مبلمان و سرویس چوب

مبل رنگ آجری با چه رنگی ست میشه؟ (ست مبل رنگ آجری با فرش، پرده و دیوار)

مبل رنگ آجری با چه رنگی ست میشه و چطور می توانیم این مبل را با فرش، پرده و کوسن مناسب در دکوراسیون استفاده کنیم؟ جواب این سوال اهمیت بسیار زیادی دارد و بدون پیدا کردن پاسخ مناسب برای آن بهتر است برای انتخاب و خرید مبل آجری دست نگهدارید. چون ست کردن مبل با فرش و پرده و سایر وسایل و پیدا کردن مکمل رنگ آجری در دکوراسیون اهمیت بسیار بالایی دارد و اگر به آن توجه نشود، فضایی بی نظم با جلوه نامناسب خواهید داشت. در این بخش از مطالب مبلمان دکونیوز ست مبل رنگ آجری و بهترین رنگ پرده و فرش مناسب برای مبل آجری را معرفی می کنیم.

ست سرمه ای و مبل آجری

مکمل رنگ آجری در دکوراسیون

برای ست کردن رنگ آجری در دکوراسیون از ترکیب های زیر می توانید استفاده کنید:

  • آجری و طوسی
  • آجری و سبز زیتونی
  • آجری و سرمه ای
  • ست آجری و کرم در دکوراسیون
  • ست آجری با صورتی در دکوراسیون
  • آجری و رنگ مرحانی
  • آجری و آبی
  • آجری و سفید
  • آجری و بژ
  • ست آجری و سبز روشن
  • آجری و قهوه ای
  • آجری، آبی، قهوه ای
  • آجری، کرم، طوسی
  • آجری، آبی، کرم

مکمل رنگ آجری در دکوراسیون

مکمل رنگ آجری

مکمل رنگ آجری در دکوراسیون

مکمل رنگ آجری در دکوراسیون

ست مبل رنگ آجری با فرش و پرده

یکی از اصول بسیار مهم در دکوراسیون داخلی، ست کردن مبل و فرش است. با توجه به اینکه آجری یکی از رنگ های گرم و شاد به شمار می رود، از رنگ های متنوعی برای فرش و کفپوش مناسب آن می توان استفاده کرد. از بهترین رنگ فرش برای مبل آجری می توان به گزینه های زیر اشاره کرد.

9 قانون انتخاب رنگ در دکوراسیون داخلی

فرش خاکستری

یکی از انتخاب های مناسب برای ست کردن مبل آجری با فرش، خاکستری است. ترکیب رنگ گرم و خنثی در کنار هم تعادل خوبی در اتاق بوجود می آورد. در تصویر زیر می توانید ترکیبی بسیار جذاب را در اتاق نشیمن با مبل آجری مشاهده کنید. علاوه بر فرش خاکستری می توانید از صندلی های آبی، گلدان با گل طبیعی، دیوارهای طوسی و کتابخانه چوبی زرد رنگ استفاده کنید.

ست مبل آجری با فرش خاکستری
اگر سبک دکوراسیون روستیک را انتخاب کرده اید، در کنار مبلمان آجری بدون شک فرش خاکستری ترکیب بی نظیری را بوجود می آورد. تمام رنگ های به کار رفته در این اتاق با طبیعت همخوانی دارند و گزینه ای عالی برای ویلا و خانه باغ به شمار می رود.

ترکیب مبل اجری و فرش خاکستری

مبل سبز یشمی با چه رنگی ست میشه؟

ست مبل آجری با رنگ مرجانی

یکی دیگر از انتخاب های بسیار مناسب برای ست کردن مبل آجری، فرش مرجانی است. برای ایجاد جلوه بهتر، پیشنهاد می کنیم کفپوش و دیوارها را طوسی انتخاب کنید. ترکیب آجری و طوسی برای پرده ها تیر آخر را به زیبایی صد چندان دکور می زند و شک نکنید که نتیجه آن شما را شگفت زده می کند.

ست مبل آجری با رنگ مرجانی
ترکیب فرش مرجانی، کوسن های کرم و کفپوش و دیوارهای چوبی را در کنار مبلمان آجری می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

ست مبل آجری با رنگ مرجانی

20 نکته برای دکوراسیون منزل با مبل مشکی

فرش قهوه ای و مبل آجری

فرش قهوه ای باعث کامل شدن جنب و جوش کاناپه های آجری می شود و بدون شک اتاق از نظر زیبایی شناسی در سطح بسیار خوبی قرار می گیرد. از این ترکیب رنگ می توانید برای ایجاد دکوراسیون مینیمال استفاده کنید و سادگی و زیبایی در کنار گرم بودن رنگ ها را در کنار هم بدست می آورید. انتخاب یکی از رنگ های طوسی و خاکستری برای دیوار، کفپوش و پرده های کرم انسجام خوبی را در محیط بوجود می آورد.

فرش قهوه ای و مبل آجری
برای جلوه بهتر می توانید همزمان از چند گلدان با گل طبیعی در گوشه و کنار اتاق استفاده کنید.

فرش قهوه ای و مبل آجری

مبل سرمه ای با چه رنگی ست میشه؟

ست صورتی پاستلی با مبل رنگ آجری

اگر اتاق سبک دکوراسیون مدرن دارید، شک نکنید که فرش با رنگ صورتی پاستلی در کنار مبلمان های آجری جلوه بی نظیری دارد.

ست صورتی پاستلی با مبل رنگ آجری
مبل آجری انتخاب مناسبی برای دکوراسیون سبک بوهو به شمار می رود. در نتیجه می توانید با فرش صورتی پاستلی گرد در کنار اکسسوری های مکرومه بافی و المان های سنتی به نتیجه فوق العاده ای دست پیدا کنید.

ترکیب صورتی پاستلی با مبل رنگ آجری

ست کرم با مبل آجری

در پاسخ به این سوال که مبل آجری با چه رنگی ست میشه، ساده ترین پاسخ رنگ کرم است! از این رنگ می توانید برای کوسن، فرش و پرده ها استفاده کنید.

ست کرم با مبل آجری
فرش کرم در کنار کفپوش های تیره و دیوارهای خاکستری و قهوه ای در بسیاری از سبک های دکوراسیون داخلی اگر با مبل نارنجی یا آجری استفاده شود، فضایی رویایی ایجاد می کند! این ترکیب برای دکوراسیون سبک صنعتی بی نظیر است و پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید!

ترکیب رنگ کرم با مبل آجری

ست قهوه ای روشن و مبل آجری

برای اتاق نشیمن سبک نئوکلاسیک می توانید از ترکیب مبل آجری و کرم، فرش قهوه ای روشن، لوسترهای برنجی، دیوارهای طوسی با گچبری های ظریف و هنرمندانه و کوسن های کرم و آجری استفاده کنید. برای کفپوش رنگ های تیره نتیجه بهترین نسبت به روشن دارند.

ترکیب قهوه ای روشن و مبل آجری
در تصویر زیر مبل آجری را در دکوراسیون سبک وینتیج می توانید مشاهده کنید که با فرش قهوه ای و پرده های نارنجی، دیوارهای طوسی و اکسسوری های طلایی و برنجی به ترکیبی چشم نواز تبدیل شده است.

ست قهوه ای روشن و مبل آجری

ست مبل رنگ اجری و طلایی

از رنگ طلایی برای فرش و اکسسوری ها در کنار مبلمان آجری استفاده کنید. این ترکیب فضا را بسیار مجلل می کند و گزینه ای مناسب برای دکوراسیون سبک کلاسیک به شمار می رود.

ست مبل رنگ اجری و طلایی
تابلو و اکسسوری های طلایی، دیوارهای طوسی، پرده های نارنجی در تصویر زیر اتاقی مدرن و زیبا را نشان می دهد. از این ترکیب می توانید برای رنگ مبل پذیرایی کوچک استفاده کنید.

ست مبل رنگ اجری و طلایی

ست مبل آجری با طوسی

برای استفاده از رنگ طوسی در کنار مبل آجری دستتان کاملا باز است و برای فرش، کفپوش، دیوارپوش و پرده ها و حتی وسایل تزئینی می توانید آن را انتخاب کنید. طوسی رنگ خنثی محسوب می شود و به خوبی با رنگ گرم آجری ست می شود.

ست مبل آجری با طوسی

ست سبز و مبل آجری

ست سبز و مبل آجری

ست سبز و مبل آجری

ست مبل رنگ آجری و رنگ آبی

ست مبل رنگ آجری و رنگ آبی

ست نارنجی و مبل آجری

ست نارنجی و مبل آجری

ست نارنجی و مبل آجری

ترکیب بنفش و مبل آجری

ست بنفش و مبل آجری

ترکیب بنفش و مبل آجری

ست سفید و مبل آجری

ست سفید و مبل آجری

ست بژ و مبل آجری

ست بژ و مبل آجری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا