طراحی دکوراسیون محیط کار

20 ایده برای طراحی دکوراسیون کافی شاپ ساده

دکوراسیون کافی شاپ ساده و بدون تجملات می تواند زمینه ساز ایجاد فضایی آرام و دنج باشد که افرادی زیادی را برای رهایی از دغدغه های زندگی به سمت خود جذب می کند. رنگ بندی و نوع تزئینات و سایر موارد به کار رفته در طراحی داخلی کافی شاپ ساده باید به گونه ای باشد که در کنار هم در نهایت طرحی منسجم با حس و حال خوب را بوجود آورد. مجله دکو نیوز در ادامه ایده های دکور کافی شاپ ساده را معرفی و تصاویری از نمونه های بسیار موفق در این زمینه را ارائه خواهد داد.

طراحی دکور کافی شاپ ساده

بهترین دکوراسیون کافی شاپ ساده

قبل از مرور ایده های به کار رفته در طراحی داخلی کافی شاپ بهتر است بدانید که چه اصول و قوانینی را از ابتدا تا مرحله اجرای طرح باید مد نظر قرار داد. به عبارت دیگر دست یافتن به بهترین دکوراسیون کافی شاپ نیاز به چه اصول و قواعدی دارد. از مهم ترین کارهایی که باید برای دکور کافی شاپ ساده در نظر بگیرید عبارتند از:

انتخاب سبک دکوراسیون داخلی کافی شاپ

در طراحی دکوراسیون داخلی سبک های مختلفی وجود دارد که برخی از آنها ریشه در فرهنگ مکان خاصی دارد و برخی در تمام دنیا و مشترک استفاده میشود. با توجه به اینکه چه هدفی از راه اندازی کافه دارید و مخاطبان اصلی و سبک کارتان به چه صورت می باشد باید بتوانید بهترین سبک را انتخاب کنید.

  بدترین و بهترین رنگ برای اتاق ماساژ از نظر روانشناسی

طراحی دکوراسیون کافه

به عنوان مثال می توان در دکوراسیون داخلی کافی شاپ سبک های مختلفی از قبیل وینتژ، صنعتی، مدرن، کلاسیک و روستیک و همچنین سبک های ایرانی و سنتی را به کار ببرید. هر یک از این نوع سبک از نظر رنگ بندی و نوع تزئینات و چیدمان کافی شاپ با هم تفاوت دارند. به عنوان مثال در کافی شاپ صنعتی فضای داخلی کارگاه های صنعتی می باشند که با رنگ زدن و تزئینات خاص به یکی از بهترین گزینه ها برای دکور کافی شاپ تبدیل شده اند.

طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ

ابعاد کافه را در دکوراسیون کافی شاپ در نظر بگیرید

دکوراسیون کافی شاپ های کوچک با کافه هایی که دارای چندین طبقه و سالن های بزرگ می باشند قطعا تفاوت های زیادی با هم دارند. نوع چیدمان کافی شاپ کوچک و همچنین رنگ ها و نور پردازی و سایر المانهای مهم در طراحی دکوراسیون با هم متفاوت می باشند. این مساله در طراحی دکوراسیون منزل کوچک نیز وجود دارد و براحتی با انتخاب پرده های مناسب، نصب آیینه بر روی دیوار، استفاده از وسایل چند منظوره و غیره می توان فضا را زیباتر و البته بزرگتر جلوه داد.

طراحی دکوراسیون کافی شاپ

دقت داشته باشید که هیچ یک از مشتریان شما از اینکه در فضایی تنگ و شلوغ بنشینند حس خوبی نخواهند داشت. در نتیجه بهتر است وسایل اضافه را از کف کافه حذف کنید و تنها میز و صندلی را بر روی کف قرار دهید. سایر وسایل تزئیناتی را می توان بر روی دیوار و همچنین سقف قرار داد. تعجب نکنید، در نظر گرفتن فضای سقف در دکوراسیون کافی شاپ ساده می تواند نتیجه بسیار خوبی در طراحی نهایی داشته باشد.

  بهترین رنگ اتاق کار در منزل +35 عکس رنگبندی اتاق کار خانگی

طراحی داخلی کافی شاپ

خلاق باشید

مخاطب اصلی کافی شاپ ها جوانان می باشند و مهم ترین ویژگی قشر جوان، بروز بودن و عاشق خلاقیت و ایده پردازی است. به همین خاطر همیشه به سمت ایده های نو و تازه جذب می گردد و این می تواند یک نقطعه قوت برای داشتن دکوراسیون کافی شاپ ساده و البته جذاب باشد. استفاده از تابلوهای نقاشی با سبک های خاص و مدرن، استفاده از تخته سیاه و نوشتن دل نوشته و نقاشی های خلاقانه و استفاده از کف پوش و رنگ بندی به سبک های کاملا نو می تواند تاثیر خوبی در جذب مشتری بیشتر و جلب رضایت آنها داشته باشد.

دکوراسیون کافی شاپ شیک

نورپردازی را جدی بگیرید

یکی از مهم ترین اصول در طراحی داخلی کافی شاپ، نورپردازی می باشد. اغلب افراد با شنیدن نام کافی شاپ فضایی تاریک و دنج را به یاد می آورند و تا حد زیادی درست است. اما لازم است بدانید که این نوع نورپردازی مطابق میل تمام مشتریان شما نخواهد بود. در نتیجه با توجه به سبک کافی شاپ و مخاطبان اصلی باید بتوانید بهترین نورپردازی را انجام دهید. به عنوان مثال ممکن است بخواهید دکوراسیون کافی شاپ چوب داشته باشید که با نور پردازی ملایم می تواند فضایی فوق العاده آرامش بخشی را برایتان فراهم کند.

پیشنهاد میکنیم مطلب بهترین رنگ رستوران را مطالعه کنید.

طراحی دکور کافی شاپ ساده

بعد از در نظر گرفتن اصول مهم در طراحی دکور کافی شاپ در ادامه ایده های بسیار مناسبی برای سبک های مختلف را ارائه می دهیم. البته در نظر داشته باشید که تمام این طرح ها زمانی می توانند نتیجه خوبی داشته باشند که با هدف اصلی خودتان و روحیات مشتریان اصلی متناسب باشد. پس با دیدن این تصاویر ایده بگیرید و با ذهن خلاق خود بهترین طراحی دکوراسیون کافی شاپ ساده یا هر نوع دیگر را انجام دهید.

  11 اصل مهم در طراحی دفتر کار در منزل

دکوراسیون کافی شاپ کلاسیک

طراحی دکوراسیون کافی شاپ کلاسیک

دکور کافی شاپ کلاسیک

دکور کلاسیک کافی شاپ

دکوراسیون کافی شاپ صنعتی

دکوراسیون کافی شاپ صنعتی

دکوراسیون داخلی کافی شاپ صنعتی

دکوراسیون کافی شاپ چوبی

دکوراسیون کافی شاپ چوبی

دکوراسیون کافه چوبی

طراحی داخلی کافی شاپ ساده

در این مطلب به استانداردها و قوانین و همچنین ایده های طراحی دکوراسیون کافی شاپ ساده پرداخته شد. در مطالب بعد با سایر سبک ها و ایده های به کار رفته در انواع کافه آشنا خواهید شد. همچنین می توانید هر آنچه که باید درباره طراحی دکوراسیون رستوران، فروشگاه، طراحی دکوراسیون اتاق خواب و غیره بدانید را در سایر مطالب مجله دکوراسیون داخلی دکونیوز بخوانید و ایده بگیرید.

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا