طراحی دکوراسیون دفتر کارطراحی دکوراسیون محیط کار

بهترین رنگ اتاق کار در منزل +35 عکس رنگبندی اتاق کار خانگی

رنگ اتاق کار در منزل برای افرادی که به دنبال ایجاد محیطی آرام در خانه برای انجام کارهای مرتبط با شغل خود هستند، بسیار مهم است. بدون شک اتاقی که قرار است ساعت ها در آن وقت بگذاریم تا کارهای اداری خود را انجام داده و به کسب درآمد بپردازیم، از اهمیت خاصی برخوردار است. این اتاق علاوه بر اینکه می تواند محلی برای انجام وظایف کاری و شغلی باشد، قابل استفاده به عنوان محل مطالعه نیز می باشد. با توجه به آنچه گفته شد، دکوراسیون و رنگ اتاق نقشی مهم برای این قسمت از خانه شما خواهد داشت. در ادامه مجله دکوراسیون دکونیوز به معرفی مناسب ترین رنگ دفتر کار خانگی می پردازد.

رنگ دفتر کار در منزل

اهمیت رنگ دفتر کار در منزل

در طراحی دکوراسیون دفتر کار فاکتورهای بسیار زیادی نقش دارند و شاید شما متوجه تاثیر رنگ در فضا و محیط کار خود در منزل نباشید. اما وقتی دیگران پا به اتاق کار شما می گذارند، رنگ دفتر کار در منزل تاثیر خود را می گذارد و در انتقال احساس خوب یا بد به بازدید کننده از اتاق شما نقش بازی می کند. احساسی که هر رنگ به شما انتقال می دهد متمایز از سایر رنگ ها است، چرا که ویژگی های هر رنگ متفاوت است. برای مثال رنگ زرد در قیاس با رنگ های تیره، انرژی بیشتری به افراد حاضر در اتاق تزریق می کند.

رنگ دفتر کار در منزل

اصول انتخاب رنگ دفتر کار خانگی

برای انتخاب رنگ دفتر کار خانگی، باید با توجه به اصول طراحی دکوراسیون اتاق کار در منزل، اقدام به انتخاب رنگ نمایید. رعایت قوانین و اصول طراحی دکوراسیون محیط کار باعث می شود تا بهترین نتیجه در مورد ترکیب رنگ ها به دست آید. برای مثال ابتدایی ترین رنگی که در همه جا استفاده می شود، رنگ سفید است. این رنگ می تواند باعث احساس آرامش و سکون، وضوح و شفافیت در اتاق کار شما شود. به همین دلیل است که بسیاری از ادارات سعی می کنند که رنگ اتاق کار را سفید انتخاب کنند. اما این رنگ نکته ای منفی نیز دارد. رنگ اتاق کار در منزل اگر سفید انتخاب شود، باعث عادت چشم و همچنین مقاومت در مورد تغییر رنگ می شود.

  بهترین رنگ برای دیوار پشت تلویزیون، 12 ایده رنگ دیوار پشت تلویزیون

اصول انتخاب رنگ دفتر کار خانگی

ایده تبدیل بالکن به اتاق کار

رنگ اتاق کار کوچک در منزل

امروزه با گسترش فرهنگ آپارتمان نشینی، نمی توان انتظار اتاق های بزرگ و دلباز را داشت. اتاق ها معمولا کوچک و کاربردی هستند. بنابراین اگر بخواهید از این اتاق ها یک اتاق کار کوچک در بیاورید، باید به بعضی نکات توجه کنید تا به نتیجه بهتری برسید. یکی از این نکات مربوط به رنگ اتاق کار کوچک در منزل است که نقشی اساسی در حس افراد نسبت به اندازه اتاق دارد. پیشنهاد برای رنگ اتاق کار، رنگ هایی مثل سفید، کرم و خاکستری روشن است تا اتاق شما بزرگ تر و روشن تر به نظر برسد. البته از نور اتاق نیز غافل نشوید. یک اتاق پرنور می تواند مکمل رنگ های انتخابی در بزرگ و کافی جلوه دادن فضای اتاق شما باشد.

رنگ اتاق کار کوچک در منزل

رنگ اتاق کار خانگی بزرگ

ممکن است اندازه اتاق کار شما بزرگ باشد. در این صورت شما بسیار خوشبخت هستید که محدودیتی برای طراحی فضا و استفاده از انواع رنگ اتاق کار در منزل پیش رو نخواهید داشت. طراحان دکوراسیون می توانند برای اتاق های کار بزرگ از رنگ ها متنوعی استفاده کنند که مکمل یکدیگر هستند. یک پیشنهاد برای اتاق های بزرگ، استفاده از رنگ آبی کبود است. این رنگ مخصوص شرکت های بزرگ است. شرکت هایی که طبیعتا فضا و اتاق های کاری بزرگی دارند. استفاده از این رنگ باعث بالا رفتن پرستیژ و کلاس کاری شما می شود.

رنگ اتاق کار خانگی بزرگ

رنگ هایی که به عنوان مکمل برای رنگ اتاق کار در منزل استفاده می کنید، باید سبز یا زرد باشد. ایجاد یک ترکیب رنگ بهینه برای آبی کبود بسیار سخت است. برای به دست آوردن بهترین نتیجه، بهتر است از مشورت کارشناسان در این زمینه بهره مند شوید.

  بهترین رنگ برای سالن زیبایی زنانه کدام است؟

رنگ دفتر کار خانگی بزرگ

رنگ دفتر کار منزل قرمز

قرمز یکی از رنگ های دوست داشتنی برای بسیاری از انسان ها است. با این وجود تعداد کمی از آنها قرمز را به عنوان رنگ اتاق کار منزل خود انتخاب می کنند. قرمز رنگی است که باعث ایجاد هیجان و افزایش گرش خون می شود. از طرف دیگر این رنگ گاهی باعث افزایش خشونت نیز می شود. در ادارات نیز بیشتر از این رنگ در اتاق جلسات استفاده می کنند.

رنگ دفتر کار منزل قرمز

اگر قصد استفاده از قرمز به عنوان رنگ اتاق کار در منزل را دارید، بهتر است فقط یکی از 4 دیوار اتاق را با رنگ قرمز تیره رنگ کنید و برای مابقی دیوارها از رنگ های روشن مثل سفید استفاده کنید. ضمنا در ترکیب با قرمز، استفاده از رنگ هایی نظیر زرد یا مشکی را به طور کل فراموش کنید.

رنگ قرمز اتاف کار منزل

رنگ اتاق کار در منزل قهوه ای

قهوه ای شاید رنگی مناسب برای یک اتاق کار در منزل نباشد اما اگر مدیر یک مجموعه هستید، ممکن است بعضی جلسات غیر رسمی را در منزل خود برگزار کنید و یا درجلسات مجازی با سایر کارمندان ارتباط بگیرید. در این مواقع باید بتوانید نقش خود را به سایر کارمندان تفهیم کنید. قهوه ای وقتی به عنوان رنگ دفتر کار خانگی استفاده می شود که صاحب اتاق بخواهد حس اعتبار و ارزش را به مراجعان و بازدید کنندگان از اتاقش انتقال دهد. به این منظور برای دیوار پشت صندلی و میز خود از رنگ قهوه ای تیره استفاده کنید  و برای سایر دیوار ها رنگ نسکافه ای را برگزینید. اگر بتوانید از رنگ طلایی و رنگ های نزدیک به آن هم استفاده کنید. حس لوکس بودن را در دفتر کار خود منتقل خواهید کرد.

رنگ اتاق کار در منزل قهوه ای

زرد رنگ اتاق کار منزل جوان پسند

به دنبال افزایش شور و نشاط و پیشرفت در کار خود هستید؟ رنگ زرد را برای اتاق کار خانگی خود انتخاب کنید. این رنگ به صاحب اتاق و سایر افراد انرژی زیادی تزریق می کند. تلاش شما را برای رسیدن به هدف کاری تحریک می کند. به عنوان رنگ های مکمل زرد، می توانید از رنگ هایی نظیر آبی روشن و سفید استفاه کنید. پیشنهاد می کنیم برای درک حس رقابت جویی و جوش و خروشی که این رنگ در شما ایجاد می کند، یک بار در معرض آن قرار بگیرید!

  مبل طوسی با چه رنگ فرشی ست میشه؟ (15 ست رنگ مبل طوسی و فرش)

زرد رنگ اتاق کار منزل

زرد رنگ دفتر کار خانگی

اتاق کار خانگی زرد

سبز آبی برای محیط های پر استرس

اگر کار سخت و پر استرسی را بر عهده دارید، باید به فکر خود باشید و تا می توانید فضا و رنگ اتاق کار خود در منزل را آرامش بخش تر کنید. می توانید از این رنگ برای دیوار شاخص خود در اتاق استفاده کنید و برای رنگ مکمل نیز از سفید مایل به خاکستری بهره ببرید. اگر می خواهید اتاق کارتان رسمی تر به نظر برسد طیف رنگی تیره تر را انتخاب کنید و هر چقدر می خواهید خودمانی تر به نظر برسید از رنگ های روشن آن برگزینید.

اتاق کار سبز آبی در منزل

خاکستری، رنگ دفتر کار منزل خلاقانه

خاکستری رنگی مابین سفید و سیاه است، رنگی که می تواند خصوصیات هر دو را داشته باشد. اگر در منزل به فعالیت های حساس و نیازمند به تمرکز مشغول هستید، این رنگ مناسب کار شماست. یکی ویژگی مهم این رنگ مبارزه با حواس پرتی است. همچنین می توانید از این رنگ به عنوان رنگ مکمل برای بسیاری از رنگ ها استفاده نمایید. خستگی در با رنگ دفتر کار خانگی خاکستری رنگ از بین می رود و انرژی شما را برای کار بیشتر ذخیره می کند.

اتاق کار خاکستری در منزل

بنفش برای دفتر کار منزل

این رنگ خاص که از ترکیب دو رنگ آبی و قرمز به وجود می آید، یک رنگ میانه است که نه گرم محسوب می شود و نه سرد. این رنگ نماد های مختلفی دارد که می توان به شجاعت، اصات، ارزش، ثروت، شادی، عشق و… اشاره کرد. این رنگ را می توانید به عنوان رنگ اتاق کار در منزل انتخاب کنید، اگر کار خسته کننده ای داشته و نیاز به کسب انرژی از محیط دارید.

اتاق کار بنفش در منزل

دفتر کار خانگی بنفش

مدل رنگ آمیزی اتاق کار در منزل

رنگ اتاق کار خانگی ساده

اتاق کار خانگی آبی

رنگ کار خانگی تیره

اتاق کار در منزل قرمز

عکس اتاق کار خانگی قرمز

عکس اتاق کار طوسی در خانه

عکس اتاق کار در خانه صورتی

اتاق کار صورتی در منزل

اتاق کار بنقش در خانه

رنگ بندی اتاق کار خانگی

طرح اتاق کار صورتی در منزل

دفتر کار بنفش خانگی

رنگ تیره برای اتاق کار در منزل

رنگ دفتر کار خانگی

رنگ روشن اتاق کار خانگی

عکس اتاق کار خانگی سبز

عکس دفتر کار قرمز در خانه

اتاق کار کرم در خانه

اتاق کار سفید در خانه

منبع: magzhouse.com

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. سلام عالی هستن
    اتاق کار توی خونه خیلی مهمه طوری باشه که حس و حال کار بده اینا خیلی خوبن اما بعضیاشون هزینه بر هستن و گرون درمیان

  2. سلام واقعا باید بهتون خسته نباشید گفت بابت نوشتن این مطلب به این کاملی

    کلا هر وقت زمان پیدا میکنم میام وارد سایتتون میشم و از مطالب لذت میبرم، خسته نباشید واقعا

    اما کاش درباره شیوه تهیه وسایل این نوع دکوراسیون ها هم بگید، بخصوص افرادی مثل بنده که ساکن شهرستان هستم و به تهران دسترسی زیادی ندارم، مثلا بنده ساکن ارومیه هستم شاید باورتون نشه اما اینجا اجناس خیلی گسترده ای پیدا نمیشه مثلا حتی برای خرید لوازم اداری دفتر کارمم هم چند وقت پیش از یه فروشگاه آنلاین خرید کردم اما واقعا اینکه چطور بتونم دفتر کارم رو به این زیبایی برسونم برام سواله!

    الان وسایل رو چیدم در داخل دفتر کار اما هنوز که هنوزه به اون زیبایی که باید باشه نرسیده!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا