکره همگی گزینه ایده آلی هستند. اما اگر ترجیح می دهید مدل های بسیار ساده و ارزان را انتخاب و خریداری کنید، پرده های حریر و پارچه ای گزینه مناسبی خواهند بود. پارچه های حریر از نظر رنگ و طرح تنوع بالایی داشته و قیمت ارزان تری دارند و به دلیل نوع بافتشان بسیار مرتب و زیبا روی پنجره قرار میگیرند.
پرده های حریر را می توانید به صورت ساده و با چین زیاد روی پنجره های کوتاه نصب کنید و در صورت تمایل حتی به پرده برقی نیز تبدیل میشوند. موتور پرده برقی بر روی تمام انواع مدل پرده ها قابل نصب است و از این طریق می توان با ریموت آن را باز و بسته کرد.

پرده ساده کوتاه اتاق خواب

پرده های لوکس کوتاه برای اتاق خواب

سلیقه و خواسته افراد در انتخاب مدل پرده اتاق خواب کوتاه با هم فرق دارد و افراد زیادی هستند که لوکس بودن اتاق را در اولویت قرار می دهند. این قبیل افراد می توانند از پرده های زبرا سه بعدی و رومن و مدل های والان دار استفاده کنند. پرده رومن اتریشی یکی از گزینه های ایده آل برای اتاق خواب های بزرگ و لوکس می باشد. قسمت پایین این پرده ها دارای چین خوردگی های زیادی بوده و حالت فانتزی و پفکی دارند.
علاوه بر پرده رومن، می توان از ترکیب پرده های پارچه ای والان دار و شید و مدرن استفاده کرد. به عنوان مثال، در برخی از مدل ها، شید روی پنجره نصب میشود و قسمت آویز پرده های سلطنتی در دو یا یک طرف متصل هستند. انتخاب این طرح و مدل ها کاملا سلیقه ای بوده و متناسب با میزان فضای موجود در اتاق می توان گزینه مناسب را خریداری کرد.

پرده لوکس کوتاه برای اتاق خواب

نکات مهم در انتخاب مدل پرده اتاق خواب کوتاه

علاوه بر جلوه ظاهری و تناسب نوع پرده با سبک چیدمان، لازم است به چند نکته در این زمینه توجه داشته باشید که عبارتند از:
اگر ارتفاع دیوارهای اتاق کم می باشد، بهتر است ارتفاع پرده را بیشتر در نظر بگیرید. هر چه ارتفاع پرده بیشتر باشد، سقف بلندتر دیده میشود.
سعی کنید پارچه هایی را برای پرده های کوتاه انتخاب کنید که طرح های عمودی و راه راه دارند. این مدل پرده ها باعث میشوند ارتفاع دیوار بیشتر جلوه کند.
رنگ بندی پرده باید متناسب با میزان نور و روشنایی اتاق انتخاب شود. پرده های تیره برای اتاق های کوچک با نور کم فضا را بسیار دلگیر و خسته کننده می کنند. در این شرایط پرده های روشن گزینه مناسب تری خواهند بود.
برای خرید متنوع ترین پرده های مدرن و لوکس و ساده، می توانید از محصولات پرده متین استفاده کنید. این مجموعه انواع پرده شید، کرکره ای، زبرا و پرده آشپزخانه و اتاق خواب در طرح های مختلف را با قیمت مناسب فراهم نموده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مدل های پرده می توانید به آدرس www.pardematin.com مراجعه نموده یا با شماره 02122361050 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا